DOKUMENTACJA GEOTECHNICZNA

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

DOKUMENTACJA GEOTECHNICZNA

Data zamieszczenia: 2024-03-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Drogowy w Sępólnie Krajeńskim
ul. Koronowska 5
89-400 Sępólno Krajeńskie
powiat: sępoleński
tel. 52 388 1202
zdsepolno@onet.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Sępólno Krajeńskie
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 52 388 1202
Termin składania ofert: 2024-03-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
Działając na podstawie § 6 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 złotych, zatwierdzonego zarządzeniem Nr ZD-PO.120.02.2021.AK dyrektora Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim z dnia 16 lutego 2021 r., niniejszym zaprasza się do składania ofert na realizację zamówienia publicznego pod nazwą:
DOKUMENTACJA GEOTECHNICZNA
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
2.1. Przedmiotem zamówienia jest szczegółowe ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia oraz rozpoznanie i udokumentowanie istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni drogi i znajdującego się pod nią podłoża rodzimego dla celów projektowych związanych z przebudową/rozbudową niżej opisanych odcinków dróg publicznych kategorii powiatowej należących do Powiatu Sępoleń-skiego.
2.2. Odcinki dróg publicznych kategorii powiatowej objętej zapytaniem:
a) DP nr 1111C relacji Mała Cerkwica-Zalesie-Wałdowo na odcinku o długości ca 2,4 km, ulokowanym pomiędzy skrzyżowaniem przedmiotowej drogi z DW nr 241 w m. Zalesie, a początkiem
obszaru zabudowanego m. Teklanowo (patrz załącznik nr 1);
b) DP nr 1132C relacji Sępólno Krajeńskie-Jastrzębiec na odcinku o długości ca 7,1 km, ulokowanym pomiędzy skrzyżowaniem przedmiotowej drogi z DK nr 25 w m. Siedlisko, a początkiem obszaru zabudowanego m. Szynwałd (patrz załącznik nr 1);
c) DP nr 1133C relacji Więcbork-Wielowicz na odcinku o długości ca 2,0 km, ulokowanym pomiędzy końcem obszaru zabudowanego m. Suchorączek, a działką o n-rze ewid. 42/2, obręb ewid. Wysoka Krajeńska (patrz załącznik nr 1);
d) DP nr 1143C relacji Śmiłowo-Pęperzyn na odcinku o długości ca 2,3 km, ulokowanym pomiędzy skrzyżowaniem przedmiotowej drogi z DP nr 1134 C w m. Śmiłowo, a działką o n-rze ewid. 9, obręb ewid. Pęperzyn (patrz załącznik nr 1 ).
2.3. Zamawiający wskazuje szacunkowy obszar penetracji wymienionych odcinków drogowych na szerokość min. 10 m, przyjmując min. 5 m w lewo i min. 5 m w prawo od istniejącej osi jezdni drogi.
2.4. Forma przedstawienia geotechnicznych warunków posadowienia oraz zakres niezbędnych badań będą uzależnione od zaliczenia obiektu budowlanego do odpowiedniej kategorii geotechnicznej, którą należy ustalić w opinii geotechnicznej, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Trans-
portu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych.
2.5. Dla rozpoznania i udokumentowania istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni drogi oraz znajdującego się pod nią podłoża rodzimego, Zamawiający oczekuje lokowania otworów badawczych w rozstawie nie mniejszym niż 200 m, przy czym dodatkowo należy przeprowadzać badania w miejscach odbiegających od normy, tj. w miejscach zaniżeń, uskoków i innych anomalii.
2.6. Dla rozpoznania gruntów i ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia poza istniejącą nawierzchnią jezdni Zamawiający wskazuje, ze oprócz standardowych otworów badawczych (w ilości adekwatnej do lokalnej charakterystyki penetrowanego przez Wykonawcę terenu), koniecznym jest wykonanie otworów badawczych w punktach wyróżniających się w topografii terenu, gdzie zlokalizowane zostanie np.: obniżenia terenu, bagno, torfowisko, podmokłość itp. Zamawiający zaznacza, że głębokość rozpoznania w gruntach nie powinna być mniejsza niż 3 m poniżej podstawy nasypu lub dna wykopu lub podstawy warstw konstrukcyjnych przy uwzględnieniu dodatkowych wymagań np.: występowanie gruntów słabych. W przypadku wystąpienia na głębokości rozpoznania gruntów słabych, do których zalicza się m. in. grunty organiczne (namuły, torfy, gytie), grunty spoiste w stanie gorszym niż plastyczny, grunty niespoiste w stanie luźnym, grunty antropogeniczne z wyjątkiem nasypów budowlanych, dla których zachodzi przypuszczenie, że nie można na nich bezpośrednio posadowić budowli z uwagi na możliwość przekroczenia dopuszczalnych stanów granicznych, rozpoznanie należy prowadzić do głębokości, co najmniej 2 m poniżej tych gruntów. W miejscach projektowanych nasypów o wysokości większej niż 3 m, głębokość rozpoznania poniżej podstawy nasypu musi być równa, co najmniej wysokości nasypu.
2.7. Zamawiający wskazuje na różnorodność terenu przyległego do istniejącej jezdni dróg publicznych i zaleca wykonanie oględzin w terenie przed złożeniem oferty.

Dokument nr: ZD-PO.271.02.2024.AK

Składanie ofert:
7. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty.
Oferty należy składać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna) na
adres:
zdsepolno@onet.pl lub zd-po@zd-sepolno.lo.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 18 marca 2024 roku, godz. 14.00.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia.
Zamawiający oczekuje realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 28 czerwca 2024 r.

Wymagania:
4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny ich spełniania.
Zamawiający nie stawia żadnych warunków udziału w postępowaniu.
5. Kryteria oceny ofert.
Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o kryterium ceny.
Cena jednostkowa oferty brutto - 100 pkt
Kc = Cn / Cb x 100 pkt x 100%,
gdzie:
Kc - przyznane punkty w kryterium cena Cn - cena oferty najtańszej brutto Cb - cena oferty badanej brutto
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Wykonawca określa ceny realizacji zamówienia wypełniając formularz ofertowy.
2. Wartość oferty brutto będzie wyrażona w PLN i podana cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Wartość zamówienia podana przez Wykonawcę zostanie określona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom w toku realizacji przedmiotu zamówienia, dlatego też musi ona zawierać w sobie wszystkie składniki, zobowiązania i koszty związane z wykonaniem zadania.
4. Jeżeli oferta Wykonawcy prowadziłaby do powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspól-notowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) usług, których świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. W takim przypadku Wykonawca sporządzi stosowne oświadczenie. Jeżeli Wykonawca nie złoży żadnego oświadczenia w tym zakresie Zamawiający uzna, że wybór oferty nie będzie prowadził do powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego.
Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorcowym formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
Oferta winna być podpisana przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z właściwym aktem rejestrowym lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo musi obejmować swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
8. Postanowienia umowne.
Istotne dla stron postanowienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia do składania ofert. Wykonawca składając ofertę na niniejsze zaproszenie akceptuje warunki w nim zawarte.
Umowa zostanie zawarta niezwłocznie po wyborze oferty, w terminie uzgodnionym z wybranym Wykonawcą.
9. Inne postanowienia.
1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu do składania ofert.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
4. Zamówienie w całości będzie realizowane zgodnie z prawem polskim.
5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcy środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. odwołania, skarga.

Kontakt:
6. Osobą uprawnioną do komunikowania się z Wykonawcami jest Pani Anita Kobus - inspektor, pok. nr 10, tel. 52 388 12 02, e-mail: zd-po@zd-sepolno.lo.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii