Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | DOKUMENTACJA GEOTECHNICZNA |
Data zamieszczenia: | 2024-03-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Drogowy w Sępólnie Krajeńskim ul. Koronowska 5 89-400 Sępólno Krajeńskie powiat: sępoleński tel. 52 388 1202 zdsepolno@onet.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Sępólno Krajeńskie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 52 388 1202 |
Termin składania ofert: | 2024-03-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe Działając na podstawie § 6 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 złotych, zatwierdzonego zarządzeniem Nr ZD-PO.120.02.2021.AK dyrektora Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim z dnia 16 lutego 2021 r., niniejszym zaprasza się do składania ofert na realizację zamówienia publicznego pod nazwą: DOKUMENTACJA GEOTECHNICZNA 2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). 2.1. Przedmiotem zamówienia jest szczegółowe ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia oraz rozpoznanie i udokumentowanie istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni drogi i znajdującego się pod nią podłoża rodzimego dla celów projektowych związanych z przebudową/rozbudową niżej opisanych odcinków dróg publicznych kategorii powiatowej należących do Powiatu Sępoleń-skiego. 2.2. Odcinki dróg publicznych kategorii powiatowej objętej zapytaniem: a) DP nr 1111C relacji Mała Cerkwica-Zalesie-Wałdowo na odcinku o długości ca 2,4 km, ulokowanym pomiędzy skrzyżowaniem przedmiotowej drogi z DW nr 241 w m. Zalesie, a początkiem obszaru zabudowanego m. Teklanowo (patrz załącznik nr 1); b) DP nr 1132C relacji Sępólno Krajeńskie-Jastrzębiec na odcinku o długości ca 7,1 km, ulokowanym pomiędzy skrzyżowaniem przedmiotowej drogi z DK nr 25 w m. Siedlisko, a początkiem obszaru zabudowanego m. Szynwałd (patrz załącznik nr 1); c) DP nr 1133C relacji Więcbork-Wielowicz na odcinku o długości ca 2,0 km, ulokowanym pomiędzy końcem obszaru zabudowanego m. Suchorączek, a działką o n-rze ewid. 42/2, obręb ewid. Wysoka Krajeńska (patrz załącznik nr 1); d) DP nr 1143C relacji Śmiłowo-Pęperzyn na odcinku o długości ca 2,3 km, ulokowanym pomiędzy skrzyżowaniem przedmiotowej drogi z DP nr 1134 C w m. Śmiłowo, a działką o n-rze ewid. 9, obręb ewid. Pęperzyn (patrz załącznik nr 1 ). 2.3. Zamawiający wskazuje szacunkowy obszar penetracji wymienionych odcinków drogowych na szerokość min. 10 m, przyjmując min. 5 m w lewo i min. 5 m w prawo od istniejącej osi jezdni drogi. 2.4. Forma przedstawienia geotechnicznych warunków posadowienia oraz zakres niezbędnych badań będą uzależnione od zaliczenia obiektu budowlanego do odpowiedniej kategorii geotechnicznej, którą należy ustalić w opinii geotechnicznej, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Trans- portu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych. 2.5. Dla rozpoznania i udokumentowania istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni drogi oraz znajdującego się pod nią podłoża rodzimego, Zamawiający oczekuje lokowania otworów badawczych w rozstawie nie mniejszym niż 200 m, przy czym dodatkowo należy przeprowadzać badania w miejscach odbiegających od normy, tj. w miejscach zaniżeń, uskoków i innych anomalii. 2.6. Dla rozpoznania gruntów i ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia poza istniejącą nawierzchnią jezdni Zamawiający wskazuje, ze oprócz standardowych otworów badawczych (w ilości adekwatnej do lokalnej charakterystyki penetrowanego przez Wykonawcę terenu), koniecznym jest wykonanie otworów badawczych w punktach wyróżniających się w topografii terenu, gdzie zlokalizowane zostanie np.: obniżenia terenu, bagno, torfowisko, podmokłość itp. Zamawiający zaznacza, że głębokość rozpoznania w gruntach nie powinna być mniejsza niż 3 m poniżej podstawy nasypu lub dna wykopu lub podstawy warstw konstrukcyjnych przy uwzględnieniu dodatkowych wymagań np.: występowanie gruntów słabych. W przypadku wystąpienia na głębokości rozpoznania gruntów słabych, do których zalicza się m. in. grunty organiczne (namuły, torfy, gytie), grunty spoiste w stanie gorszym niż plastyczny, grunty niespoiste w stanie luźnym, grunty antropogeniczne z wyjątkiem nasypów budowlanych, dla których zachodzi przypuszczenie, że nie można na nich bezpośrednio posadowić budowli z uwagi na możliwość przekroczenia dopuszczalnych stanów granicznych, rozpoznanie należy prowadzić do głębokości, co najmniej 2 m poniżej tych gruntów. W miejscach projektowanych nasypów o wysokości większej niż 3 m, głębokość rozpoznania poniżej podstawy nasypu musi być równa, co najmniej wysokości nasypu. 2.7. Zamawiający wskazuje na różnorodność terenu przyległego do istniejącej jezdni dróg publicznych i zaleca wykonanie oględzin w terenie przed złożeniem oferty. Dokument nr: ZD-PO.271.02.2024.AK Składanie ofert: 7. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty. Oferty należy składać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna) na adres: zdsepolno@onet.pl lub zd-po@zd-sepolno.lo.pl TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 18 marca 2024 roku, godz. 14.00. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia. Zamawiający oczekuje realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 28 czerwca 2024 r. Wymagania: 4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny ich spełniania. Zamawiający nie stawia żadnych warunków udziału w postępowaniu. 5. Kryteria oceny ofert. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o kryterium ceny. Cena jednostkowa oferty brutto - 100 pkt Kc = Cn / Cb x 100 pkt x 100%, gdzie: Kc - przyznane punkty w kryterium cena Cn - cena oferty najtańszej brutto Cb - cena oferty badanej brutto Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 6. Opis sposobu obliczenia ceny 1. Wykonawca określa ceny realizacji zamówienia wypełniając formularz ofertowy. 2. Wartość oferty brutto będzie wyrażona w PLN i podana cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Wartość zamówienia podana przez Wykonawcę zostanie określona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom w toku realizacji przedmiotu zamówienia, dlatego też musi ona zawierać w sobie wszystkie składniki, zobowiązania i koszty związane z wykonaniem zadania. 4. Jeżeli oferta Wykonawcy prowadziłaby do powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspól-notowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) usług, których świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. W takim przypadku Wykonawca sporządzi stosowne oświadczenie. Jeżeli Wykonawca nie złoży żadnego oświadczenia w tym zakresie Zamawiający uzna, że wybór oferty nie będzie prowadził do powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorcowym formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia do składania ofert. Oferta winna być podpisana przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z właściwym aktem rejestrowym lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo musi obejmować swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. 8. Postanowienia umowne. Istotne dla stron postanowienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia do składania ofert. Wykonawca składając ofertę na niniejsze zaproszenie akceptuje warunki w nim zawarte. Umowa zostanie zawarta niezwłocznie po wyborze oferty, w terminie uzgodnionym z wybranym Wykonawcą. 9. Inne postanowienia. 1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu do składania ofert. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4. Zamówienie w całości będzie realizowane zgodnie z prawem polskim. 5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcy środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. odwołania, skarga. Kontakt: 6. Osobą uprawnioną do komunikowania się z Wykonawcami jest Pani Anita Kobus - inspektor, pok. nr 10, tel. 52 388 12 02, e-mail: zd-po@zd-sepolno.lo.pl. |