Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Roboty konserwacyjne oznakowania poziomego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich Al. Niepodległości 32 65-042 Zielona Góra powiat: Zielona Góra +48 68 328 03 00 zdw@zdw.zgora.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Zielona Góra |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | +48 68 328 03 00 |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Roboty konserwacyjne oznakowania poziomego na drogach woj. admin. przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zad. 1 - RDW w Zielonej Górze Zad. 2 - RDW w Kożuchowie Zad. 3 - RDW w Kłodawie Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje konserwację oznakowania poziomego polegającego na: - mechanicznym malowaniu cienkowarstwowym jezdni farbą odblaskową nawierzchniową z mikrokulami - znaki podłużne (linie segregacyjne, krawędziowe) - mechanicznym malowaniu cienkowarstwowym jezdni farbą odblaskową nawierzchniową z mikrokulami - znaki poprzeczne (przejścia dla pieszych i galanteria drogowa*, strzałki ) - mechaniczne malowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne (znaki podłużne i poprzeczne gładkie i strukturalne) - frezowaniu (ścieraniu) istniejącego oznakowania poziomego (cienko i grubowarstwowego) - zamalowaniu istniejącego oznakowania - montaż prefabrykowanego oznakowania termoplastycznego liniami poprzecznymi koloru czerwonego - montaż symboli znaków pionowych w oznakowaniu poziomym tzn. piktogramy - maty ostrzegawcze dla niewidomych klejone na ciepło Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje konserwację oznakowania poziomego polegającego na: - mechanicznym malowaniu jezdni farbą odblaskową nawierzchniową z mikrokulami - znaki podłużne (linie segregacyjne, krawędziowe) - mechanicznym malowaniu jezdni farbą odblaskową nawierzchniową z mikrokulami - znaki poprzeczne (przejścia dla pieszych, strzałki) - frezowaniu (ścieraniu) istniejącego oznakowania poziomego - zamalowaniu istniejącego oznakowania poziomego - wykonaniu oznakowania poziomego grubowarstwowego masami termoplastycznymi (strukturalne) typ ,,drop on line" lub inna struktura - wykonaniu oznakowania poziomego grubowarstwowego masami termoplastycznymi (strukturalne) typ ,,drop on line" lub inna struktura - montażu symboli znaków pionowych w oznakowaniu poziomym tzw. piktogramy, wykonane z materiału termoplastycznego - znaki ostrzegawcze w kształcie trójkąta, podstawa a = 1,4 m, wysokość h = 2,5m, pow. s = 1,75 m2 -kolor - wykonanie oznakowania grubowarstwowego chemoutwardzalnego z funkcją akustyczną (kolor ustala Zamawiający). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje konserwację oznakowania poziomego polegającego na: 1) mechaniczne usuwanie istniejącego oznakowania poziomego (frezowanie, śrutowanie lub szlifowanie), 2) trwałe, nieinwazyjne usuwanie istniejącego oznakowania poziomego (wysokociśnieniowe), 3) mechaniczne malowanie cienkowarstwowe jezdni farba nawierzchniową z mikrokulami - znaki podłużne, 4) mechaniczne malowanie cienkowarstwowe jezdni farba nawierzchniową z mikrokulami - znaki poprzeczne i symbole, 5) mechaniczne malowanie cienkowarstwowe jezdni farba nawierzchniową kolorową z mikrokulami (czerwona, niebieska lub czarna), 6) montaż symboli znaków pionowych w oznakowaniu poziomym tzn. piktogramy wykonane z materiału termoplastycznego (kolor) - znaki ostrzegawcze w kształcie trójkąta (podstawa a=1,4m, wysokość h=2,5m, powierzchnia s=1,75m2), 7) oznakowanie poziome - znaki poprzeczne grubowarstwowe gładkie masami chemoutwardzalnymi, 8) oznakowanie poziome - znaki podłużne grubowarstwowe strukturalne, struktura regularna masami chemoutwardzalnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ. CPV: 45233221-4 Dokument nr: 2024/BZP 00250733, WZP.2910.34.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7af28da-e52e-11ee-9c02-ce2b643d361d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej ,,Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych). 4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej ,,Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności"), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści ,,Formularza do komunikacji"). 6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą pzp lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Z uwagi na limit znaków pozostałe wymagania zawarte są w rozdziale I SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra. Pozostałe informacje znajdują się w rozdziale V SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-05 10:00 Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |