Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa metalowych koszy ulicznych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. w Toruniu ul. Grudziądzka 159 87-100 Toruń powiat: Toruń 56 63 98 119, tel.: 512-891-709 zamowienia@mpo.torun.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Toruń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 56 63 98 119, tel.: |
Termin składania ofert: | 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zakup i dostawa metalowych koszy ulicznych III. Opis przedmiotu zamówienia: o dostawa 70 sztuk fabrycznie nowych, nie posiadających wad, metalowych koszy ulicznych, o kolor pomarańczowy, o pojemność 50 litrów, Wymiary kosza : o góra 40 x 40cm, o dół 30x30 cm, o wysokość 50 em, o konieczna blaszana popielniczka do gaszenia niedopałków papierosów, o pojemnik kosza wykonany z blachy malowany proszkowo, o gwarancja: co najmniej 6 miesięcy, Dokument nr: MET/P-27/2024 Składanie ofert: VIII. Miejsce, sposób i termin składania ofert: Ofertę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej należy złożyć na adres e-mail: zamowienia@mpo.torun.pl do dnia 11.04.2024 r. godz. 10:00. W tytule e-maila należy wskazać ,, Oferta na metalowe kosze uliczne ". Miejsce i termin realizacji: IV. Termin wykonania zamówienia Wykonawca dostarczy przedmiotowe wyroby własnym transportem i na własny koszt do Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. Ul. Grudziądzka 159 w Toruniu w terminie 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Wymagania: II. Tryb udzielenie zamówienia 1. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego otwartego, przewidzianego dla postępowań, których wartość szacunkowa jest niższa niż 130 000 zł, w sposób przejrzysty, proporcjonalny i zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców. 2. Do zamówienia, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U.2023 póz. 1605 ze zm.) ww. ustawa nie ma zastosowania. 3. Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych. V. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie, znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz dysponują odpowiednimi zdolnościami technicznymi i zawodowymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. VI. Oferta powinna zawierać: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania. 2. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta jest składana przez pełnomocnika. VII. Kryteria oceny ofert Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny za realizację całego zamówienia. Kryterium: Cena (C) - waga 100,00% Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, w tym koszty transportu. Ofertę stanowi : Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, a uprawnienie to powinno wynikać z odpisu z KRS/CEIDG, a w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika - z odpowiedniego pełnomocnictwa. IX. Termin związania ofertą Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia: 10.05.2024 r. X. Sposób porozumiewania się i dane kontaktowe W toku postępowania Zamawiający i Wykonawcy będą się porozumiewać, w tym składać wnioski i oświadczenia pisemnie lub drogą elektroniczną. Adres e-mail Zamawiającego do korespondencji: sekretariat@mpo.torun.pl. XI. Udzielenie zamówienia. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa na realizację dostaw zgodnie z projektem umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego oraz ze złożoną ofertą. XII. Postanowienia umowy/zamówienia 1. Rozliczenie za wykonaną dostawę nastąpi na podstawie faktury za każdy zrealizowany transport, na podstawie dostarczonej do Zamawiającego faktury VAT, wystawionej po zakończeniu dostawy. 2. Zamawiający dokona zapłaty należności za wykonane dostawy w terminie 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej faktury VAT w formie przelewu bankowego na konto Wykonawcy. XIII. Unieważnienie postępowania Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Specjalista ds. oczyszczania - Marcin Górczak, tel.: 512-891-709. |