Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przegląd, konserwacja i serwis agregatów prądotwórczych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu ul. Słoneczna 83 43-384 Jaworze powiat: bielski tel. (33) 817 21 66, 817 26 21, fax (33) 817 34 63 przetargi.bzlr@rehabilitacja-jaworze.com.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Jaworze |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (33) 817 21 66, |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE W związku z zamiarem udzielenia zamówienia na przegląd, konserwację i serwis agregatów prądotwórczych? a) model: FOGO, typ: FI 130 AG na Oddziale Leczniczo-Rehabilitacyjnym dla Dzieci i Młodzieży Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu, b) model: Gappa, typ: HPW-120 kW na Oddziale Leczniczo-Rehabilitacyjnym dla Dorosłych Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu, Zamawiający kieruje do Państwa zapytanie ofertowe, gdyż szacowana wartość przedmiotu zamówienia jest poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2023, poz. 1605 z późn. zm.). II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem umowy jest przegląd, konserwację i serwis agregatów prądotwórczych? a) model: FOGO, typ: FI 130 AG na Oddziale Leczniczo-Rehabilitacyjnym dla Dzieci i Młodzieży Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu, b) model: Gappa, typ: HPW-120 kW na Oddziale Leczniczo-Rehabilitacyjnym dla Dorosłych Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu. 2. Parametry agregatów: a) Oddział Leczniczo-Rehabilitacyjny dla Dzieci i Młodzieży Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu Producent : FOGO Sp. z o.o. Agregat typu: FI 130 AG Nr seryjny agregatu: D 7464 Nr seryjny generatora: SK225LM Typ generatora: C4647 Nr seryjny silnika: Iveco NEF67TM2A Typ silnika: 999392 Data produkcji 12.2012 b) Oddział Leczniczo-Rehabilitacyjny dla Dorosłych Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu, Producent : Gappa PPH Model: HPW-120 KW Nr seryjny generatora: 14060074 Nr seryjny silnika: R6 105BZLDS Data produkcji 06.2014 5. Wykonawca wykona przedmiot umowy na swój koszt i ryzyko. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności przeglądu i serwisu w sposób nieutrudniający pracy szpitala, który jest jednostką czynną przez całą dobę. 7. Zamawiający udostępnienia pomieszczenia oraz urządzenia podlegającego przeglądowi, konserwacji i serwisowi. 8. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia przeglądu, konserwacji i serwisu agregatu prądotwórczego zgodnie z instrukcjami użytkowania. 9. W przypadku napraw urządzeń, Wykonawca udziela gwarancji na wykonane prace, wymienione części i podzespoły na okres 24 miesięcy od daty zakończenia prac (za wyjątkiem: olejów, płynów, filtrów, avr, części gumowych itp.). 10. Wykonawca zobowiązuje się do użycia materiałów zalecanych przez producenta urządzenia. 11. Przedmiot umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonywać w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, w godz. od 700 do 1400, przy udziale wyznaczonego pracownika Zamawiającego, z zastrzeżeniem iż Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem telefonicznie lub drogą elektroniczną dzień i godzinę planowanego przeglądu. Dokument nr: ZP/BZLR/0013/2024 Otwarcie ofert: X. OTWARCIE OFERT: 1. Otwarcie ofert nie jest jawne. 2. Na prośbę Wykonawcy Zespół może przekazać informacje z otwarcia ofert, z tym, że informacje takie będą przekazywane po etapie negocjacji cenowych. Składanie ofert: IV. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim: ? pisemnie na adres - Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu 43-384 Jaworze, Ul. Słoneczna 83 lub; ? e-mailem: przetargi.bzlr@rehabilitacja-jaworze.com.pl lub; ? na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: BZLR_JAWORZE lub; ? faksem: (33) 817 - 34 - 63 lub; ? składać w siedzibie Zamawiającego , budynek administracji I piętro - Sekretariat. V. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: Oferty należy przesłać na adres: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu 43-384 Jaworze, Ul. Słoneczna 83, na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: BZLR_JAWORZE, e-mail: przetargi.bzlr@rehabilitacja- jaworze.com.pl; faks: (33) 817 - 34 - 63 lub składać w jego siedzibie, budynek administracji I piętro - Sekretariat VI. TERMIN SKŁADANIA OFERT: Ofertę należy złożyć do dnia 26.04.2024 r. do godz. 1000. Miejsce i termin realizacji: 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu, 43-384 Jaworze, Ul. Wapienicka 142 oraz Ul. Słoneczna 83.4. Wykonawcy nie mogą dzielić przedmiotu zamówienia. Oferty niezawierające pełnego przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3. Termin realizacji przedmiotu umowy - od 01.08.2024 r. do 31.07.2026 r.; przeglądy zgodnie z załącznikiem nr 2 do wzoru umowy - harmonogram. Wymagania: III. ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA: 1. Zostały zawarte we wzorze umowy. 2. Zapłata nastąpi w terminie do 60 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z numerem konta. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do ZO oraz harmonogramem przeglądów stanowiącym załącznik nr 1 do umowy i potwierdza ten fakt w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do ZO. 3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 4. Oferty niezawierające pełnego przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 5. Do oferty należy dołączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru (np. Krajowy Rejestr Sądowy) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; - wypełniony wzór formularza ofertowego; - wypełniony załącznik nr 2 do wzoru umowy - formularz asortymentowo-cenowy; - kopię uprawnień SEP >1 kV w zakresie konserwacji agregatów prądotwórczych. 6. Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawnych bądź umowy, uchwały lub prawidłowo udzielonego pełnomocnictwa - na podstawie dokumentu potwierdzającego to uprawnienie (np. : KRS). 7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę zobowiązany jest dostarczyć kserokopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w tym robót budowlano-montażowych) związanej z przedmiotem zamówienia (wraz z potwierdzeniem dokonania opłaty- np. potwierdzenie przelewu).8. W przypadku niedostarczenia ww. dokumentu przed podpisaniem umowy ofertę Wykonawcy uznaje się za odrzuconą, a Zamawiający zaprasza do podpisania umowy Wykonawcę, którego oferta jest najkorzystniejsza wśród pozostałych ofert lub unieważnia postępowanie. VII. KOMUNIKACJA 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej (poczta e - mail, EPUAP) lub operatora pocztowego. 2. Jako dokumenty złożone w postaci elektronicznej Zamawiający rozumie: a) Dokument elektroniczny, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym; b) Dokument sporządzony w postaci papierowej, podpisany własnoręcznie, a następnie przekształcony do postaci elektronicznej np.: poprzez zeskanowanie. VIII. WYJAŚNIENIE TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO: 1. Wykonawca może zwrócić się pisemnie, w formie elektronicznej bądź faksem do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego; 2. Zespół udziela odpowiedzi na zapytania, których treść została przekazana Zamawiającemu na 2 dni robocze przed upływem terminu składania ofert; 3. Zespół umieszcza odpowiedzi do zapytania na swojej stronie internetowej oraz przesyła odpowiedzi w formie elektronicznej lub/ i faksem do Wykonawcy, który zadał zapytanie. 4. Na zapytania do treści zapytania ofertowego, które wpłynęły po terminie Zespół nie ma obowiązku udzielania odpowiedzi. IX. MODYFIKACJA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO: 1. Zespół może zmodyfikować treść zapytania ofertowego oraz załączników do zapytania ofertowego przed terminem składania ofert. 2. Treść modyfikacji Zamawiający umieszcza na swojej stronie internetowej lub/i wysyła w formie elektronicznej do Wykonawców, do których wysłano zaproszenia. XI. UZUPEŁNIENIE OFERT: 1. W przypadku, gdy oferta najwyżej oceniona jest niekompletna lub/ i zawiera omyłki rachunkowe lub pisarskie Zespół wzywa Wykonawcę do uzupełnienia oferty. 2. W przypadku, gdy oferta Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną zostanie odrzucona, a oferta Wykonawcy drugiego w kolejności jest niekompletna lub/ i zawiera omyłki rachunkowe lub pisarskie, Zespół wzywa Wykonawcę drugiego w kolejności do uzupełnienia oferty. 3. Zespół może wezwać również innych Wykonawców do uzupełnienia oferty niekompletnej, a także powiadomić o poprawie ewentualnych omyłek rachunkowych lub pisarskich, w przypadku gdy Zespół zamierza zaprosić tych Wykonawców do negocjacji cenowych. XII. WYJAŚNIENIE WĄTPLIWOŚCI DOTYCZĄCYCH TREŚCI OFERT: 1. W przypadku, gdy oferta najwyżej oceniona budzi wątpliwości pod kątem zgodności z treścią zapytania ofertowego Zespół wzywa Wykonawcę do wyjaśnienia wątpliwości treści oferty.2. W przypadku, gdy oferta Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną zostanie odrzucona, a oferta Wykonawcy drugiego w kolejności budzi wątpliwości pod kątem zgodności z treścią zapytania ofertowego, Zespół wzywa Wykonawcę drugiego w kolejności do wyjaśnienia wątpliwości treści oferty. 3. Zespół może wezwać również innych Wykonawców do wyjaśnienia wątpliwości treści oferty w przypadku gdy Zespół zamierza zaprosić tych Wykonawców do negocjacji cenowych. XIII. KRYTERIA OCENY OFERT: 1. Cena za wykonywanie przeglądów i pomiarów - waga kryterium 80%- K1 Cena oferty zostanie przeliczona na wartości punktowe, uwzględniając wagę i stosując wzór: K1 ? Cmin ? 80 pkt Cn Cmin - cena minimalna za przegląd i pomiary w zbiorze ofert Cn - cena za przegląd i pomiary danej oferty 2. Ryczałtowy koszt dojazdu w dwie strony w przypadku przyjazdu serwisu - waga kryterium 10 %- K2 Zamawiający przyznaje punkty w niniejszym kryterium w następujący sposób: K2 = Cmin/Cn ? 10 pkt Cmin - cena minimalna za ryczałtowy koszt dojazdu w przypadku przyjazdu do serwisu Cn - cena za ryczałtowy koszt dojazdu w przypadku przyjazdu do serwisu 3. Koszt roboczogodziny w przypadku dojazdu przyjazdu serwisu - waga kryterium 10 %- K3 Zamawiający przyznaje punkty w niniejszym kryterium w następujący sposób: K3 = Cmin/Cn? 10 pkt Cmin - cena minimalna za koszt roboczogodziny w przypadku przyjazdu do serwisu Cn - cena za koszt roboczogodziny w przypadku przyjazdu do serwisu Razem: Wartość punktowa= K1 + K2 + K3 XIV. NEGOCJACJE CENOWE: 1. Po złożeniu ofert Zamawiający dokonuje weryfikacji złożonych propozycji, wybiera w zależności od ilości złożonych ofert minimum 2 oferty do dalszych negocjacji cenowych, chyba, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia istnieje możliwość uzyskania zamówienia od jednego Wykonawcy, wtedy można negocjować warunki tylko z jednym Oferentem. 2. W przypadku gdy wartość oferty najkorzystniejszej jest niższa niż wartość szacowana, Zamawiający może nie przeprowadzać negocjacji cenowych. 3. Negocjacje cenowe odbywają się drogą elektroniczną, telefoniczną lub osobiście na spotkaniu przedstawiciela Wykonawcy z Dyrektorem lub osobą upoważnioną. XV. ODRZUCENIE OFERTY: Odrzucenie oferty następuje w sytuacji, kiedy oferta została złożona po terminie i/lub jest niezgodna z treścią niniejszego zapytania ofertowego ( uwzględniając punkt XI). XVI. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA: Zamawiający, na każdym z etapów do momentu podpisania umowy, może unieważnić postępowanie, jeżeli: a) Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;b) Cena najkorzystniejszej oferty, z zastosowaniem procedury negocjacyjnej, przewyższa wartość szacunkową, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia; c) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; d) Postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy; e) Zamawiający odstąpił od zamiaru udzielenia zamówienia z innych przyczyn. XVII. UMOWA 1. Umowa może być zawarta w formie papierowej, tradycyjnej poprzez dostarczenie do Zamawiającego egzemplarzy umów wraz z podpisami, lub zawarta na miejscu, w siedzibie Zamawiającego. 2. Dopuszcza się zawarcie umowy w formie elektronicznej, podpisanej za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę określa formę zawarcia umowy z Zamawiającym. Zamawiający, |