Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-04-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
XV Liceum Ogólnokształcące im. "Zjednoczonej Europy" ul. Pilotów 7 80-460 Gdańsk powiat: Gdańsk tel./faks (0048-58) 556-51-95 lub (0048-58) 556-54-01, tel. 608090512 sekretariat@lo15.edu.gdansk.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel./faks (0048-58) |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE CENOWE NA WYKONANIE OKRESOWEJ KONTROLI STANU TECHNICZNEGO BUDYNKU 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest zlecenie wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynku szkoły oraz pływalni: maj 2024-przegląd półroczny listopad 2024-przegląd półroczny Składanie ofert: 5. TERMIN SKŁADANIA OFERT Oferty należy przesyłać w wersji elektronicznej w terminie od 22.04.2024 do 25.04.2024do godz. 12.00 na adres e-mail: sekretariat@lo15.edu.gdansk.pl z dopiskiem ,,OFERTA-PRZEGLĄD BUDYNKU" Miejsce i termin realizacji: 3. TERMIN REALIZACJI UMOWY XV Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Zjednoczonej Europy w Gdańsku planuje zlecić usługę wykonywania zadań w terminie MAJ, LISTOPAD 2024r. Wymagania: 4. OFERTA Składana oferta musi zawierać: -pełną nazwę składającego ofertę -adres podmiotu, nr telefonu, nr NIP/REGON -opis zakresu świadczonych usług - wycenę zamówienia, która powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zleceniodawcę - osobę do kontaktu wraz z nr telefonu i adresem e-mail Kontakt: 6. KONTAKT Wszelkich informacji udziela Joanna Stanek-kierownik administracyjny XV LO e-mail- j.stanek@lo15.edu.gdansk.pl tel. 608090512 |