Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja instalacji TV kablowej i satelitarnej oraz wideo - domofonowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Obsługi Administracji Rządowej ul. Powsińska 69/71 02-903 Warszawa powiat: Warszawa 22 694 61 18, tel. 783 922 857 pawel.brzostowski@centrum.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 22 694 61 18, tel. 7 |
Termin składania ofert: | 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł, działając w imeniu i na rzecz Centrum Obsługi Adminsitracji Rządowej z siedzibą w Warszawie przy Ul. Powsińskiej 69/71, 02-903 Warszawa, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty handlowej na wykonanie zamówienia obejmującego: B. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja instalacji TV kablowej i satelitarnej oraz wideo - domofonowej na okres 12 miesięcy. C. Wymagania Zamawiającego: Wykonawca, w ramach Umowy, świadczy usługi serwisowe instalacji TV kablowej i satelitarnej oraz wideo - domofonowej których zakres obejmuje: 1. Przegląd stanu zestawów antenowych (konwerterów, anten naziemnych i satelitarnych, uchwytów, okablowania) z wymianą uszkodzonych elementów; 2. Wizowanie anten naziemnych i satelitarnych; 3. Regulacje i strojenie stacji czołowych; 4. Regulacje aktywnych elementów sieci: wzmacniaczy, odbiorników satelitarnych, odbiorników optycznych, nadajników optycznych; 5. Przegląd stanu instalacji uziemiającej (naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów); 6. Przegląd stanu instalacji elektrycznej (zasilacze) zasilającej urządzenia aktywne sieci; 7. Przegląd aktywnych elementów sieci (naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów); 8. Przegląd okablowania, konektorów, biernych elementów sieci - rozgałęźniki, odgałęźniki (naprawa lub wymiana uszkodzonych); 9. Konserwacja i wymiana uszkodzonych gniazd TV i TV-sat; 10. Programowanie dekoderów satelitarnych i stacji czołowej oraz aktywacja kart dekodujących. 11. Naprawę wszystkich podzespołów użytych do instalacji wideo - domofonów, takich jak: klawiatura, elektronika (centrala), zamki magnetyczne, okucia, klamko - gałki, przewody. Składanie ofert: Termin i miejsce złożenia oferty.Ofertę prosimy złożyć do dnia 30.04.2024 r.: 1. w formie pisemnej w siedzibie COAR przy Ul. Powsińskiej 69/71 w Warszawie w Kancelarii Ogólnej COAR od poniedziałku do piątku w godz.ch od 9.00 do 15.00, albo 2. w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) na adres e-mail: pawel.brzostowski@centrum.gov.pl Wymagania: 3. Zamawiający dopuszcza przesłanie skanu własnoręcznie podpisanej oferty w wersji papierowej na adres e-mail: pawel.brzostowski@centrum.gov.pl pod warunkiem jednoczesnego przesłania oryginału oferty z własnoręcznym podpisem na adres Zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Wydział Informatyki i Teletechniki, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa. W przypadku doręczenia oryginału oferty drogą pocztową, za termin jej złożenia zostanie uznany dzień nadesłania skanu podpisanej oferty w wersji papierowej na adres e-mail wskazany powyżej. E. Kryteria wyboru oferty Oferowana cena netto. 1. Oferta musi zawierać cenę łączną, maksymalną i ostateczną obejmującą wszystkie koszty Oferenta związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 2. Cena wskazana w ofercie musi być podana w PLN cyfrowo i słownie jako kwota netto oraz jako kwota brutto (w przypadku występowania podatku VAT). 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie zawierała najniższą cenę netto za przedmiot zamówienia. F. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Oferta powinna zostać sporządzona na Formularzu ofertowym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. 2. Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej lub elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem lit. E. pkt 3. Wszystkie załączniki do oferty powinny być sporządzone w języku polskim. 3. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych załączonych dokumentów. 4. W przypadku braku pieczęci imiennej osoby podpisującej ofertę podpis musi być czytelny. G. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy: 1. Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr.1 do zapytania ofertowego,2. Jeżeli są Państwo czynnym podatnikiem VAT, prosimy o dołączenie do przesłanej oferty oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. 3. Prosimy o dołączenie do przesłanej oferty oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr. 3 do zapytania ofertowego. H. Dodatkowe informacje 1. Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. 2. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty bez skutków prawnych oraz finansowych. 4. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa. Zostaną Państwo poinformowani w przypadku wyboru Państwa oferty. Kontakt: Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami w sprawach związanych ze składaniem ofert: Paweł Brzostowski, tel. 783 922 857, w godz: 815-1615, e-mail: pawel.brzostowski@centrum.gov.pl |