Naprawa instalacji oświetlenia awaryjnego i podstawowego w budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa instalacji oświetlenia awaryjnego i podstawowego w budynku

Data zamieszczenia: 2024-04-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO
ul. Szczęśliwicka 34
02-353 Warszawa
powiat: Warszawa
(+48) 22 57 22 100
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/433552
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: (+48) 22 57 22 100
Termin składania ofert: 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Naprawa instalacji oświetlenia awaryjnego i podstawowego w budynku UDT w Koszalinie przy Ul. Morskiej 45 obejmująca dostawę i wymianę wyeksploatowanych lamp oraz wykonanie badania dopuszczającego do eksploatacji
Opis postępowania: W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na naprawę instalacji oświetlenia awaryjnego i podstawowego w budynku UDT w Koszalinie przy Ul. Morskiej 45 obejmującą dostawę i wymianę wyeksploatowanych lamp oraz wykonanie badania dopuszczającego do eksploatacji.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

WIZJA LOKALNA:

Zamawiający wymaga, aby wykonawcy, przed złożeniem oferty, dokonali własnych oględzin w zakresie przedmiotu zamówienia oraz oceny warunków realizacji zamówienia.

Oględzin można dokonać po wcześniejszym ustaleniu terminu wizji lokalnej z Panią Edytą Znyk, tel. + 48 694 454 505; e-mail: edyta.znyk@udt.gov.pl

Zakres prac:

1. demontaż lamp (12 lamp wewnątrz budynku, 1 lampa zewnętrzna),

2. dostawa i montaż nowych opraw oświetlenia,

3. badanie dopuszczające do eksploatacji, sporządzenie protokołów pomiarów.

Wymogi dotyczące lamp:

Lampy wewnątrz budynku:

Liczba lamp - 12 szt.

? Moc: 16 W, technologia LED

? Typ montażu: Natynkowy, sufitowy, ścienny

? Stopień ochrony: IP65

? Barwa światła: Neutralna

? Napięcie: 230 V AC

? Czas podtrzymania oświetlenia w trybie awaryjnym : 3 godz.

? Tryb pracy: Ogólno (sieciowy) - awaryjny

? Certyfikaty: CNBOP, CNBOP-PIB oraz CE.

? Lampa zewnętrzna:

Liczba lamp: 1 szt.

? napięcie zasilania: 220-240V AC 50/60Hz

? moc źródła światła: 1W

? rodzaj źródła światła: dioda LED

? czas ładowania: maksymalnie 24h

? czas podtrzymywania: 1h

? rodzaj akumulatora: NiCd

? klasa izolacji: II

? stopień ochrony: IP65

? montaż: natynkowy

? Certyfikaty: CNBOP, CNBOP-PIB oraz CE.

Proszę o zapoznanie się z pozostałymi wymogami Zamawiającego, które należy potwierdzić/uzupełnić w zakładce "Sekcja handlowa".

Zgodnie z kryterium oceny ofert ,,Klauzule społeczne" Oferent uzyska dodatkowe punkty w procesie oceny ofert w przypadku kiedy spełnia jedno z kryteriów:

- prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą i zrealizuję zamówienie samodzielnie,

- skieruje do realizacji umowy osobę zatrudnioną na umowę o pracę na pełen etat,

- skieruje do realizacji umowy osobę niepełnosprawną zatrudnioną na pełen etat,

- skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia, osobę która przed zatrudnieniem przez wykonawcę była zarejestrowana w Urzędzie pracy jako osoba bezrobotna,

- zatrudni do wykonywania przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobę/ osobę niepełnosprawną, na umowę o pracę na pełen etat,

- zatrudni do wykonania zamówienia osobę, która jest zarejestrowana w Urzędzie pracy/ posiadającą status osoby bezrobotnej.

Wykonawca składając ofertę oświadcza, że wszelkie dodatkowe koszty zostały wliczone w ofertę.

Zamawiający wymaga dodatkowo załączenia kosztorysu zawierającego wycenę lamp wraz z podaniem producenta/modelu oraz podania ilości i ceny roboczogodzin przeznaczonych na realizację prac - do załączenia w sekcji handlowej.

Załączniki do pobrania/zapoznania się:

1) Protokół z pomiarów oświetlenia awaryjnego

2) "Ogólne Warunki Zleceń" (OWZ) stanowiące integralną część zlecenia proszę pobrać z zakładki "Regulacje i Procedury" eB2B - Regulacje i procedury - Regulaminy - pobierz

3) "Ogólne Warunki umów" (OWU) stanowiące integralną część umowy proszę pobrać z zakładki "Regulacje i Procedury" eB2B - Regulacje i procedury - Regulaminy - pobierz

Kryteria oceny:

-cena - 90%

-klauzule społeczne - 10%

W przypadku pytań:

- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Pytania/Informacje" lub pod nr tel. 694 454 505 Edyta Znyk lub tel. 694 454 166 Aleksandra Wroniszewska

Zamawiający Zastrzega, że nie musi odpowiadać na pytania jeśli wpłyną później niż 24h przed zakończeniem postępowania.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Eb2b +48 22 428 19 28 czynnym od poniedziałku do piątku w godz.ch 7:00 do 16:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Grupa asortymentowa:

Dokument nr: CZ-OUDT12-159/24

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/433552
Etapy i terminy
Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia
1 Etap składania ofert 2024-04-23 16:00 2024-05-06 15:00

Wymagania:
Warunki składania oferty w postępowaniu
Sposób składania ofert: Wartość
Rodzaj ceny: Cena brutto
Wymóg składania ofert: Wybrane przedmioty postępowania
Termin związania ofertą: dni
Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie
Domyślna waluta:

Kontakt:
URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO
ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa
(+48) 22 57 22 100

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii