Dostawa krzeseł konferencyjno - bankietowych do świetlicy wiejskiej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa krzeseł konferencyjno - bankietowych do świetlicy wiejskiej

Data zamieszczenia: 2024-04-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Krasnobród
ul. 3 Maja 36
22-440 Krasnobród
powiat: zamojski
tel. 84 660 76 91, fax 84 660 76 92
pgarbula@krasnobrod.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Krasnobród
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 84 660 76 91, f
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie zadania pn. ,,DOSTAWA krzeseł konferencyjno - bankietowych do świetlicy wiejskiej w Wólce Husińskiej"
II. Nazwa zadania:
,,DOSTAWA krzeseł konferencyjno - bankietowych do świetlicy wiejskiej w Wólce Husińskiej"
IV. Opis przedmiotu zamówienia
Opis parametrów Ilość w [szt.]
Krzesło konferencyjno - bankietowe o parametrach technicznych nie gorszych niż: a)stelaż metalowy srebrny (szerokość profilu min. 25mm, grubość ścianki profilu min. 1,2 mm) b)siedzisko oraz oparcie tapicerowane tkanina w kolorze ciemnoniebieskim charakteryzujące się wysoką odpornością na ścieranie; c)wymiary krzesła: - szer. całkowita 450mm(+/-15 mm), - szer. siedziska 400 mm (+/-15 mm), 60
- gł. siedziska 400 mm(+/-15 mm),
-wysokość krzesła wraz z oparciem 930
mm(+/-20 mm).
-Wysokość do siedziska 460 mm
d) możliwość sztaplowania w celu ułatwienia
ewentualnego przechowywania lub
transportu krzeseł;
e) odbojniki zabezpieczające ramę podczas
sztaplowania
f) Wytrzymałość do 200 kg
g) minimum 2 letnia gwarancja;
(Wizualizacja krzesła - załącznik nr 2 )

Dokument nr: F.3031.4.2024

Składanie ofert:
IX. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty
1.Ofertę w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.05.2024 r. do godz. 10.00. należy przesłać elektronicznie na adres email: pgarbula@krasnobrod.pl. pocztą, kurierem, bądź dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Krasnobrodzie, Ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród, w zamkniętej kopercie oraz opisać w następujący sposób:
Oferta na wykonanie zadaniapn. ,,DOSTAWA krzeseł konferencyjno - bankietowych do świetlicy
wiejskiej w Wólce Husińskiej "

Miejsce i termin realizacji:
V. Termin realizacji zamówienia: do 30.06.2024 r.

Wymagania:
III. Informacje o postępowaniu --tryb udzjelenia zamówienia:
Niniejsze zapytanie ofertowe przeprowadzono zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z zm.) ze względu na szacowaną wartość zamówienia nieprzekraczającą wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00 zł.
VI. Warunki płatności
Wynagrodzenie płatne 100% po realizacji zadania tj. dostawy ww asortymentu, przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
VII. Warunki gwarancji
Wykonawca udzieli minimum 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone krzesła licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta winna być napisana w języku polskim.
2. Zaleca się aby oferta była sporządzona na formularzu oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania. Podana cena jest ceną brutto wyrażoną w polskich złotych, podana cyfrowo i słownie. Wszystkie wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Ceny i stawki określone przez Wykonawcę nie będą zmieniane w toku realizacji zamówienia i nie będą podlegały waloryzacji.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
2.Oferta musi zawierać nazwę i adres Wykonawcy. Musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione lub upoważnione do występowania w imieniu wykonawcy.
O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
X. Kryteria wyboru oferty
l.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:
Lp. OPIS KRYTERIUM WAGA KRYTERIUM MAX. ILOSC PKT.
KI. Cena (C) 100% 100 punktów
2.Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium ,,Cena" na następujących zasadach:
a) podstawą oceny ofert w tym kryterium będzie cena brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, podana przez Wykonawcę w Formularzu oferty,
b) oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów,
c) pozostałe oferty proporcjonalnie mniej, według następującej formuły:
C = Cn/Cb x 100 pkt, gdzie:
C- liczba punktów oferty badanej
Cn -najniższa cena ofertowa spośród badanych ofert
Cb -cena ofert badanej
3. Uzyskana z powyższych wyliczeń liczba punktów dla każdej oferty zostanie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem zasad zaokrągleń matematycznych.
4. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
5. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, ze zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych, zawierających ceny nie wyższe od pierwotnie oferowanych.
ó.Cena oraz inne warunki przedstawione przez Wykonawcę nie podlegają negocjacjom na żadnym etapie postępowania.
XI. Wybór oferty
l.Przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający stosował będzie wyłącznie zasady i kryteria określone w niniejszym zapytaniu.
2.Zamawiajacy udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu i którego oferta zawierać będzie najniższą cenę.
XII. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie pisemnej lub droga elektroniczną.
2. Wykonawcy zwracają się do Zamawiającego kierując korespondencje na adres: Urząd Miejski w Krasnobrodzie, ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród.
4. Wykonawca, który uzna za niezbędne uzyskanie wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia, może wystąpić z zapytaniem do Zamawiającego w sposób wskazany w pkt. 1 niniejszego rozdziału.
5. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zostanie przekazana niezwłocznie wszystkim Wykonawcom bez ujawniania źródła zapytania.
XIII. Postanowienia końcowe
1.Niniejsze zapytanie ofertowe stanowić będzie integralną część umowy zwartej z wybranym w postępowaniu Wykonawcą. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
1) zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,
2) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,
3) odwołania postępowania w dowolnym momencie,
4) unieważnienia postępowania, jeśli:
a) cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania.
3.W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.
4. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.
5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń bądź złożone dokumenty i/lub oświadczenia zawierają braki, do ich uzupełnienia
w wyznaczonym terminie. Uzupełnieniu nie podlega teść oferty rozumiana jako zakres zobowiązania Wykonawcy.
6. Na każdym etapie postępowania Zmawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń.
7. W sprawach nie opisanych w niniejszym zapytaniu stosuje się odpowiednie przepisy prawa polskiego.

Uwagi:
XIV. Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Krasnobrodzie (ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród; nr tel.: 84 660 76 91 adres e-mail: um@krasnobrod.pl
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl bądź korespondencyjnie na adres Administratora
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.).
6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.
12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
15. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
16. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
17. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.

Kontakt:
3. Osobą upoważnią do kontaktowania się z wykonawcami w sprawie niniejszego zamówienia są: Piotr Garbula, e-mail: paarbula@krasnobrod.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii