Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja dwóch wejść do budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-05-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Marii Skłodowskiej-Curie al. Młodych 1 55-220 Jelcz-Laskowice powiat: oławski 71 3181210 psp2jelcz_laskowice@poczta.onet.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Jelcz-Laskowice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 71 3181210 |
Termin składania ofert: | 2024-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja dwóch wejść do budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Jelczu-Laskowicach Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres robót dla całego zamierzenia części pierwszej - roboty ziemne, - demontaż istniejącej stalowej rampy podjazdu, - ściągnięcie części nawierzchni z kostki wraz z jej przełożeniem i ukształtowaniem stopni terenowych z ułożeniem nowych obrzeży przed furtką głównego wejścia do szkoły, - utwardzenie placu kostką betonową gr.8cm; - przełożenie istniejącej kostki betonowej do nowo powstałego podjazdu, - remont krat i ścianek studni okiennych w obrębie podjazdu, - wykopy pod ściany oporowe podjazdu, - montaż ścian oporowych podjazdu (gr. 12cm), - wykonanie podbudowy - ułożenie kostki brukowej na podbudowie z kruszywa granitowego (0-31,5 oraz 0-5mm grub. 15cm) oraz ułożenie obrzeży ok. 7mb pomiędzy budynkiem a podjazdem dla niepełnosprawnych (przy studniach okiennych) ok. 7m^2 - demontaż okładzin ceramicznych ze schodów i spocznika wraz z oczyszczeniem podłoża, - montaż okładzin z płyt granitowych koloru szarego o min. gr.3cm (płyty z powierzchnią antypoślizgową - paloną) z kolorystycznym wydzieleniem zjazdu dla niepełnosprawnych, (podest, schody i cokolik - pow. ok. 23m^2) - montaż balustrad ze stali nierdzewnej na podjeździe i schodach z podwójnymi poręczami (fi 42,4mm, dł. ok. 17m x 2 szt.) oraz poręczy przy głównych schodach (fi 42,4mm , dł. 2,5m x 3szt) - demontaż i zamontowanie stojaków rowerowych (istniejących), - zagospodarowanie zieleni urządzonej (wyrównanie z posianiem trawy), - montaż rozdzielni elektrycznej dla nowego obwodu oświetlenia zewnętrznego, - rozprowadzenie przewodów w osłonie z pcv na elewacji szkoły(instalacje zasilające lampy z podłączeniem w tablicy rozdzielnej w piwnicy) - zamontowanie z podłączeniem opraw oświetlenia zewnętrznego w obudowie o szczelności IP66, 3 oprawy LED min. 40W, Zakres robót dla całego zamierzenia części drugiej - roboty ziemne, - ściągnięcie części nawierzchni z kostki z przełożeniem do nowopowstałego podjazdu i schodów - utwardzenie placu kostką betonową gr.8cm; - wykucie starych schodów i podestu - wykopy pod ściany oporowe podjazdu, - montaż ścian oporowych podjazdu (ścianki betonowe, prefabrykowane grub. 12cm), - zabezpieczenie odsłoniętych ścian twardym styropianem oraz folią kubełkową około 5,5m^2 - wykonanie schodów, - wykonanie podbudowy nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm na pochylni, podestach i schodach z obrzeży betonowych 100x30x8cm ułożonych na podbudowie z kruszywa granitowego, 0-31,5 oraz 0-5mm o grub. 15cm - montaż balustrad ze stali nierdzewnej na podjeździe i schodach - z podwójnymi poręczami fi 42,4mm - zamontowanie masztu flagowego wys. 6m z możliwością opuszczenia flagi, - demontaż i zamontowanie stojaków rowerowych (istniejących), - zagospodarowanie zieleni urządzonej (wyrównanie z posianiem trawy), - montaż oświetlenia zewnętrznego - oprawa LED min. 20W w obudowie o szczelności IP65, - montaż zadaszenia typu aluminiowe, konstrukcja z wzorem wg dokumentacji, CPV: 34951000-8, 45000000-7,45111000-8, 45316100-6, 45233200-1 Dokument nr: 2024/BZP 00315103, PSP2.271.1.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-23 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-598d4379-0d1c-11ef-bfd2-32fa350b5bfc 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zmówienia jest bezpłatne. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w trybie zewnętrznym również jest możliwy, tylko w tym przypadku, powstały oddzielny plik podpisu dla tego formularza należy załączyć w polu ,,Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę". Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składanie wraz z ofertą, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny lub wewnętrzny ) w polu ,,Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę" dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest / Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Marii Skłodowskiej-Curie, Al. Młodych 1, 55-220 Jelcz-Laskowice, e-mail: psp2jelcz_laskowice@poczta.onet.pl/; Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych - Wojciecha Huczyńskiego, z którym można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych osobowych, e-mail: wojciech@huczyński.pl 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer sprawy PSP2.271.1.2024 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 6 w zw. z art. 19 ustawy z dnia 11 września2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2022 r., poz. 1710 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-23 09:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |