Dostawa, instalacja i uruchomienie 4 szt. urządzeń systemu EDS (Explosive Detection...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa, instalacja i uruchomienie 4 szt. urządzeń systemu EDS (Explosive Detection System) minimum normy 3.1 wraz z integracją z systemem BHS

Data zamieszczenia: 2024-05-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Polskie Porty Lotnicze S.A
Komitetu Obrony Robotników 49
02-146 Warszawa
powiat: Warszawa
Telefon: +48226501523
w.sienilo@ppl.pl
https://portal.smartpzp.pl/ppl/
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: Telefon: +4822650152
Termin składania ofert: 2024-05-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA, instalacja i uruchomienie 4 szt. urządzeń systemu EDS (Explosive Detection System) minimum normy 3.1 wraz z integracją z systemem BHS
Przedmiotu zamówienia jest: a) Wykonania na rzecz Zamawiającego dokumentacji projektowej (dalej Dokumentacja Projektowa) i dokumentacji powykonawczej (dalej Dokumentacja Powykonawcza) branży: architektoniczno - konstrukcyjnej, elektrycznej, teletechnicznej oraz branży sanitarnej oraz przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do przedmiotowych dokumentacji oraz pełnienia nadzoru autorskiego. b) Demontażu istniejących urządzeń oraz wykonania prac rozbiórkowych niezbędnych elementów budowlano - konstrukcyjnych i instalacyjnych. c) Wykonanie robót budowlano - montażowych i instalacyjnych zgodnie z Dokumentacją Projektową. d) Wykonanie modyfikacji przebiegu linii systemu BHS obsługujących urządzenia EDS. e) Dostawy 4 szt. urządzeń systemu EDS minimum normy 3.1 wraz z integracją z systemem BHS. f) Udzielenie Zamawiającemu bezterminowych, niewyłącznych licencji na korzystanie z oprogramowania dostarczonego razem z urządzeniami (,,Oprogramowanie") oraz dostarczenie wszystkich wymaganych Umową instrukcji i innych dokumentów. g) Modyfikacji istniejących systemów takich jak SCADA, system ,,Emergency STOP", system automatyki przemysłowej wraz z modyfikacją Oprogramowania z licencjami oraz z ich pełną integracją z istniejącą infrastrukturą. h) Uruchomienia 4 szt. urządzeń systemu EDS minimum normy 3.1 zgodnie z wymogami rozdziału 12 załącznika do rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2015/1998 z dnia 5 listopada 2015 r. (Baza danych bezpiecznego łańcucha dostaw-sprzęt ochrony), Decyzji wykonawczej Komisji C(2015) 8005 z dnia 16 listopada 2015 r. oraz CEP ECAC. i) Przeprowadzenia szkolenia dla osób wskazanych przez Zamawiającego: - dla personelu techniczno - operacyjnego (maksymalnie 40 osób) z zakresu podstawowej obsługi urządzeń i czynności kalibracyjnych, - dla operatorów kontroli bezpieczeństwa (maksymalnie 60 osób) w zakresie obsługi stacji operatorskich, - dla operatorów kontroli bezpieczeństwa, (szkolenie certyfikowane dla liderów, maksymalnie 6 osób), którzy będą upoważnieni do instruktażu innych operatorów kontroli bezpieczeństwa w zakresie obsługi stacji operatorskich urządzeń EDS. Przez certyfikowanie Zamawiający rozumie oświadczenie wykonawcy, że uczestnicy szkolenia będą upoważnieni do instruktarzu innych operatorów. Każde ze szkoleń będzie realizowane w czterech turach (dzień po dniu). Wszystkie szkolenia odbędą się w siedzibie Zamawiającego. j) Wykonania innych świadczeń określonych w OPZ stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy. k) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji jakości (dalej Gwarancja Jakości) na okres 60 miesięcy od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego na dostarczone przez Wykonawcę urządzenia, sprzęt, okablowanie, wyposażenie i wykonane prace na zasadach określonych w § 12 Umowy. l) W okresie od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego do końca okresu udzielenia Gwarancji Jakości, Wykonawca będzie świadczył usługi serwisowe polegające na usuwaniu awarii w określonych ramach czasowych oraz utrzymanie należytej sprawności Przedmiotu Umowy w tym okresie, poprzez dokonywanie przeglądów i konserwacji wszystkich dostarczonych elementów Przedmiotu Umowy, a także zapewnienie wsparcia technicznego producentów zainstalowanego sprzętu i oprogramowania w tym okresie, w tym dostarczanie i instalowanie aktualizacji oprogramowania. Szczegółowy zakres okresowej konserwacji dla poszczególnych urządzeń zostanie dołączony przez Wykonawcę do dokumentacji powykonawczej. m) DOSTAWA 2 (dwóch) walizek testowych

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: DOSTAWA, instalacja i uruchomienie 4 szt. urządzeń systemu EDS (Explosive Detection System) minimum normy 3.1 wraz z integracją z systemem BHS.
Opis: Przedmiotu zamówienia jest: a) Wykonania na rzecz Zamawiającego dokumentacji projektowej (dalej Dokumentacja Projektowa) i dokumentacji powykonawczej (dalej Dokumentacja Powykonawcza) branży: architektoniczno - konstrukcyjnej, elektrycznej, teletechnicznej oraz branży sanitarnej oraz przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do przedmiotowych dokumentacji oraz pełnienia nadzoru autorskiego. b) Demontażu istniejących urządzeń oraz wykonania prac rozbiórkowych niezbędnych elementów budowlano - konstrukcyjnych i instalacyjnych. c) Wykonanie robót budowlano - montażowych i instalacyjnych zgodnie z Dokumentacją Projektową. d) Wykonanie modyfikacji przebiegu linii systemu BHS obsługujących urządzenia EDS. e) Dostawy 4 szt. urządzeń systemu EDS minimum normy 3.1 wraz z integracją z systemem BHS. f) Udzielenie Zamawiającemu bezterminowych, niewyłącznych licencji na korzystanie z oprogramowania dostarczonego razem z urządzeniami (,,Oprogramowanie") oraz dostarczenie wszystkich wymaganych Umową instrukcji i innych dokumentów. g) Modyfikacji istniejących systemów takich jak SCADA, system ,,Emergency STOP", system automatyki przemysłowej wraz z modyfikacją Oprogramowania z licencjami oraz z ich pełną integracją z istniejącą infrastrukturą. h) Uruchomienia 4 szt. urządzeń systemu EDS minimum normy 3.1 zgodnie z wymogami rozdziału 12 załącznika do rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2015/1998 z dnia 5 listopada 2015 r. (Baza danych bezpiecznego łańcucha dostaw-sprzęt ochrony), Decyzji wykonawczej Komisji C(2015) 8005 z dnia 16 listopada 2015 r. oraz CEP ECAC. i) Przeprowadzenia szkolenia dla osób wskazanych przez Zamawiającego: - dla personelu techniczno - operacyjnego (maksymalnie 40 osób) z zakresu podstawowej obsługi urządzeń i czynności kalibracyjnych, - dla operatorów kontroli bezpieczeństwa (maksymalnie 60 osób) w zakresie obsługi stacji operatorskich, - dla operatorów kontroli bezpieczeństwa, (szkolenie certyfikowane dla liderów, maksymalnie 6 osób), którzy będą upoważnieni do instruktażu innych operatorów kontroli bezpieczeństwa w zakresie obsługi stacji operatorskich urządzeń EDS. Przez certyfikowanie Zamawiający rozumie oświadczenie wykonawcy, że uczestnicy szkolenia będą upoważnieni do instruktarzu innych operatorów. Każde ze szkoleń będzie realizowane w czterech turach (dzień po dniu). Wszystkie szkolenia odbędą się w siedzibie Zamawiającego. j) Wykonania innych świadczeń określonych w OPZ stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy. k) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji jakości (dalej Gwarancja Jakości) na okres 60 miesięcy od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego na dostarczone przez Wykonawcę urządzenia, sprzęt, okablowanie, wyposażenie i wykonane prace na zasadach określonych w § 12 Umowy. l) W okresie od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego do końca okresu udzielenia Gwarancji Jakości, Wykonawca będzie świadczył usługi serwisowe polegające na usuwaniu awarii w określonych ramach czasowych oraz utrzymanie należytej sprawności Przedmiotu Umowy w tym okresie, poprzez dokonywanie przeglądów i konserwacji wszystkich dostarczonych elementów Przedmiotu Umowy, a także zapewnienie wsparcia technicznego producentów zainstalowanego sprzętu i oprogramowania w tym okresie, w tym dostarczanie i instalowanie aktualizacji oprogramowania. Szczegółowy zakres okresowej konserwacji dla poszczególnych urządzeń zostanie dołączony przez Wykonawcę do dokumentacji powykonawczej. m) DOSTAWA 2 (dwóch) walizek testowych.
Wewnętrzny identyfikator: 53/PN/ZP/TLLZP/24
Główna klasyfikacja (cpv): 34960000 Urządzenia lotniskowe
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 34960000 Urządzenia lotniskowe

CPV: 34960000

Dokument nr: 275713-2024, 53/PN/ZP/TLLZP/24

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 27/05/2024 10:00:00 (UTC+2)

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://portal.smartpzp.pl/ppl/
Kanał komunikacji ad hoc:
Adres URL: https://portal.smartpzp.pl/ppl/

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 27/05/2024 10:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 00-906
Podpodział krajowy (NUTS): Warszawski zachodni (PL913)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: Terminal Ul. Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa

Miejsce realizacji
Podpodział krajowy (NUTS): Warszawski zachodni (PL913)
Kraj: Polska

Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 11 Miesiące

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Polskie Porty Lotnicze S.A.
Numer rejestracyjny: 5250000239
Departament: Biuro Zakupów
Adres pocztowy: Komitetu Obrony Robotników 49
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-146
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Polskie Porty Lotnicze S.A.
E-mail: w.sienilo@ppl.pl
Telefon: +48226501523
Adres strony internetowej: http://www.ppl.com
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://portal.smartpzp.pl/ppl/
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii