Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa oraz montaż nowego ogrodzenia panelowego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Kolbudy ul. Staromłyńska 1 83-050 Kolbudy powiat: gdański tel.: 58 691 05 66 2.2024.ir@zamowienia.kolbudy.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Kolbudy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 58 691 05 66 |
Termin składania ofert: | 2024-05-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE zapraszamy do złożenia oferty na wykonanie następującego zadania: Zagospodarowanie terenu działki nr 223/3 przy Ul. Dolnej w Buszkowach polegające na rozbudowie ogrodzenia działki od strony południowej poprzez przesunięcie jednej ściany ogrodzenia oraz montażu nowego ogrodzenia panelowego ocynk o wys. 1,45m i gr. oczek 4mm. I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Zakres prac obejmuje: 1) obsługę geodezyjną wraz z wytyczeniem i dokumentacją geodezyjną powykonawczą, 2) demontaż ogrodzenia (ok. 65 m) , 3) ponowny montaż zdemontowanego ogrodzenia, 4) montaż nowego ogrodzenia o wys. 1,45 m (długość ok. 100) mb, 5) uporządkowanie terenu (wyrównanie, koszenie nowowygrodzonego terenu). 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które jego zdaniem mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 3. Podczas realizacji zadania należy tak zorganizować roboty, aby zminimalizować uciążliwości w ruchu kołowym i pieszym w czasie realizacji zadania. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe oznakowanie oraz za zabezpieczenie miejsca prowadzonych robót. 4. Wykonawca jest zobowiązany do urządzenia placu budowy i zaplecza oraz do ich zabezpieczenia na własny koszt. Po zakończeniu robót należy rozebrać pomieszczenia tymczasowe i uporządkować teren. 5. Wszelkie koszty związane z obsługą geodezyjną inwestycji pokrywa Wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania geodezyjnych pomiarów powykonawczych i przekazania ich Zamawiającemu w ilości 2 kpl. 6. Cena oferty powinna zawierać koszty robót objętych przedmiotem zamówienia, a także wszelkie pozostałe koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty: ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres trwania robót, wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, ewentualnego odwodnienia wykopów, utrzymania zaplecza budowy i zabezpieczenia terenu budowy, wywożenia odpadów na wysypisko, odtworzenia nawierzchni, pełnej obsługi geodezyjnej, usuwania wszelkich awarii i uszkodzeń sieci uzbrojenia terenu powstałych w wyniku prowadzonych robót, zużytej energii elektrycznej i wody. Zakres rzeczowy podlega wykonaniu w systemie kompleksowego wykonawstwa. Składanie ofert: 4. Ofertę należy przesłać w formie pisemnej: emailem (zeskanowana oferta z podpisem) do dnia 20 maja 2024 r. do godz. 12.00 na adres 2.2024.ir@zamowienia.kolbudy.pl. Miejsce i termin realizacji: II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Planowany termin zakończenia realizacji zamówienia - 30 czerwca 2024 r. Wymagania: III. TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY 1. Pisemną ofertę należy złożyć na załączonym formularzu (załącznik nr 3); 2. Cenę podaną w ofercie brutto (z wyszczególnieniem netto + VAT) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w PLN. 3. Oferta powinna zawierać jedną ceną ryczałtową dla całego zamówienia - powinna więc obejmować wszystkie koszty związane z realizacją całości zamówienia (np.: stawka VAT, wszelkie prace niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, a także prace nie ujęte w ww. zakresie robót a niezbędne do prawidłowego i kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia), 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 6. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. wymogami ponosi Wykonawca. Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy Kolbudy po terminie określonym w pkt 4 nie będą rozpatrywane. IV. INNE INFORMACJE 1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z oferentami lub z jednym oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę. Po wyborze najkorzystniejszej oferty z Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zadania inwestycyjnego. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia w stosunku do niniejszego zapytania w zależności od wysokości złożonej najkorzystniejszej oferty oraz zabezpieczonych na ten cel środków finansowych. 4. Kryterium wyboru będzie stanowiła łączna cena zaproponowana przez Wykonawcę. 5. W załączeniu plan sytuacyjny (załącznik nr 1), wzór umowy (załącznik nr 2) i formularz ofertowy (załącznik nr 3) oraz zdjęcia terenu ( załącznik nr 4). Kontakt: V. OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Joanna Metzgier - Referat Inwestycji i Remontów, tel.: 58 691 05 66. |