Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont ścian i sufitu sali gimnastycznej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa nr 4 im. prof. Władysława Szafera ul. Prof. Wł. Szafera 2 19-300 Ełk powiat: ełcki Telefon 87 732 6050 sekretariat@sp4.elk.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Ełk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon 87 732 6050 |
Termin składania ofert: | 2024-05-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do złożenia ofert na usługę: Remont ścian i sufitu sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 4 im. prof. Władysława Szafera w Ełku. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 im. prof. Władysława Szafera w Ełku, zlokalizowanym na terenie działki o numerze ewidencyjnym nr 195/1, położonej w Ełku przy ulicy prof. Władysława Szafera 2 Sala gimnastyczna o powierzchnia 406,80nr2 (1500m x 2712m) wysokość 9m. Zakres rzeczowy obejmuje: 1. Remont ścian i sufitu sali gimnastycznej: a) zeskrobanie warstw złuszczonego tynku/powłok malarskich wywołanych m.in. zawilgoceniem; impregnacja ścian preparatem przeciw grzybom i pleśni b) usunięcie zbędnych elementów metalowych ze ścian c) wkucie istniejącej instalacji elektrycznej w ściany d) przygotowanie powierzchni ścian przed malowaniem z po szpachlowaniem nierówności e) naprawa pęknięć powierzchni tynku (wzmocnienie ścian warstwą siatki z włókna szklanego zatopionej w masie szpachlowej) f) gruntowanie preparatami gruntującymi ścian przed malowaniem, malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi powierzchni ścian w kolorze - ok. 63Om2 g) naprawa pęknięć łączenia płyt na powierzchni sufitu oraz wzdłuż całego obwodu sufitu (połączenie sufitu i ścian) - taśmą z włókna szklanego zatopionej w masie szpachlowej h) gruntowanie preparatami gruntującymi sufitu przed malowaniem, malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi powierzchni sufitu w kolorze białym - ok. 456,80 m2 i) malowanie lamperii farbą przeznaczona do sal gimnastycznych ok. 3m nad podłogą - ok. 219 m2 .j, malowanie parapetów j) malowanie krat zabezpieczających okna. 2. Zakres zamówienia obejmuje również oklejenie taśmą/zabezpieczenie folią (płytami, kartonami): podłogi, 2 konstrukcji do koszykówki, grzejników, okien i drzwi, parapetów, otworów wentylacyjnych, gniazd i przełączników, lamp sufitowych, mechanizmów otwierania okien. 3. Wykonawca winien posiadać odpowiednio przeszkolone i doświadczone zasoby osobowe jak również niezbędne środki produkcyjne do wykonania przedmiotu zamówienia i zapewnia, że prace będą wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, wymogami najwyższej staranności, przy użyciu własnego niezbędnego sprzętu, własnych materiałów i narzędzi, w tym rusztowania/zwyżki. 5. Wszelkie zastosowane rozwiązania i materiały winny posiadać wymagane certyfikaty, atesty i aprobaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie prac, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, prowadzenie robót zgodnie z przepisami BHP, za metody organizacyjno - techniczne stosowane w związku z realizacją przedmiotu zamówienia oraz za jakość użytych materiałów i wykonywanych robót. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia. 8. Prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie dopuścić do zanieczyszczenia powstania zarysowań, wgnieceń, uszkodzeń, lub zachlapań różnego rodzaju płynami- parkietu po renowacji. 9. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną: a) za nieterminowe wykonanie przedmiotu zamówienia lub nieterminowe usuwanie wad, w wysokości 0,2 % wynagrodzenia brutto, za każdy dzień zwłoki; b) z tytułu wypowiedzenia lub odstąpienia od wykonania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w wysokości 5 % wynagrodzenia brutto; c) z tytułu wypowiedzenia lub odstąpienia od wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w wysokości 5 % wynagrodzenia brutto. Dokument nr: SP4.MH.261.8.2024 Składanie ofert: Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy składać elektronicznie na adres e-mail sekretariat@sp4.elk.pl do dnia 25.05.2024r. godz. 15.00 Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny oferty. Wymagania: Ponieważ wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł, niniejsze postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019r., poz. 2019 z późn. zm.) 1. Warunki realizacji zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakres przedstawiony w ogłoszeniu o zamówieniu. 2) Dla zapoznania się Wykonawców ze szczegółami robót objętych przedmiotem zamówienia konieczne jest przeprowadzenie wizji lokalnej, w tym celu Zamawiający udostępni pomieszczenia / teren w uzgodnionym terminie. 2. Okres gwarancji: Okres rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy od dnia odbioru całości przedmiotu umowy. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) Klauzula informacyjna z art. 13 RODO (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) b) Formularz ofertowo-cenowy (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) c) Oświadczenia(Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego): ? o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; ? o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia; ? o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; ? o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Oświadczenie na podstawie art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. poz.835) 2) Ofertę należy przygotować wg załączonego formularza ofertowo-cenowego (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego), w sposób czytelny, podpisany przez osobę/y uprawnione w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonywania niniejszej czynności prawnej przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu. 3) Zaproponowana cena w ofercie jest ceną ryczałtową na wykonanie całego zamówienia oraz obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem zadania, określone przez Zamawiającego w Zapytaniu ofertowym. 4) Wszystkie wydatki poniesione wskutek realizacji przedmiotu zapytania ofertowego leżą po stronie Oferenta przy realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny Nazwa/opis kryterium Sposób oceny kryterium (wskazać sposób przyznawania punktów np. według wzoru lub inny sposób określony obiektywnie, mierzalnie) Znaczenie kryterium/ waga kryterium w % %= 1 pkt Cena cena najtańszej z ofert L1 = . x 80% cena oferty ocenianej 70% Termin wykonania zamówienia (liczba dni) najkrótrzy termin wykonania L2= zadania (liczba dni) / badany termin wykonania zadania (liczba dni) x 20 % 30% Liczba punktów przyznanych w badanej ofercie L to suma punktów z: kryterium cena LI (max 80 pkt.) i kryterium termin wykonania zamówienia L2 (max 20 pkt.). L= LI + L2 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (max 100 pkt.). Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Kontakt: Osoba prowadząca postępowanie. upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Iwona Grajewska tel. 87 732 60 50 e-mail: igkiewrowniksp4@wp.pl |