Remont ścian i sufitu sali gimnastycznej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont ścian i sufitu sali gimnastycznej

Data zamieszczenia: 2024-05-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 4 im. prof. Władysława Szafera
ul. Prof. Wł. Szafera 2
19-300 Ełk
powiat: ełcki
Telefon 87 732 6050
sekretariat@sp4.elk.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ełk
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon 87 732 6050
Termin składania ofert: 2024-05-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do złożenia ofert na usługę: Remont ścian i sufitu sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 4 im. prof. Władysława Szafera w Ełku.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Remont sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 im. prof. Władysława Szafera w Ełku, zlokalizowanym na terenie działki o numerze ewidencyjnym nr 195/1, położonej w Ełku przy ulicy prof. Władysława Szafera 2
Sala gimnastyczna o powierzchnia 406,80nr2 (1500m x 2712m) wysokość 9m.
Zakres rzeczowy obejmuje:
1. Remont ścian i sufitu sali gimnastycznej:
a) zeskrobanie warstw złuszczonego tynku/powłok malarskich wywołanych m.in. zawilgoceniem; impregnacja ścian preparatem przeciw grzybom i pleśni
b) usunięcie zbędnych elementów metalowych ze ścian
c) wkucie istniejącej instalacji elektrycznej w ściany
d) przygotowanie powierzchni ścian przed malowaniem z po szpachlowaniem nierówności
e) naprawa pęknięć powierzchni tynku (wzmocnienie ścian warstwą siatki z włókna szklanego zatopionej w masie szpachlowej)
f) gruntowanie preparatami gruntującymi ścian przed malowaniem, malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi powierzchni ścian w kolorze - ok. 63Om2
g) naprawa pęknięć łączenia płyt na powierzchni sufitu oraz wzdłuż całego obwodu sufitu (połączenie sufitu i ścian) - taśmą z włókna szklanego zatopionej w masie szpachlowej
h) gruntowanie preparatami gruntującymi sufitu przed malowaniem, malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi powierzchni sufitu w kolorze białym - ok. 456,80 m2
i) malowanie lamperii farbą przeznaczona do sal gimnastycznych ok. 3m nad podłogą - ok. 219 m2 .j, malowanie parapetów
j) malowanie krat zabezpieczających okna.
2. Zakres zamówienia obejmuje również oklejenie taśmą/zabezpieczenie folią (płytami, kartonami): podłogi, 2 konstrukcji do koszykówki, grzejników, okien i drzwi, parapetów, otworów wentylacyjnych, gniazd i przełączników, lamp sufitowych, mechanizmów otwierania okien.
3. Wykonawca winien posiadać odpowiednio przeszkolone i doświadczone zasoby osobowe jak również niezbędne środki produkcyjne do wykonania przedmiotu zamówienia i zapewnia, że prace będą wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa.
4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, wymogami najwyższej staranności, przy użyciu własnego niezbędnego sprzętu,
własnych materiałów i narzędzi, w tym rusztowania/zwyżki.
5. Wszelkie zastosowane rozwiązania i materiały winny posiadać wymagane certyfikaty, atesty i aprobaty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie prac, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, prowadzenie robót zgodnie z przepisami BHP, za metody organizacyjno - techniczne stosowane w związku z realizacją przedmiotu zamówienia oraz za jakość użytych materiałów i wykonywanych robót.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia.
8. Prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie dopuścić do zanieczyszczenia powstania zarysowań, wgnieceń, uszkodzeń, lub zachlapań różnego rodzaju płynami- parkietu po renowacji.
9. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:
a) za nieterminowe wykonanie przedmiotu zamówienia lub nieterminowe usuwanie wad, w wysokości 0,2 % wynagrodzenia brutto, za każdy dzień zwłoki;
b) z tytułu wypowiedzenia lub odstąpienia od wykonania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w wysokości 5 % wynagrodzenia brutto;
c) z tytułu wypowiedzenia lub odstąpienia od wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w wysokości 5 % wynagrodzenia brutto.

Dokument nr: SP4.MH.261.8.2024

Składanie ofert:
Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy składać elektronicznie na adres e-mail sekretariat@sp4.elk.pl do dnia 25.05.2024r. godz. 15.00

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny oferty.

Wymagania:
Ponieważ wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł, niniejsze postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019r., poz. 2019 z późn. zm.)
1. Warunki realizacji zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakres przedstawiony w ogłoszeniu o zamówieniu.
2) Dla zapoznania się Wykonawców ze szczegółami robót objętych przedmiotem zamówienia konieczne jest przeprowadzenie wizji lokalnej, w tym celu Zamawiający udostępni pomieszczenia / teren w uzgodnionym terminie.
2. Okres gwarancji:
Okres rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy od dnia odbioru całości przedmiotu umowy.
Opis sposobu przygotowania oferty:
1) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferent obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty:
a) Klauzula informacyjna z art. 13 RODO (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)
b) Formularz ofertowo-cenowy (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego)
c) Oświadczenia(Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego):
? o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
? o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia;
? o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
? o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d) Oświadczenie na podstawie art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. poz.835)
2) Ofertę należy przygotować wg załączonego formularza ofertowo-cenowego (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego), w sposób czytelny, podpisany przez osobę/y uprawnione w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonywania niniejszej czynności prawnej przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu.
3) Zaproponowana cena w ofercie jest ceną ryczałtową na wykonanie całego zamówienia oraz obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem zadania, określone przez Zamawiającego w Zapytaniu ofertowym.
4) Wszystkie wydatki poniesione wskutek realizacji przedmiotu zapytania ofertowego leżą po stronie Oferenta przy realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny
Nazwa/opis kryterium Sposób oceny kryterium (wskazać sposób przyznawania punktów np. według wzoru lub inny sposób określony obiektywnie, mierzalnie) Znaczenie kryterium/ waga kryterium w % %= 1 pkt
Cena cena najtańszej z ofert L1 = . x 80% cena oferty ocenianej 70%
Termin wykonania zamówienia (liczba dni) najkrótrzy termin wykonania L2= zadania (liczba dni) / badany termin wykonania zadania (liczba dni) x 20 % 30%
Liczba punktów przyznanych w badanej ofercie L to suma punktów z: kryterium cena LI (max 80 pkt.) i kryterium termin wykonania zamówienia L2 (max 20 pkt.).
L= LI + L2
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (max 100
pkt.).
Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Kontakt:
Osoba prowadząca postępowanie.
upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Iwona Grajewska
tel. 87 732 60 50
e-mail: igkiewrowniksp4@wp.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii