Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Ułożenie wykładziny dywanowej oraz malowanie pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2024-05-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Rzeszowie ul. Kraszewskiego 4a 35-016 Rzeszów powiat: Rzeszów tel. 17 860 45 44 oddzial-ag@rzeszow.wsa.gov.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 17 860 45 44 |
Termin składania ofert: | 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Rzeszowie zamierza udzielić zamówienia publicznego, nieprzekraczającego kwoty 130.000,00 zł (bez podatku od towarów i usług.) na podstawie Zarządzenia nr 5/2021 Prezesa Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie z dnia 20.01.2021 r. w sprawie procedur dotyczących zaciągania i dokonywania wydatków w związku z czym zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie zamówienia polegającego na ,,Ułożenie wykładziny dywanowej w pomieszczeniach biurowych WSA przy Ul. Kraszewskiego 4A w Rzeszowie oraz malowanie tych pomieszczeń" 1. Zamówienie obejmuje wykonanie całości prac zgodnie z podanym niżej obmiarem. 2. Oferta powinna obejmować wykonanie niżej wymienionych prac: Wymiana wykładziny dywanowej w formatkach 50x50 cm - pokój 005, 006 - wyniesienie mebli z pomieszczeń, - demontaż cokołów drewnianych, - rozebranie istniejących posadzek z wykładziny dywanowej w formatkach 50x50 cm, - oczyszczenie podłoża, ułożenie warstwy antypoślizgowej, - ułożenie wykładziny dywanowej w formatkach 50x50 cm Creative Spark 419 następujących ilościach: pok. 005 16,44 m2 (3,46x4,75) pok. 006 15,85 m2 (3,33x4,76) Przejście pomiędzy pokojami 0,14 m2 (0,13x1,06) - malowanie całości pomieszczeń (sufit, ściany) farbą emulsyjną w kolorze białym w ilości 126,03 m2 - montaż cokołów drewnianych (z demontażu) po zakończeniu robót sprzątanie pomieszczeń oraz umycie drzwi i okien - wniesienie mebli i ustawienie w miejscu pierwotnym. Wymiana wykładziny dywanowej klejonej do podłoża na wykładzinę PCV klejoną do podłoża klejem dedykowanym do wykładzin pcv w pokojach 104, 105, 106 - wyniesienie mebli z pomieszczeń, - demontaż cokołów drewnianych, - rozebranie istniejących posadzek z wykładziny dywanowej klejonej do podłoża, - oczyszczenie podłoża, ułożenie warstwy samopoziomującej z jej szlifowanej, - ułożenie wykładziny PCV Milkshake 4404 spawanej na połączeniach sznurem w kolorze wykładziny oraz wykonanie cokołu z tej samej wykładziny w następujących ilościach: pok. 104 19,32 m2 (3,42x5,65) cokół 16,98 mb pok. 105 19,74 m2 (3,50x5,64) cokół 17,12 mb pok. 106 19,50 m2 (3,47*5,62) cokół 17,02 mb - malowanie całości pomieszczeń (sufit, ściany) farbą emulsyjną w kolorze białym w ilości 198,18 m2 ( 65,55+66,57+66,06) - - po zakończeniu robót sprzątanie pomieszczeń oraz umycie drzwi i okien - wniesienie mebli i ustawienie w miejscu pierwotnym. Przed złożeniem oferty wskazane jest przeprowadzenie oględzin remontowanych pomieszczeń w trakcie których pracownik zamawiającego objaśni sposób układania wykładziny oraz miejsca łączenia. W ofercie należy podać cenę ryczałtową brutto za całość zamówienia. Dokument nr: O/A-G/291/ 3 /2024 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć: 1) w jednej zamkniętej kopercie, w siedzibie zamawiającego, 2) e-mailem na adres oddzial-ag@rzeszow.wsa.gov.pl 3. Na kopercie/w e-mailu należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis: ,,Wymiana wykładzin w pomieszczeniach biurowych WSA przy Ul. Kraszewskiego 4A w Rzeszowie oraz malowanie tych pomieszczeń" 4. Termin złożenia ofert: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17 maja 2024 r., do godz. 1000 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: Do dnia 24.06.2024 r. Odbiór wykonanych robót nastąpi w dniu 24.06.2024 r. Wymagania: Po bezusterkowym odbiorze wykonanych robót Wykonawca przedłoży fakturę. Płatność za wykonane zamówienie nastąpi w terminie 21 dni od daty przedłożenia faktury. Nie wykonanie zamówienia w terminie umownym, lub wykonanie robót nie zgodnie z załączonym przedmiarem i technologią, spowoduje odstąpienie od umowy przez Zamawiającego bez prawa roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy. 7. Informacje dotyczące zawierania umowy: Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zaprosi wykonawcę do podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwagi: Informacje na temat przetwarzania przez Wojewódzki Sąd Administracyjny w Rzeszowie danych osobowych osób fizycznych w związku z postępowaniami dotyczącymi zamówień publicznych i zawierania umów w sprawie zamówień publicznych (art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO); art. 18 ust. 6 i art. 19 Prawa zamówień publicznych - zwanej ,,u PZP") 1. Administrator danych osobowych Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Wojewódzki Sąd Administracyjny w Rzeszowie, jako jednostka sektora finansów publicznych, reprezentowana przez Prezesa Sądu lub Dyrektora Sądu. Z administratorem można się skontaktować: - z Prezesem Sądu lub Dyrektorem Sądu - osobiście w siedzibie Sądu, - listownie, na adres pocztowy ul. Kraszewskiego 4A, 35-016 Rzeszów, - telefonicznie, tel.17 8604500, lub za pośrednictwem Wydziału Informacji Sądowej, tel. 17 8604507 lub 178604508 - elektronicznie, na adres e-mail. ,,sekretariat@rzeszow.wsa.gov.pl" albo poprzez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (u-PUAP) 1. Inspektor ochrony danych Kontakt z inspektorem ochrony danych: - osobiście w siedzibie Sądu, - listownie, na adres ul. Kraszewskiego 4A, 35-016 Rzeszów, - telefonicznie, poprzez Wydział Informacji Sądowej, tel. 178604507 lub 178604508 - elektronicznie, na adres e-mail. ,,iod@rzeszow.wsa.gov.pl" 2. Cele przetwarzania danych osobowych Dane związane z przeprowadzeniem postępowania, w tym dane osobowe oferenta i wykonawcy lub ich reprezentantów, z zastrzeżeniem art. 18 ust. 5 pkt 1 oraz ust. 6 u PZP, będą przetwarzane dla potrzeb realizacji czynności określonych w przepisach o zamówienia publicznych, w tym sporządzenia protokołu z załącznikami i jego udostępnienia na warunkach określonych w art. 74 u PZP, zawarcia umowy i organizacji realizacji zamówienia (art. 431 u PZP), w tym na obszarze administrowanym przez Sąd w związku z potrzebą zapewnienia dostępu do pomieszczeń w strefach zamkniętych oraz poruszania się po terenach objętych monitoringiem wizyjnym, a także ewentualnej ochrony roszczeń. 3. Podstawa prawna przetwarzania - art. 6 ust. 1 lit. b), c); art. 6 ust. 4; art. 10 RODO, - Prawo zamówień publicznych, w szczególności art. 18-19, art. 56, art. 71-79, art. 94-96, art. 108-110, art. 114-115, art. 124-126, art. 222, art. 254, art. 265, art. 267, art. 269, art. 273-274, - a także zgoda, o jakiej mowa w art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, jeżeli zostanie udzielona w związku z przekazaniem danych osobowych nieobjętych wymogami prawa zamówień publicznych. 4. Odbiorcy danych osobowych, kategorie odbiorców Zgromadzone dane mogą być przekazywane: instytucjom publicznym, takim jak organy ścigania, sądy, Prezes Naczelnego Sądu Administracyjnego, a także podmiotom, którym może być udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art.18, 74 i 81 u PZP, w szczególności Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych i Krajowej Izbie Odwoławczej oraz organom kontroli, a także Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. Dane mogą być także publikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych i na stronie internetowej Sądu (art. 267, art. 270, art. 309 u PZP). 5. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane Zgodnie z przepisami regulującymi czas przechowywania dokumentacji zamówień publicznych (4 lata od zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata wówczas przez cały czas trwania umowy; art. 78 ust. 1 i 4, art. 434 u PZP), chyba że dłuższy termin uzasadniony będzie szczególnymi okolicznościami, w szczególności ochroną roszczeń lub korzystaniem ze środków ochrony prawnej; po tym czasie dane te podlegać będą archiwizacji, zgodnie z odnośnymi przepisami o archiwizacji. 6. Dostęp do danych osobowych i cofnięcie zgody Osobie fizycznej, której dotyczą przetwarzane dane przysługuje, niezależnie od podstawy prawnej przetwarzania, prawo dostępu do dotyczących jej danych osobowych. Żądanie ograniczenia przetwarzania danych, w tym usunięcia, a także prostowania i uzupełniania danych, jest dopuszczalne w zakresie, w jakim uprawnienia te nie są ograniczone lub wyłączone przez przepisy. Sprostowanie i uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą (art. 19 ust. 2 u PZP), jak i zmianą integralności protokołu i załączników (art. 76 u PZP). Żądanie ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania (art. 19 ust. 3 u PZP), a po jego zakończeniu nie będą podlegać udostępnieniu, chyba że będzie zachodzić przypadek określony w art. 18 ust. 2 RODO (art. 74 ust. 3 u PZP). Prawo wniesienia sprzeciwu nie przysługuje, ponieważ podstawą przetwarzania danych nie jest art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO. Nie można zrealizować prawa do przenoszenia danych ani żądania usunięcia danych. Jeżeli dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody, może być ona cofnięta w każdym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem. 7. Obowiązek podania danych Podanie informacji określonych w przepisach o zamówieniach publicznych jest wymogiem ustawowym, w tym warunkiem dopuszczania do postępowania, a następnie zawarcia umowy. Odmowa ich ujawnienia będzie skutkować niedopuszczeniem do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Podanie innych danych jest dobrowolne. 8. Skarga do organu nadzorczego Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych), jeżeli uważa, że przetwarzanie przez Sąd danych osobowych jej dotyczących narusza rozporządzenie RODO. 9. Informacje na temat stosowania zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania W stosunku do uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub podmiotów, z którymi zawierane będą umowy, nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą one poddawane profilowaniu Zgromadzone dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, z zastrzeżeniem przepisów art. 227-238 u PZP dotyczących aukcji elektronicznej. Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: Pan Bogdan Gierulski pok. Nr 210 tel. 17 860 45 44 |