Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli biurowych, oraz pozostałego wyposażenia do wskazanych pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2024-05-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wyższa Szkoła Straży Granicznej ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92 75-531 Koszalin powiat: Koszalin tel. +48 94 34 44 900, fax. +48 94 34 44 700, tel.94 34 44 193, tel. 94 34 44 042 logistyka.wssg@strazgraniczna.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Koszalin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 94 34 44 90 |
Termin składania ofert: | 2024-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. Opis przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli biurowych, oraz pozostałego wyposażenia do wskazanych pomieszczeń w budynkach należących do Wyższej Szkoły Straży Granicznej z siedzibą w Koszalinie przy Ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92. o zadanie 1: zakup i dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz pozostałego wyposażenia do pomieszczeń w budynku nr 3 Wyższej Szkoły Straży Granicznej z siedzibą w Koszalinie przy Ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, o zadanie 2: zakup i dostawa wraz z wniesieniem i montażem krzeseł i foteli oraz pozostałego wyposażenia do pomieszczeń w budynku nr 3 Wyższej Szkoły Straży Granicznej z siedzibą w Koszalinie przy Ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92. o zadanie 3: zakup i dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli, foteli oraz pozostałego wyposażenia do pomieszczeń w budynku nr 3 Wyższej Szkoły Straży Granicznej z siedzibą w Koszalinie przy Ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92. 1. Przedmiot zamówienia składa się z 3 zadań (części) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wszystkie zadania jak i na każde oddzielnie. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamówień w zakresie danego zadania w ramach posiadanych środków finansowych z zachowaniem cen z formularza ofertowego. 3. Cena produktów musi zawierać koszt dostawy i wniesienia do siedziby Zamawiającego oraz koszt montażu we wskazanym miejscu. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków prowadzonego zapytania ofertowego oraz jego odwołania. 5. Zamawiający nie dopuszcza zamienników, produkty powinny posiadać oryginalne etykiety producentów oraz spełniać wymagania Zamawiającego zgodne z opisem przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1, 2 oraz zadania nr 3 do zapytania ofertowego. 6. W przypadku udzjelenia zamówienia i niedostarczenia zamówionych produktów do WSSG w wyznaczonym terminie Zamawiający ma prawo odstąpić od realizacji zamówienia w trybie natychmiastowym. Składanie ofert: 1) ofertę należy złożyć w terminie: do dnia 21.05.2024 r. do godz. 11:00; miejsce, sposób i forma złożenia oferty - ofertę można złożyć: a) osobiście w siedzibie Zamawiającego, mieszczącej się w Koszalinie przy Ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92 - w Kancelarii Jawnej; b) przesłać na adres Zamawiającego wskazany w ppkt. a); c) przesłać faxem na numer 94 34 44 704; d) przesłać pocztą elektroniczną na adres logistyka.wssg@strazgraniczna.pl Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: zgodnie ze wskazaniem Oferenta w formularzu ofertowym. Wymagania: 3. Opis wymagań stawianych potencjalnym Przyjmującym zamówienie: O udzielenie zamówienia będzie mógł ubiegać się podmiot spełniający łącznie następujące warunki: 1. dysponujący potencjałem kadrowym, mogącym wykazać się uprawnieniami do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. podmiot posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponującym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Oferenci mają obowiązek dołączyć kopię dokumentów potwierdzających fakt, że osoba podpisująca ofertę jest upoważniona (wypis z rejestru podmiotów gospodarczych lub pełnomocnictwo oraz wypis z rejestru) do reprezentowania Oferenta i składania w jego imieniu oświadczeń / zaciągania zobowiązań). Oferta musi być podpisana wyłącznie przez osobę lub osoby upoważnione z mocy prawa do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta, a jeżeli osoba/ osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi być dołączone do formularza ofertowego. 4. Wykaz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego: Na kompletna ofertę składały się będą wypełnione i podpisane przez osobę upoważniona: 1. Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularz ofertowy, 2. Załącznik nr 1, 2, 3 do formularza ofertowego - formularz asortymentowo-cenowy do danego zdania, 3. Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych, 4. Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - projekt umowy wraz z załącznikami (w tym opisem przedmiotu zamówienia), 5. Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - Klauzula obowiązku informacyjnego, 6. Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. Oferta powinna zawierać: 1. adres siedziby Oferenta (oraz adres do korespondencji, jeżeli jest inny, niż siedziby); 2. cenę brutto za wykonanie poszczególnych zadań; 3. numer telefonu i adres poczty elektronicznej Oferenta oraz dane osoby kontaktowej; 4. pełne dane rejestrowe Oferenta, 5. datę sporządzenia oferty; 6. termin ważności oferty (datę końcową) nie krótszy niż 30 dni; 7. podpis osoby upoważnionej do reprezentacji Oferenta, 8. pieczątkę Oferenta. W ofercie należy umieścić wszystkie ww. informacje. Na kompletną ofertę składają się wypełnione, tym samym zaakceptowane i podpisane na każdej ze stron przez osobę upoważnioną dokumenty, o których mowa w pkt. 4 niniejszego zapytania ofertowego. W przypadku, gdy Oferent pominie którykolwiek z powyższych 8 istotnych elementów oferty, jego oferta zostanie uznana za niekompletną, a Oferent może zostać wezwany do uzupełnienia oferty. Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu ofertowym wraz z wymaganymi oświadczeniami, pod rygorem odrzucenia oferty w przypadku braku dostarczenia formularza. Pozostałe warunki: 1. nie dopuszcza się składanie ofert częściowych i ofert wariantowych do danego zadania, 2. zamawiający nie przewiduje w ramach zadania zamówień uzupełniających, 3. minimalny okres ważności oferty wymagany przez Zamawiającego wynosi 30 dni, 4. Kryteria oceny oferty: najniższa cena brutto (cena ofertowa) - waga 100 pkt: Ocena punktowa zostanie dokonana według następujących zasad: najniższa cena brutto ofertowa - x 100 pkt =......ilość punktów cena brutto oferty ocenianej a) za cenę oferty przyjmuje się łączną wartość brutto (z podatkiem VAT); b) podana cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, z uwzględnieniem podatku VAT; c) wartość cenową należy podać w złotych polskich, cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie; d) za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu; e) Oferentowi, który otrzyma największą ilość punktów zostanie zaproponowane zawarcie umowy na realizacje przedmiotu zamówienia. składający ofertę pocztą elektroniczną zobowiązani są do kontaktu telefonicznego pod numer 94 34 44 006 celem potwierdzenia otrzymania przez Zamawiającego oferty. Oferty pochodzące z poczty uznanej za niebezpieczną nie będą przyjmowane do WSSG. 3) na ofertę składają się: dokumenty, o których mowa w pkt. 4 zapytania ofertowego; 4) Oferty dostarczone po terminie wskazanym w ppkt.1 nie będą rozpatrywane. 7. Projekt umowy: stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. 8. Wzór formularza ofertowego: stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z formularzem asortymentowo-cenowym. 9. Warunki udziału w postępowaniu Udzielenie zamówienia realizowane będzie zgodnie z zasadą konkurencyjności i równego traktowania Oferentów. Z udziału w postępowaniu wykluczone będą podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Oferentami polegające na: a) uczestnictwo w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji; c) palnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczgólnosci pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w lini prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w lini bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kureateli. 10. Zastrzeżenia możliwości zmiany warunków prowadzonego zapytania ofertowego, jak również jego odwołania. 1. Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania w przypadku zaistnienia niemożliwej wcześniej do przewidzenia okoliczności prawnej, ekonomicznej, technicznej lub wystąpienia siły wyższej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności w przypadku: a) jeśli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, b) gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia, c) gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, 2. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty. Zawiadamiający powiadomi Oferentów o zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia bez wyboru oferty, Zamawiający nie musi podawać uzasadnienia tej decyzji. 3. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y niewymienioną/e w dokumencie ewidencyjnym Oferenta, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez przyjmującego zamówienie. 4. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiana terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa wcześniej do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem, b) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 5. Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy zgodnie z zapisami projektu umowy. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu punktu 4. powyżej: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiana osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami; 6. Na przedmiotowe zapytanie, nie przysługują żadne środki ochrony prawnej. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.). 7. Wynagrodzenie za wykonanie Przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu 1, 2 oraz 3, stanowi wynagrodzenie ryczałtowe z tytułu należytego, terminowego i kompletnego wykonania pełnego zakresu i ilości zamówień. Wynagrodzenie to zawiera wszystkie czynniki cenotwórcze, w tym wszelkie koszty i opłaty podczas realizacji Umowy. Podatek od towarów i usług Vat - zgodny z przepisami obowiązującymi w dniu fakturowania. 11. Poczta elektroniczna Zamawiającego: logistyka.wssg@strazgraniczna.pl 12. Oferta podlega odrzuceniu, jeśli pomimo wezwania przyjmującego zamówienie do wyjaśnienia treści lub uzupełnienia oferty: 1) jest niezgodna z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego i projektem umowy; 2) przyjmujący zamówienie nie potwierdził spełnienia określonych w zapytaniu ofertowym wymagań, np. poprzez niezłożenie wymaganych dokumentów. 13. Termin związania z ofertą wynosi: 30 dni. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków prowadzonego zapytania ofertowego oraz jego odwołania. Kontakt: 14. Osoby upoważnione przez Zamawiającego do kontaktu z potencjalnymi Przyjmującymi zlecenie w niniejszym zapytaniu ofertowym: 1) inspektor SK DTiZ Pani Wioleta Chrystofiak (tel.94 34 44 193), 2) p. o. kierownik SK DTiZ mł. chor. SG Marcin Korzeniowski (tel. 94 34 44 042). |