Zakup wraz z dostawą farby, mikrokul oraz rozcieńczalnik

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup wraz z dostawą farby, mikrokul oraz rozcieńczalnik

Data zamieszczenia: 2024-05-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa-Modlin Sp. z o.o
Ul. Gen. Wiktora Thommee 1A
05-102 Nowy Dwór Mazowiecki
powiat: nowodworski (mazowiecki)
info@modlinairport.pl
www.modlinairport.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Nowy Dwór Mazowiecki
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup wraz z dostawą farby, mikrokul oraz rozcieńczalnik do wykonania oznakowania poziomego
1. Farba Bandax Sprint Biała* 20 kg 75 1500 kg
2. Farba Bandax Sprint Żółta* 20 kg 21 420 kg
3. Farba Bandax Sprint Czerwona* 20kg 6 120 kg
4. Farba Bandax Sprint Niebieska* 20 kg 18 360 kg
5. Mikrokulki szklane odblaskowe 25 kg 40 1000 kg
6. Rozpuszczalnik D550B* 201 30 6001

Dokument nr: P-087/24

Składanie ofert:
Ofertę należy przekazać Zamawiającemu najpóźniej do dnia 27.05.2024 r. do godz. 12:00, w jednej z następujących form:
1) papierowej - złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj.:
Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa-Modlin Sp. z o.o. Ul. Gen. Wiktora Thommee 1A, budynek PPK, pok. 1.16.8. 05-102 Nowy Dwór Mazowiecki,
lub
2) mailowej - przesłać ofertę drogą elektroniczną na adres: a.błonska@modlinairport.pl

Wymagania:
Odnośnie środków, które Zamawiający oznaczył symbolem ,,*", Zamawiający dopuszcza zaoferowanie zamienników środków utrzymania oznaczeń poziomych pod warunkiem, że zaoferowane produkty będą posiadać parametry i skład nie gorsze niż wyżej wymienione środki. W sytuacji zaoferowania produktów zamiennych Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie nazwy produktu i jego parametrów - do oferty należy dołączyć wówczas także karty charakterystyki oferowanych środków.
3) W zakresie pozycji 1-5 tabeli, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany pojemności opakowań jednostkowych, przy jednoczesnym zachowaniu łącznej ilości danego środka, który zamierza zakupić. Maksymalna pojemność pojedynczego opakowania nie może być większa niż 30 kg.
4) Każdy z produktów wskazanych w ust. 1 pkt 1 zapytania, musi posiadać certyfikat producenta poświadczający zgodność parametrów produktu z parametrami
wskazanymi w karcie produktu, karcie danych technicznych.
5) Wykonawca, wraz z dostawą, przekaże Zamawiającemu dokumenty dotyczące oferowanych środków, orzeczenie ITWL dot. dopuszczenia do stosowania na nawierzchniach lotniskowych, tj.: specyfikacje, karty danych technicznych, europejskie karty charakterystyki, itp., oraz inne dokumenty wynikające z przepisów obowiązującego prawa.
6) Data produkcji środków składających się na przedmiot zamówienia nie może być wcześniejsza niż 2024 r.
7) Wykonawca udzieli gwarancji, na dostarczany przedmiot zamówienia, zgodnej z gwarancją producenta, ale nie krótszej niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
8) W ramach danego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie dostarczyć środki do siedziby Zamawiającego i dokonać ich rozładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość własnego odbioru środków, własnym transportem, z siedziby Wykonawcy, bez ograniczeń co do ilości tur odbiorów. W sytuacji, gdy dostawa realizowana będzie transportem Wykonawcy, informacja taka zostanie odnotowana przez Zamawiającego każdorazowo w zleceniu dostawy.
9) Dostawa środków odbywać się będzie w kilku turach, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Szczegóły realizacji dostaw opisane zostały w ust. 6 niniejszego zapytania.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia łącznej ilości zamawianych środków utrzymania oznaczeń poziomych w zakresie do -50% wartości zamówienia, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (minimalna ilość zamówionych środków wynosi 50% ilości wskazanych w ust. 1 pkt 1 zapytania).
Warunki udziału w postępowaniu
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w oświadczeniu, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania.
2) Wykonawcy, którzy nie spełnią warunków określonych w pkt 1 powyżej, zostaną wykluczeni z postępowania, a złożone przez nich oferty nie będą podlegały ocenie.
3. Wymagania w zakresie składania ofert
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Ofertę należy złożyć w oparciu o wymagania zawarte w niniejszym zapytaniu ofertowym, na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania.
3) Do oferty należy dołączyć:
a) Oświadczenie, na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania.
b) aktualny odpis lub wydruk z Krajowego Rejestru Sądowego albo z CEIDG, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2 zapytania, ale tylko wówczas, gdy Wykonawca zaoferuje zamienniki.
4) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o uzupełnienie niezłożonych dokumentów lub dokumentów zawierających błędy, wyznaczając określony termin na ich uzupełnienie. W tym przypadku dokumenty te powinny być wystawione nie później niż w terminie wskazanym w wezwaniu do uzupełnienia przedmiotowych dokumentów i odzwierciedlać stan prawny na dzień złożenia ofert. Nie złożenie dokumentów dot. ww. wezwaniem będzie skutkować odrzuceniem oferty.
4. Cena oferty
1) Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty dostawy do siedziby Zamawiającego oraz rozładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
2) Cena oferty powinna być podana w złotych polskich.
3) Wykonawca zobowiązany jest podać cenę z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Okres ważności oferty - 30 dni. Termin ten rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. Termin realizacji
1) Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, określonym każdorazowo w zleceniu wysyłanym do Wykonawcy drogą mailową.
2) W treści zlecenia Zamawiający każdorazowo określi, przez którą ze Stron będzie realizowana dostawa częściowa - Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru
zamówienia częściowego własnymi siłami, przy czym regułą pozostaje dostawa realizowana przez Wykonawcę.
3) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć towar, wskazany w przesłanym zleceniu, w terminie do 7 dni od otrzymania danego zlecenia w formie elektronicznej.
4) Całość dostaw Zamawiający planuje zrealizować najpóźniej do końca grudnia 2024 roku.
7. Termin płatności
1) Zamawiający przewiduje płatność każdorazowo po realizacji dostawy częściowej. Podstawą wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT będzie podpisany protokół odbioru danej dostawy. W przypadku braku zastrzeżeń, protokół może zostać podpisany jednostronnie przez przedstawiciela Zamawiającego. Płatność nastąpi w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej i prawidłowo doręczonej faktury VAT za zrealizowaną dostawę częściową.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość wystawiania i dostarczania w formie elektronicznej, w formacie PDF: faktur, faktur korygujących oraz duplikatów faktur, zgodnie z art. 106n ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2174 ze zm.).
3) Dokumenty, o których mowa w pkt 2, należy kierować na adres e-mail: faktury.bf@modlinairport.pl.
4) Zamawiający oświadcza, iż posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu Ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 poz. 403 ze zm.).
8. Udzielenie zamówienia
1) Zamawiający informuje, że zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę za całość środków będących przedmiotem niniejszego zapytania, w formie Zamówienia - jego wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania.
2) Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić po złożeniu oferty.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji cen w następujących przypadkach:
a) jeżeli w postępowaniu wpłynie tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, lub
b) gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia.
4) w sytuacjach określonych w pkt 3 lit. b) danego ustępu, negocjacje prowadzone będę wyłącznie z Wykonawcą, który złożył ofertę z najniższą ceną.
9. Badanie i ocena ofert
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
a) Cena ryczałtowa brutto za całość zamawianych środków (Cl) - 90%
b) Cena ryczałtowa brutto za dostawę realizowaną przez Wykonawcę (C2) -10%
2) Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie obliczona wg następującego wzoru: a) dla kryterium ,,Cena ryczałtowa brutto za całość zamawianych środków"
Cl = (cena oferty najtańszej / cena oferty badanej) x 90%
b) dla kryterium ,,Cena ryczałtowa brutto za dostawę realizowaną przez Wykonawcę" C2 = (cena za dostawę oferty najtańszej / cena za dostawę oferty badanej) x 10%
Przy czym 1 punkt odpowiada 1 %.
3) Zamawiający zastosuje zaokrąglenia wyników do dwóch miejsc po przecinku, wyliczonych wg zasad określonych w pkt 10.2 i doda ilość punktów:
Suma (C) = Cl + C2
4) Za najkorzystniejszą uznana zostanie ważna oferta z najwyższą liczbą punktów.
5) W pierwszej kolejności, ocenie podlegać będzie oferta z najwyższą liczbą punktów. Jeśli ta spełniać będzie wszystkie wymogi określone w zapytaniu ofertowym (również po ewentualnych wyjaśnieniach, bądź uzupełnieniach), Zamawiający dokona jej wyboru. W takiej sytuacji pozostałe oferty nie będą badane.
6) Jeżeli w postępowaniu nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej ze względu na fakt, iż zostaną złożone dwie oferty o takiej samej cenie ,,C", Zamawiający zwróci się do Wykonawców, którzy złożyli te oferty o złożenie ofert dodatkowych obejmujących wyłącznie cenę. Cena w ofertach dodatkowych nie może być wyższa od ceny zaoferowanej pierwotnie. Na podstawie otrzymanych ofert dodatkowych Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
7) Niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający poinformuje mailowo wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyniku postępowania. Informacja o wyborze zostanie zamieszczona również na stronie Zamawiającego: www.modlinairport.pl
Informacja dot. RODO
Zgodnie z obowiązkiem wynikającym z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwanego dalej RODO, informuję, iż:
1) Administrator danych osobowych

Kontakt:
Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Anna Błońska - Specjalista ds. Zamówień i Kontraktów, nr tel.: (22) 346 4111, e-mail: a.blonska@modlinairport.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii