Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie wszelkiej wymaganej dokumentacji technicznej na potrzeby legalizacji oraz przeprowadzenie procedury legalizacyjnej budynków |
Data zamieszczenia: | 2024-05-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego ul. Annopol 6 03-236 Warszawa powiat: Warszawa tel. 22-88 41 203 iwona.raclawska@ipo.lukasiewicz.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22-88 41 203 |
Termin składania ofert: | 2024-05-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY w postępowaniu, do którego zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.1605 z późn. zm.) nie mają zastosowania przepisy wymienionej ustawy. I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Opracowanie wszelkiej wymaganej dokumentacji technicznej na potrzeby legalizacji oraz przeprowadzenie procedury legalizacyjnej czterech budynków ( budynek nr 6 , budynek nr 7, budynek nr 11, budynek nr 16) na terenie Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Przemysłu Organicznego w Warszawie przy ulicy Annopol 6. II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności: 1) prowadzenie postępowania legalizacyjnego do momentu uzyskania pozwoleń na użytkowanie, 2) opracowanie Inwentaryzacji architektonicznej, konstrukcyjnej I geodezyjnej, 3) skompletowanie zdjęć lotniczych sprzed 20 lat oraz aktualnych 4) opracowanie ekspertyz technicznych, 5) uzgodnienie dokumentacji z rzeczoznawcą Sanepidu, 6) uzgodnienie dokumentacji z rzeczoznawcą p.poż, 7) audyt techniczny stanu ochrony przeciwpożarowej 8) inne niezbędne działania wynikające z aktualnych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawa budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.). Dokument nr: CRZP/IPO/FA/13/2024 Składanie ofert: MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT: 1. Ofertę powinna być przesłana za pośrednictwem: 1) poczty elektronicznej (w postaci skanu w formacie PDF) na adres: iwona.raclawska@ipo.lukasiewicz.gov.pl lub 2) poczty/kuriera lub dostarczona osobiście na adres: 03-236 Warszawa, Ul. Annopol 6 (liczy się data wpływu) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.05.2024 r. godz. 10.00, W temacie maila lub na kopercie należy zamieścić informację: ,, Opracowanie dokumentacji technicznej na potrzeby legalizacji oraz prowadzenie procedury legalizacyjnej czterech budynków ( budynki nr 6,7,11,16) na terenie Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Przemysłu Organicznego w Warszawie przy ulicy Annopol 6. W treści maila lub na kopercie należy zamieścić Informację: ,,Nie otwierać załączników do dnia 24.05.2024 r do godz. 10.00" lub ,, Nie otwierać do dnia 24.05.2024. r. do godz. 10.00". 2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Wykonawca zobowiązuje się do wykonania I dostarczenia do siedziby Zamawiającego przedmiotu zamówienia w terminie : 1) do 5 miesięcy od podpisania umowy - opracowanie dokumentacji na potrzeby legalizacji. 2) do 7 miesięcy od podpisania umowy - procedura legalizacji -(uzyskanie decyzji legalizacyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa). Wymagania: III. PODSTAWA WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA 1.Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835). 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 16 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi I udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z póżn. zm. 3), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006" I rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających Integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub Im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm. 4), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanego na listę prowadzoną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, zwaną dalej ,,listą", na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy; 2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) Jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 I rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o Ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy; 3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 I 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 I rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy. V. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Oferent powinien przygotować ofertę na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania - Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego. 2. Wykonawca może złożyć tylko Jedną ofertę, złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie tych ofert. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy udzielającego pełnomocnictwa I załączone do oferty. 5. Oferta powinna zawierać: 1) datę sporządzenia oferty; 2) oznaczenie adresu lub siedziby oferenta, numer telefonu, numer NIP, adres e-mafl, 6. Oferta powinna być: 1) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub 2) podpisana podpisem tradycyjnym (podpis oferenta lub osoby posiadającej stosowne umocowanie) a następnie zeskanowana (w formacie PDF). 7. Oferta powinna być doręczona Zamawiającemu w sposób określony w rozdziale VI. 8. Dokumenty, będące kopiami, powinny być opatrzone na każdej stronie adnotacją "Za zgodność z oryginałem" i podpisane przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do jego reprezentacji. 3. Oferent może przed terminem rozpatrywania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY: 1. Kryterium oceny oferty: Cena -100 % 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie zawierała najniższą cenę. 3. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów pisemnie oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej. VII. ROZLICZENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : Wynagrodzenie będzie płatne przelewem bankowym z rachunku Zamawiającego na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury będzie odpowiednio sporządzony przez Strony protokół zdawczo-odbiorczy. ZASTRZEŻENIA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie i bez podania przyczyny modyfikacji lub unieważnienia niniejszego postępowania, zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert, jak również żądania, w przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 705 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.), unieważnienia umowy zawartej w drodze postępowania. W przypadku podjęcia jednej z powyższych decyzji, Zamawiający niezwłocznie poinformuje o niej za pośrednictwem poczty elektronicznej (na adresy email wszystkich Oferentów). Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty oraz zawarciem umowy ponosi Oferent, a w przypadku modyfikacji lub unieważnienia niniejszego postępowania i nieudzlelenla zamówienia Oferentom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega, że niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Uwagi: X. RODO: Zamawiający (Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego z siedzibą w Warszawie ul. Annopol 6), realizując obowiązek wynikający odpowiednio z art. 13 lub 14 Rozporządzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: RODO) informuje, że w związku z przesłanym zapytaniem ofertowym dotyczącym możliwości i warunków wykonania usługi lub zakupu towaru oraz prowadzonym w tym przedmiocie postępowaniem na wybór najkorzystniejszej oferty: 1. jest administratorem w rozumieniu przepisów art. 4 pkt 7) RODO w stosunku do danych osobowych pozyskanych w związku z przesłaniem zapytania ofertowego oraz danych otrzymanych w ramach składanych ofert na realizację zamówienia publicznego znajdujących się w ofercie, 2. kontakt z administratorem jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mall:jpo@ipO.lukaslewicz.gov.pl. 3. wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym w sprawach dotyczących danych osobowych oraz realizacji praw osób których dane dotyczą można kontaktować się za pomocą poczty elektronicznej pod adresem lod@ipo.lukaslewicz.gov.pl lub odo@lpo.waw.pl, 4. dane w celu przesłania zapytania ofertowego zostały pozyskane z publicznie dostępnych źródeł tj. Internet. 5. dane osobowe przetwarzane są w następujących celach: a) przesłania zapytania ofertowego, b) wyboru oferty na realizację zamówienia publicznego, c) ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń, d) archiwalnych. 6. przesłanką legalizującą przetwarzanie danych osobowych we wskazanych powyżej celach jest: a) w przypadku celu określonego w pkt 5a I 5b, art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych i wewnętrznych regulaminów wydanych na tej podstawie, b) w przypadku celu określonego w art. 5c, art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, q. przetwarzanie jest niezbędne dla prawnie usprawiedliwionych celów administratora które przejawiają się w ewentualnym ustaleniu, obronie lub dochodzeniu roszczeń mogących powstać w związku z wyborem najkorzystniejszej oferty, c) w przypadku celu określonego w pkt 5d, art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983r. 0 narodowym zasobie archiwalnym I archiwach, 7. odbiorcami danych osobowych są usługobiorcy I jego upoważnieni pracownicy, którym przekazano przetwarzanie danych osobowych na potrzeby realizacji usług świadczonych dla administratora, na podstawie zawartych umów powierzenia, w szczególności podmioty świadczące usługi prawne I doradcze. 8. osoba której dane dotyczą może skorzystać wobec administratora z następujących praw: a) prawa do żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz do Ich sprostowania (art. 15 1 art. 16 RODO). W przypadku prawa do sprostowania danych, nie może ono skutkować zmianą elementów oferty podlegających ocenie, zgłoszonych po terminie na przesłanie ofert, b) prawa do ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO, c) prawa do wniesienia sprzeciwu w przypadku przetwarzania danych w oparciu o przesłankę prawnie usprawiedliwionego celu, chyba że wykaże Istnienie podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, d) osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść w skargę na przetwarzanie Jej danych osobowych przez administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), e) prawa, o których mowa w art. 17 I 22 RODO ze względu na brak spełnienia określonych w nich przesłanek w prowadzonym postępowaniu na wybór najlepszej oferty nie będą realizowane. 9. dane osobowe będą przechowywane: a) 4 lata od momentu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty, b) w przypadku realizacji roszczeń przysługujących oferentom w związku z wyborem wykonawcy dane będą przetwarzane do wyczerpania przysługujących stronom środków ochrony prawnej, c) w celach archiwalnych wieczyście zgodnie z okresami przewidzianymi dla tych celów przez przepisy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak niezbędne do udziału w wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację zamówienia publicznego. Nlepodanle danych osobowych skutkuje brakiem udziału w postępowaniu ofertowym i oceny złożonej oferty oraz zawarcia umowy na realizację zamówienia. Kontakt: Dodatkowych Informacji udziela osoba do kontaktów: Mirosław Wronka tel. 22-88 41 203, e-mail: miroslaw.wronka@ipo.lukasiewicz.gov.pl |