Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO - ŁÓŻEK KOSZAROWYCH |
Data zamieszczenia: | 2024-05-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
24 Wojskowy Oddział Gospodarczy Nowowiejska 20 11-500 Giżycko powiat: giżycki 24wog.zam@ron.mil.pl https://portal.smartpzp.pl/24wog |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Giżycko |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO - ŁÓŻEK KOSZAROWYCH UNIWERSALNYCH WP2-27 I ŁÓŻEK POLOWYCH WP5-2. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie naprawy sprzętu: Łóżko polowe składane metalowe WP 5-2 w ilości 300 sztuk Łóżko koszarowe uniwersalne WP 2-27 w ilości 150 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ. Zamawiający przewiduje zamówienie opcjonalne na adekwatną ilość naprawy łóżek. Zamawiający skorzysta z tego prawa w przypadku wystąpienia takiej potrzeby pod warunkiem udzielenia środków finansowych na ten cel. Do zamówienia opcjonalnego stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia podstawowego. Szczegóły w SWZ i dokumentach stanowiących jej załączniki. CPV: 50000000-5 Dokument nr: 2024/BZP 00342738, 23/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-05 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/24wog 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z SWZ. https://portal.smartpzp.pl/24wog 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ. https://portal.smartpzp.pl/24wog 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja w SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/24wog TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-05 09:00 Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/24wog Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 23/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie naprawy sprzętu: Łóżko polowe składane metalowe WP 5-2 w ilości 300 sztuk Łóżko koszarowe uniwersalne WP 2-27 w ilości 150 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ. Zamawiający przewiduje zamówienie opcjonalne na adekwatną ilość naprawy łóżek. Zamawiający skorzysta z tego prawa w przypadku wystąpienia takiej potrzeby pod warunkiem udzielenia środków finansowych na ten cel. Do zamówienia opcjonalnego stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia podstawowego. Szczegóły w SWZ i dokumentach stanowiących jej załączniki. 4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: Należy przez to rozumieć uprawnienie Zamawiającego do rozszerzenia zamówienia podstawowego o dodatkowe zamówienie opcjonalne, którego rodzaj, maksymalny zakres i okoliczności skorzystania zostały określone w SWZ. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków dotyczących: -zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje), co najmniej 1 zamówienie (jedną umową) obejmujące swoim zakresem świadczenie usług o podobnym charakterze (naprawa łóżek polowych i koszarowych), o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia (w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania terminie) wykazu wykonanych usług (zał. nr 10 do SWZ), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. UWAGA: Treść wykazu usług /treść dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług/ winna jasno i precyzyjnie określać przedmiot, zakres oraz wartość wykonanej/ wykonywanej usługi. Przez jedną usługę rozumie się zamówienie wykonane/wykonywane w ramach jednego kontraktu (umowy). W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SWZ (dotyczy wykazu zrealizowanych usług), Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wystawienia referencji. Jeżeli w dniu wystawienia referencji nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wystawienia referencji. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z art. 58 ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiany umowy zostały opisane w § 9 wzoru umowy, stanowiącym załącznik do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-07-03 |