USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO - ŁÓŻEK KOSZAROWYCH

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO - ŁÓŻEK KOSZAROWYCH

Data zamieszczenia: 2024-05-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Nowowiejska 20
11-500 Giżycko
powiat: giżycki
24wog.zam@ron.mil.pl
https://portal.smartpzp.pl/24wog
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Giżycko
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO - ŁÓŻEK KOSZAROWYCH UNIWERSALNYCH WP2-27 I ŁÓŻEK POLOWYCH WP5-2.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie naprawy sprzętu:
Łóżko polowe składane metalowe WP 5-2 w ilości 300 sztuk
Łóżko koszarowe uniwersalne WP 2-27 w ilości 150 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający przewiduje zamówienie opcjonalne na adekwatną ilość naprawy łóżek. Zamawiający skorzysta z tego prawa w przypadku wystąpienia takiej potrzeby pod warunkiem udzielenia środków finansowych na ten cel. Do zamówienia opcjonalnego stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia podstawowego.
Szczegóły w SWZ i dokumentach stanowiących jej załączniki.

CPV: 50000000-5

Dokument nr: 2024/BZP 00342738, 23/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-05 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/24wog
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z SWZ. https://portal.smartpzp.pl/24wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ. https://portal.smartpzp.pl/24wog
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja w SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/24wog
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-05 09:00
Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/24wog

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 23/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie naprawy sprzętu:
Łóżko polowe składane metalowe WP 5-2 w ilości 300 sztuk
Łóżko koszarowe uniwersalne WP 2-27 w ilości 150 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający przewiduje zamówienie opcjonalne na adekwatną ilość naprawy łóżek. Zamawiający skorzysta z tego prawa w przypadku wystąpienia takiej potrzeby pod warunkiem udzielenia środków finansowych na ten cel. Do zamówienia opcjonalnego stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia podstawowego.
Szczegóły w SWZ i dokumentach stanowiących jej załączniki.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Należy przez to rozumieć uprawnienie Zamawiającego do rozszerzenia zamówienia podstawowego o dodatkowe zamówienie opcjonalne, którego rodzaj, maksymalny zakres i okoliczności skorzystania zostały określone
w SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków dotyczących:
-zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje), co najmniej 1 zamówienie (jedną umową) obejmujące swoim zakresem świadczenie usług o podobnym charakterze (naprawa łóżek polowych i koszarowych), o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia (w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania terminie) wykazu wykonanych usług (zał. nr 10 do SWZ), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
UWAGA:
Treść wykazu usług /treść dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług/ winna jasno i precyzyjnie określać przedmiot, zakres oraz wartość wykonanej/ wykonywanej usługi. Przez jedną usługę rozumie się zamówienie wykonane/wykonywane w ramach jednego kontraktu (umowy). W przypadku,
gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach
niż określono to w niniejszej SWZ (dotyczy wykazu zrealizowanych usług), Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wystawienia referencji. Jeżeli w dniu wystawienia referencji nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wystawienia referencji.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 58 ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się
o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zostały opisane w § 9 wzoru umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-07-03

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii