Dostawa i montaż drogowych lamp solarnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż drogowych lamp solarnych

Data zamieszczenia: 2024-05-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto i Gmina Bierutów
Moniuszki 12
56-420 Bierutów
powiat: oleśnicki
joanna.plociennik@um.bierutow.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/933838
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bierutów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i montaż drogowych lamp solarnych na terenie Miasta i Gminy Bierutów
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA i montaż drogowych lamp solarnych na terenie Miasta i Gminy Bierutów z podziałem na następujące części:
CZĘŚĆ I - Solniki Wielkie, Wabienice, Gorzesław, Stronia, Jemielna, Strzałkowa, Solniki Małe
2.Zakres zamówienia dla CZĘŚCI I obejmuje dostawę 15 szt. lamp solarnych
w miejscowościach Solniki Wielkie, Wabienice, Gorzesław, Stronia, Jemielna, Strzałkowa, Solniki Małe z oprawą o mocy min. 30W w pasie dróg gminnych i powiatowych w poniżej wyszczególnionych ilościach:
1)Gorzesław, 3 szt., działka nr: 340/55 AM-2, 340/9 AM-2, 340/14 AM-2,
2)Jemielna, 1 szt., działka nr: 532/1 AM-2,
3)Solniki Małe, 3 szt., działka nr: 338 AM-1, 339 AM-1,
4)Solniki Wielkie, 3 szt., działka nr: 527 AM-1, 530 AM-1,
5)Stronia, 3 szt., działka nr: 381 AM-2,
6)Strzałkowa, 1 szt., droga powiatowa, działka nr: 72 AM-1,
7)Wabienice, 1 szt., działka nr: 565 AM-2.
Minimalna specyfikacja drogowej lampy solarnej:
-wysokość całej lampy: 4,8 - 5,5 m,
-wysokość źródła światła LED: .4,5 - 5,0 m,
-pojedyncze źródło światła: min. 30W,
-strumień świetlny: 1000lm - 3000lm,
-barwa światła (biała zimna): 6300K,
-trwałość źródeł światła: 50 000h,
-napięcie zasilania: 12V,
-pojemność akumulatorów: 1 x 80Ah,
-warunki pracy: temp. -25°C + 45°C, wilgotność 10% ~ 95%,
-moc modułu fotowoltaicznego: 250W,
-czas ładowania akumulatorów: lato 8h, zima 4-6h,
-okres autonomii systemu: do 3 dni przy naładowanych akumulatorach,
-słup: stalowy ocynkowany,
-system włączania/wyłączania - system wykrywania dnia i nocy,
-fundament prefabrykowany F100,
-gwarancja: min. 60 miesięcy, max 72 miesiące,
-ilość: 15 szt.
3.Wykonawca zobowiązany jest udzielić na całość przedmiotu zamówienia co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji oraz rękojmi. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi może wynosić 72 miesiące. Przez całość przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie wszelkie wykonane dostawy związane z wykonaniem zamówienia. Oferowany okres gwarancji należy podać w formularzu oferty.
1.Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA i montaż drogowych lamp solarnych na terenie Miasta i Gminy Bierutów z podziałem na następujące części:
CZĘŚĆ II - Bierutów, Karwiniec, Kijowice, Paczków, Radzieszyn, Sątok, Zawidowice, Zbytowa
2.Zakres zamówienia dla CZĘŚCI II obejmuje dostawę 15 szt. lamp solarnych w miejscowościach Bierutów, Karwiniec, Kijowice, Paczków, Radzieszyn, Sątok Zawidowice, Zbytowa z oprawą o mocy min. 30W w pasie dróg gminnych i powiatowych w poniżej wyszczególnionych ilościach:
1)Bierutów, 2 szt., działka nr: 2/3 AM-25,
2)Karwiniec, 3 szt., działka nr: 356 AM-1, 352 AM-1,
3)Kijowice, 2 szt., działka nr: 205 AM-1,
4)Paczków, 3 szt., działka nr: 454 AM-1, 456 AM-1,
5)Radzieszyn, 1 szt., działka nr: 91 AM-1,
6)Sątok, 2 szt., działka nr: 21 AM-1,
7)Zawidowice, 1 szt., działka nr: 239/3 AM-1,
8)Zbytowa, 1 szt., droga powiatowa, działka nr: 143 AM-1.
Minimalna specyfikacja drogowej lampy solarnej:
-wysokość całej lampy: 4,8 - 5,5 m,
-wysokość źródła światła LED: 4,5 - 5,0 m,
-pojedyncze źródło światła: min. 30W,
-strumień świetlny: 1000lm - 3000lm,
-barwa światła (biała zimna): 6300K,
-trwałość źródeł światła: 50 000h,
-napięcie zasilania: 12V,
-pojemność akumulatorów: 1 x 80Ah,
-warunki pracy: temp. -25°C + 45°C, wilgotność 10% ~ 95%,
-moc modułu fotowoltaicznego: 250W,
-czas ładowania akumulatorów: lato 8h, zima 4-6h,
-okres autonomii systemu: do 3 dni przy naładowanych akumulatorach,
-słup: stalowy ocynkowany,
-system włączania/wyłączania - system wykrywania dnia i nocy,
-fundament prefabrykowany F100,
-gwarancja: min. 60 miesięcy, max 72 miesiące,
-ilość: 15 szt.
3.Wykonawca zobowiązany jest udzielić na całość przedmiotu zamówienia co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji oraz rękojmi. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi może wynosić 72 miesiące. Przez całość przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie wszelkie wykonane dostawy związane z wykonaniem zamówienia. Oferowany okres gwarancji należy podać w formularzu oferty.
1.Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA i montaż drogowych lamp solarnych na terenie Miasta i Gminy Bierutów z podziałem na następujące części:
CZĘŚĆ III - Karwiniec
2.Zakres zamówienia dla CZĘŚCI III obejmuje dostawę 3 szt. lamp solarnych w miejscowości Karwiniec z oprawą o mocy min. 30W w pasie drogi gminnej, działka nr: 351 AM-1.
Minimalna specyfikacja drogowej lampy solarnej:
-wysokość całej lampy: 4,8 - 5,5 m,
-wysokość źródła światła LED: 4,5 - 5,0 m,
-pojedyncze źródło światła: min. 30W,
-strumień świetlny: 1000lm - 3000lm,
-barwa światła (biała zimna): 6300K,
-trwałość źródeł światła: 50 000h,
-napięcie zasilania: 12V,
-pojemność akumulatorów: 1 x 80Ah,
-warunki pracy: temp. -25°C + 45°C, wilgotność 10% ~ 95%,
-moc modułu fotowoltaicznego: 250W,
-czas ładowania akumulatorów: lato 8h, zima 4-6h,
-okres autonomii systemu: do 3 dni przy naładowanych akumulatorach,
-słup: stalowy ocynkowany,
-system włączania/wyłączania - system wykrywania dnia i nocy,
-fundament prefabrykowany F100,
-gwarancja: min. 60 miesięcy, max 72 miesiące,
-ilość: 3 szt.
3.Wykonawca zobowiązany jest udzielić na całość przedmiotu zamówienia co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji oraz rękojmi. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi może wynosić 72 miesiące. Przez całość przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie wszelkie wykonane dostawy związane z wykonaniem zamówienia. Oferowany okres gwarancji należy podać w formularzu oferty.

CPV: 31520000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00343933, IR.271.12.2024.JP

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-06 08:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/933838
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/933838
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz
przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza ,,Wyślij wiadomość" dostępnego na stronie profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_bierutow w zakładce dedykowanej postępowaniu. 2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3.We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania określonym przez Zamawiającego na pierwszej stronie SWZ, tj. IR.271.12.2024.JP. 4.Dokumenty
elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.5.W przypadku przekazywania przez wykonawcę dokumentu lub dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem przez wykonawcę za zgodność z oryginałem wszystkich
elektronicznych kopii dokumentów zawartych w tym pliku, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę. Do kompresji zamawiający rekomenduje nw. formaty: 1) zip (ZIP file format)2) .7Z (7-ZIP file format).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Bierutowa, wykonujący swoje zadania przy pomocy Urzędu Miejskiego w Bierutowie, zlokalizowanego w Bierutowie przy Ul. Moniuszki 12;2)w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Urząd Miejski w Bierutowie, Ul. Moniuszki 12, 56-420 Bierutów, pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@bierutow.pl; 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
cRODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym; 4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7)w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8)posiada Pan/Pani:a)na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9)nie przysługuje Pani/Panu:a)w związku z art.17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym
dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/933838
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-06 08:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_bierutow w myśl Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii