Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dobudowa i wymiana oświetlenia ulicznego na LED |
Data zamieszczenia: | 2024-05-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wodynie Siedlecka 43 08-117 Wodynie powiat: siedlecki przetargi@wodynie.eu https://gmina-wodynie.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Wodynie |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,, Dobudowa i wymiana oświetlenia ulicznego na LED na terenie Gminy Wodynie" Zadanie od I do IV Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem inwestycji jest budowa kablowego oświetlenia drogowego w miejscowości: Kołodziąż, Rudnik Mały, Młynki i Wola Serocka wraz z montażem opraw oświetleniowych na projektowanych słupach i wymiana na LED na istniejących. Szczegółowy opis i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają: 1) Specyfikacja Warunków Zamówienia udostępniona w ramach postępowania, o którym mowa we Wstępie do Umowy( dalej jako: ,,SWZ") 2) Przedmiary udostępnione w ramach postępowania. CPV: 45316110-9 Dokument nr: 2024/BZP 00345690, IGR.271.4.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-17 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://gmina-wodynie.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja, w tym składanie ofert (oferta + załączniki), wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: o za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://gmina-wodynie.ezamawiajacy.pl- zwanej dalej Platformą. o poczty elektronicznej na adres mailowy: gmina@wodynie.eu (z wyłączeniem składania ofert). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający zgodnie z Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie ( Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) - zwane dalej ,,Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu: - kwalifikowanym podpisem elektronicznym, - podpisem zaufanym, - lub podpisem osobistym. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wodynie, Ul. Siedlecka 43,08-117 Wodynie, tel./fax 25 631 26 58,e-mail: gmina@wodynie.eu Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: ,, Dobudowa i wymiana oświetlenia ulicznego na LED na terenie Gminy Wodynie" Zadanie I- Realizacja dobudowy oświetlenia ulicznego w m. Młynki-II etap Zadanie II- Realizacja dobudowy oświetlenia ulicznego w m. Kołodziąż Zadanie III- Dobudowa oświetlenia ulicznego na istniejących słupach w m. Rudnik Mały Zadanie IV - Realizacja dobudowy oświetlenia ulicznego w m. Wola Serocka o Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. o Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://gmina-wodynie.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-17 10:00 Miejsce składania ofert: https://gmina-wodynie.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące Wymagania: 1.1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysięcy złotych. 1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, gdy zawarto umowę (art. 98 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp) albo unieważniono postępowanie (art. 98 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp) oraz złożono wniosek o zwrot wadium (art. 98 ust. 2 ustawy Pzp). 1.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2022r. poz. 2080) 1.4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 1.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku: Bank Spółdzielczy w Siedlcach Oddział Wodynie, nr rachunku 08 9194 0007 0050 0135 2000 0050, z dopiskiem na przelewie: ,,Wadium w postępowaniu nr IGR.271.4.2024" 1.6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 1.7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został złożony wraz z ofertą. 1.8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 1.9. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 1.10. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia powinno w swej treści wskazywać Gwaranta/Poręczyciela, beneficjenta, termin obowiązywania, kwotę gwarancji oraz musi zawierać klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnić bezwarunkową wypłatę przez Gwaranta (Poręczyciela) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty. 1.11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ust. 1.1, w terminie określonym w ust. 1.2 lub w formie lub formach określonych w ust. 1.3, zostanie odrzucona SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IGR.271.4.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem inwestycji jest budowa kablowego oświetlenia drogowego w miejscowości: Kołodziąż, Rudnik Mały, Młynki i Wola Serocka wraz z montażem opraw oświetleniowych na projektowanych słupach i wymiana na LED na istniejących. Szczegółowy opis i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają: 1) Specyfikacja Warunków Zamówienia udostępniona w ramach postępowania, o którym mowa we Wstępie do Umowy( dalej jako: ,,SWZ") 2) Przedmiary udostępnione w ramach postępowania. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: Kryterium ,,cena" - 60 pkt. Kryterium ,,okres gwarancji" - 40 pkt. 1. Kryterium ,,cena" rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru: 1) Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 60 punktów 2) Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. C1 ------ x R = KC C2 KC - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium ,,cena", obliczana do dwóch miejsc po przecinku R - ranga w ocenie, tj. 60 pkt. C1 - cena najkorzystniejszej oferty (najtańsza) C2. - cena oferty badanej 2. Kryterium ,,okres gwarancji" w miesiącach 1) Oferty z najdłuższym okresem gwarancji (w ramach danego zadania) otrzymają maksymalnie 40 punktów 2) Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium gwarancja: Gwarancja na okres poniżej i włącznie 36 miesięcy - 0 pkt Gwarancja na okres powyżej 36 miesięcy do 48 miesięcy włącznie - 20 pkt Gwarancja na okres powyżej 48 miesięcy do 60 miesięcy włącznie - 40 pkt KG - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium ,,okres gwarancji" Minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy. 3) Zaoferowany przez wykonawcę okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany. 4) Brak wskazania przez wykonawcę okresu gwarancji w formularzu ofertowym lub podanie wartości niewskazanej w SWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy. 3. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów, którą stanowi suma punktów w kryterium ,,CENA" i kryterium ,,OKRES GWARANCJI" K=KC+KG K - suma punktów przyznanych wykonawcy KC - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium ,,cena", KG - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium ,,okres gwarancji" 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu; b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:d) zdolności technicznej lub zawodowej. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - W zakresie wiedzy i doświadczenia -że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą zakresem budowę lub przebudowę inwestycji o zakresie prac opisanym w dokumentacji projektowej o wartości zamówienia co najmniej 100 000,00 PLN brutto (sto tysięcy złotych). (Załącznik nr 5 do SWZ). - W zakresie potencjału kadrowego - że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do realizacji zamówienia, tj.: -kierownikiem budowy posiadającym odpowiednie uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych branży elektrycznej. (Załącznik nr 6 do SWZ) Uwaga. Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane tekst jednolity (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 220 ze zm.). 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1.1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysięcy złotych. 1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, gdy zawarto umowę (art. 98 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp) albo unieważniono postępowanie (art. 98 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp) oraz złożono wniosek o zwrot wadium (art. 98 ust. 2 ustawy Pzp). 1.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2022r. poz. 2080) 1.4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 1.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku: Bank Spółdzielczy w Siedlcach Oddział Wodynie, nr rachunku 08 9194 0007 0050 0135 2000 0050, z dopiskiem na przelewie: ,,Wadium w postępowaniu nr IGR.271.4.2024" 1.6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 1.7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został złożony wraz z ofertą. 1.8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 1.9. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 1.10. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia powinno w swej treści wskazywać Gwaranta/Poręczyciela, beneficjenta, termin obowiązywania, kwotę gwarancji oraz musi zawierać klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnić bezwarunkową wypłatę przez Gwaranta (Poręczyciela) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty. 1.11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ust. 1.1, w terminie określonym w ust. 1.2 lub w formie lub formach określonych w ust. 1.3, zostanie odrzucona. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. d) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu. 5) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: Kryterium ,,cena" - 60 pkt. Kryterium ,,okres gwarancji" - 40 pkt. 1. Kryterium ,,cena" rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru: 1) Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 60 punktów 2) Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. C1 ------ x R = KC C2 KC - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium ,,cena", obliczana do dwóch miejsc po przecinku R - ranga w ocenie, tj. 60 pkt. C1 - cena najkorzystniejszej oferty (najtańsza) C2. - cena oferty badanej 2. Kryterium ,,okres gwarancji" w miesiącach 1) Oferty z najdłuższym okresem gwarancji (w ramach danego zadania) otrzymają maksymalnie 40 punktów 2) Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium gwarancja: Gwarancja na okres poniżej i włącznie 36 miesięcy - 0 pkt Gwarancja na okres powyżej 36 miesięcy do 48 miesięcy włącznie - 20 pkt Gwarancja na okres powyżej 48 miesięcy do 60 miesięcy włącznie - 40 pkt KG - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium ,,okres gwarancji" Minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy. 3) Zaoferowany przez wykonawcę okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany. 4) Brak wskazania przez wykonawcę okresu gwarancji w formularzu ofertowym lub podanie wartości niewskazanej w SWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy. 3. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów, którą stanowi suma punktów w kryterium ,,CENA" i kryterium ,,OKRES GWARANCJI" K=KC+KG K - suma punktów przyznanych wykonawcy KC - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium ,,cena", KG - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium ,,okres gwarancji" 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-07-16 |