Wykonanie zastępczego usunięcia usterek z przeglądu gwarancyjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie zastępczego usunięcia usterek z przeglądu gwarancyjnego

Data zamieszczenia: 2024-05-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd RTBS "Administrator" Sp. z o.o
ul. Waryńskiego 16A
26-600 Radom
powiat: Radom
tel. 48 384 65 07, 48 384 65 08, 48 384 65 09, tel/fax: 48 362 73 02, tel. 48 384-75-05 wew. 343
sekretariat@rtbs.eu
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 48 384 65 07, 4
Termin składania ofert: 2024-06-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego ,,Administrator" sp. z o. o. w Radomiu przy ulicy Waryńskiego 16A
,,Wykonanie zastępczego usunięcia usterek z przeglądu gwarancyjnego na osiedlu ,,Magnolia" budynki przy Ul. Rapackiego 20A, 22A, 22B".
II.
INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

1.
Przedmiot zamówienia:

Wykonanie zastępczego usunięcia usterek ujawnionych podczas corocznego przeglądu gwarancyjnego w zakresie przedstawionym w załączniku 1 (wykaz usterek z przeglądu gwarancyjnego) oraz w załączniku 2 (przedmiar pomocniczy) sporządzonym na podstawie załącznika 1.

Składanie ofert:
4.
Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w siedzibie RTBS ,,Administrator" Sp. z o. o. przy Ul. Starowolskiej 11a w Radomiu ,,Biuro Obsługi Mieszkańca" - parter do 11.06.2024r. do godz. 15.00

Miejsce i termin realizacji:
3.
Termin wykonania zamówienia:
90 dni od dnia podpisania umowy - realizacja zamówienia w II/III kwartale 2024r.

Wymagania:
I.
INWESTOR
RTBS ,,Administrator" Sp. z o.o.

ul. Waryńskiego 16a, 26-600 Radom

NIP: 796-00-24-084
2.
Zakres i warunki robót objętych niniejszym zapytaniem

2.1.
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia ww. zakresu zamówienia.

2.2.

Zamawiający wymaga złożenia oferty na kompleksowe usunięcie wszystkich wyszczególnionych usterek.

2.3.

Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć ofertę. Oferta powinna zostać sporządzona w formie kosztorysu ofertowego ze wskazaniem ceny jednostkowej dla każdej pozycji przedmiaru pomocniczego stanowiącego Załącznik 2.

2.4.

Za mawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pisemnej gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Gwarancja jakości obowiązuje od chwili odbioru końcowego robót.

2.5.

Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia.

Kontakt:
5.
Uwagi:
Osoba do kontaktu : tel. 48 384-75-05 wew. 343: Łukasz Bąk - Specjalista ds. tech.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii