Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie robót budowlanych z zakresu utrzymania budynków mieszkalnych oraz administracyjno-biurowych |
Data zamieszczenia: | 2024-06-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bytów Szarych Szeregów, 7 77-100 Bytów powiat: bytowski 598226066 bytow@szczecinek.lasy.gov.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Bytów |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 598226066 |
Termin składania ofert: | 2024-06-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie robót budowlanych z zakresu utrzymania budynków mieszkalnych oraz administracyjno-biurowych będących w zarządzie Nadleśnictwa Bytów (I) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych z zakresu utrzymania budynków mieszkalnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Bytów - 1) Część nr I - Wykonanie prac budowlanych w leśniczówce Zielony Dwór (Ugoszcz), w tym: a) Zadanie nr I.1 - Wymiana posadzek, sufitów, ścian, stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji C.O. oraz instalacji elektrycznej w części mieszkalnej budynku; b) Zadanie nr I.2 - Wymiana schodów wejściowych do części mieszkalnej budynku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 10 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się: (1) Przedmiary robót z opisem technicznym prac do wykonania oraz inwentaryzacje obiektów, (2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych z zakresu utrzymania budynków mieszkalnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Bytów - Część nr II - Wykonanie prac budowlanych w leśniczówce Gałęzowo, w tym: a) Zadanie nr II.1 - Wymiana stolarki okiennej, okien połaciowych i wyłazów dachowych oraz naprawa docieplenia poddasza (skosy, ścianki kolankowe, strop) w części mieszkalnej budynku; b) Zadanie nr II.2 - Wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych do kancelarii leśniczówki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 10 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się: (1) Przedmiary robót z opisem technicznym prac do wykonania oraz inwentaryzacje obiektów, (2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. CPV: 45000000-7, 45453000-7,45210000-2 Dokument nr: 2024/BZP 00355105, SA.270.2.2.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-21 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2808d19-23db-11ef-87ba-8eb060fd7bb8 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia (,,Platforma"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej iwona.szyca@szczecinek.lasy.gov.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne wymienione w SWZ, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt 8.6. SWZ sporządza się w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 773), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Wymagane w SWZ informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt 8.6. SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). Ofertę oraz oświadczenia, składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP (sporządzane wg wzorów stanowiących odpowiednio załącznik nr 1, 2, 2a, 3, 3a do SWZ), sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym: http://www.nccert.pl/kontakt.htm 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Bytów z siedzibą Ul. Szarych Szeregów 7, 77-100 Bytów, e-mail: bytow@szczecinek.lasy.gov.pl, tel. 59 822 60 66. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl. 2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności 5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. 6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej. 7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Wszystkie obowiązki związane z RODO opisane zostały w rozdziale 19 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszystkie obowiązki związane z RODO opisane zostały w rozdziale 19 SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-21 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |