Wykonanie robót budowlanych z zakresu utrzymania budynków mieszkalnych oraz...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych z zakresu utrzymania budynków mieszkalnych oraz administracyjno-biurowych

Data zamieszczenia: 2024-06-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bytów
Szarych Szeregów, 7
77-100 Bytów
powiat: bytowski
598226066
bytow@szczecinek.lasy.gov.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Bytów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 598226066
Termin składania ofert: 2024-06-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie robót budowlanych z zakresu utrzymania budynków mieszkalnych oraz administracyjno-biurowych będących w zarządzie Nadleśnictwa Bytów (I)
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych z zakresu utrzymania budynków mieszkalnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Bytów - 1) Część nr I - Wykonanie prac budowlanych w leśniczówce Zielony Dwór (Ugoszcz), w tym:
a) Zadanie nr I.1 - Wymiana posadzek, sufitów, ścian, stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji C.O. oraz instalacji elektrycznej w części mieszkalnej budynku;
b) Zadanie nr I.2 - Wymiana schodów wejściowych do części mieszkalnej budynku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 10 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
(1) Przedmiary robót z opisem technicznym prac do wykonania oraz inwentaryzacje obiektów,
(2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych z zakresu utrzymania budynków mieszkalnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Bytów - Część nr II - Wykonanie prac budowlanych w leśniczówce Gałęzowo, w tym:
a) Zadanie nr II.1 - Wymiana stolarki okiennej, okien połaciowych i wyłazów dachowych oraz naprawa docieplenia poddasza (skosy, ścianki kolankowe, strop) w części mieszkalnej budynku;
b) Zadanie nr II.2 - Wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych do kancelarii leśniczówki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 10 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
(1) Przedmiary robót z opisem technicznym prac do wykonania oraz inwentaryzacje obiektów,
(2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

CPV: 45000000-7, 45453000-7,45210000-2

Dokument nr: 2024/BZP 00355105, SA.270.2.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-21 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2808d19-23db-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia (,,Platforma"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej
iwona.szyca@szczecinek.lasy.gov.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne wymienione w SWZ, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt 8.6. SWZ sporządza się w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych
(tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 773), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
Wymagane w SWZ informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt
8.6. SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych
wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
Ofertę oraz oświadczenia, składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP (sporządzane wg wzorów stanowiących odpowiednio załącznik
nr 1, 2, 2a, 3, 3a do SWZ), sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej użycia można
znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym:
http://www.nccert.pl/kontakt.htm
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Bytów z siedzibą Ul. Szarych Szeregów 7, 77-100 Bytów, e-mail: bytow@szczecinek.lasy.gov.pl, tel. 59 822 60 66. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl.
2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności
5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej.
7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Wszystkie obowiązki związane z RODO opisane zostały w rozdziale 19 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszystkie obowiązki związane z RODO opisane zostały w rozdziale 19 SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-21 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii