Naprawa nawierzchni boiska sportowego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa nawierzchni boiska sportowego

Data zamieszczenia: 2024-06-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu
Mikołaja Kopernika, 4
63-900 Rawicz
powiat: rawicki
pcuw@powiatrawicki.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Rawicz
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-06-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Naprawa nawierzchni boiska sportowego w Zespole Szkół Zawodowych w Rawiczu
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania częściowe I obejmujące konserwacje nawierzchni ze sztucznej trawy na boisku szkolnym Zespołu Szkół Zawodowych w Rawiczu.
1. Dane techniczne boiska:
1) Podstawowe wymiary i powierzchnie całego boiska wielofunkcyjnego
o nawierzchni ze sztucznej trawy:
- długość: 44,00 m
- szerokość: 22,00 m
- powierzchnia brutto: 968,00 m2
- obwód boiska: 132,00 m
2) Nawierzchnia trawiasta
3) Rodzaj nawierzchni: nawierzchnia z trawy syntetycznej, trawa multisportowa wysokość 20 mm, kolor zielony.
2. Przed przystąpieniem do konserwacji przede wszystkim należy oczyścić boisko z brudnych wypełnień poprzez oddzielenie od niego wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń. Następne czynności to dosypanie zasypu oraz rozczesanie włókien, tak aby nadać sztucznej trawie sprężystości. Zasypu na boisku należy dokonać wtedy, gdy włókna sztucznej trawy znacząco wystają ponad poziom zasypu (jeżeli połowa włókna jest "odkryta" to zdecydowanie należy uwzględnić zasyp w pracach).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 7 do SWZ oraz rysunku boiska - rzut ogólny boiska wg Załącznika Nr 8 do SWZ.
Zadania częściowe II obejmuje retoping nawierzchni poliuretanowej boiska do siatkówki oraz bieżni okólnej w Zespole Szkół Zawodowych w Rawiczu.
1. Dane techniczne boisk:
1) Podstawowe wymiary i powierzchnie całego boiska do siatkówki nawierzchnia poliuretanowa:
- długość: 22,00 m
- szerokość: 15,00 m
- powierzchnia brutto: 330,00 m2
- obwód boiska: 74,00 m
2) Podstawowe wymiary i powierzchnie bieżni okólnej nawierzchnia poliuretanowa:
- długość: 203,50 m
- szerokość: 6,1 m
- powierzchnia brutto: 1.341,06 m2
3) Rodzaj nawierzchni: Nawierzchnia poliuretanowa sportowa, poliuretanowo-gumowa o grubości warstwy 13mm.Kolor ceglasty czerwony, linie torów w kolorze białym.
2. Przed przystąpieniem do prac z nawierzchni poliuretanowej boiska do siatkówki oraz bieżni okólnej należy usunąć śmieci i zanieczyszczenia (np. za pomocą odkurzacza przemysłowego lub dmuchawy), a także dokonywać inspekcji pod kątem uszkodzeń i niezwłocznie je usuwać. Ponadto należy z nawierzchni także zmyć kurz, brud oraz zanieczyszczenia chodnikowe przy pomocy wody pod ciśnieniem. Jeżeli będą zanieczyszczenia np. olejami, smarami lub farbami, to trzeba je usunąć specjalnymi środkami chemicznymi nie wchodzącymi w reakcję z posiadaną nawierzchnią. Po oczyszczeniu nawierzchni należy przystąpić do odtworzenia wierzchniej warstwy poliuretanowej nawierzchni w kolorze czerwonym (retoping), wykonując natrysk ciśnieniowy wraz z malowaniem linii po zakończonych naprawach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 7 do SWZ oraz rysunku boiska - rzut ogólny boiska wg Załącznika Nr 8 do SWZ.

CPV: 45236119-7, 45236114-2,45236110-4,45111213-4,45233200-1

Dokument nr: 2024/BZP 00359903, PCUW.261.2.17.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-26 08:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: Naprawa nawierzchni boiska sportowego w Zespole Szkół Zawodowych w Rawiczu - znak sprawy: PCUW.261.2.17.2024.
4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący.
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
6. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
7. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).
8. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo - aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
9. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki w formatach określonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
10. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania";
c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
11. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta "Wiadomości"). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
12. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
13. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-26 08:00
Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii