Przebudowa i rozbudowa wentylacji w akumulatorowni

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa i rozbudowa wentylacji w akumulatorowni

Data zamieszczenia: 2024-06-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: EUROCASH S A
Wiśniowa
62-052 Komorniki
powiat: poznański
512-414-040, tel 507010451
natalia.poczta@eurocash.pl
https://app.nextbuy24.com/#!appm/publicrfx/join/05f2ff061822b7f
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Komorniki
Wadium: ---
Nr telefonu: 512-414-040, tel 507
Termin składania ofert: 2024-06-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2316_DC Krosno - przebudowa i rozbudowa wentylacji w akumulatorowni (etap 2)

Grupa Eurocash jest na rynku polskim liderem w hurtowej dystrybucji produktów FMCG, czyli szybko zbywalnych produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholi i wyrobów tytoniowych. Poprzez szereg formatów dystrybucji, Grupa Eurocash koncentruje się na hurtowej dystrybucji produktów FMCG do tradycyjnych sklepów detalicznych w całej Polsce.

Struktura Grupy Eurocash obejmuje:

o jednostki organizacyjne specjalizujące się w obsłudze konkretnego segmentu rynku i w większości stanowiące własność holdingu- jednostki biznesowe,

o sieci franczyzowe zrzeszające sklepy, które stanowią własność prywatnych przedsiębiorców korzystających jednak ze wsparcia marketingowego i negocjacyjnego Grupy Eurocash,

o oraz spółki zależne ściśle powiązane z innymi podmiotami Grupy Eurocash (inne spółki).

Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają ponad 14 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak ABC, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep czy Gama. Nadrzędnym celem Grupy Eurocash jest zapewnienie konkurencyjności niezależnym sklepom detalicznym w Polsce, oferowanie wartości dodanej dla klientów Grupy oraz zwiększanie wartości Grupy dla jej Akcjonariuszy. Grupa Eurocash posiada również 400 sklepów własnych pod marką Delikatesy Centrum.
III. OPIS PRZEDMIOTU POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO

BEZ ZMIAN WZGLĘDEM I ETAPU

Zakres oferty:
1.Należy obowiązkowo wykonać audyt funkcjonującej akumulatorowni: powierzchnia, stan techniczny pomieszczenia i jego wyposażenia , instalacji elektrycznej, wentylacji, wentylatorów, ilości i typu wózków oraz baterii itp
2. . Przedstawić jako załącznik do oferty koncepcję modyfikacji i modernizacji istniejącego układu wentylacji wywiewnej stanowisk ładowania w obecnym pomieszczeniu. Koncepcja musi uwzględniać miejsce i sposób ładowania baterii do wózków z uwzględnieniem istniejących urządzeń wentylacyjnych - osiągniecie łącznej wydajności wentylacji wywiewnej na poziomie nie niższym 8.250 m3/godz. w trybie pracy ciągłej (24/7) zapewniając rzeczywisty/potwierdzony margines bezpieczeństwa.
3. Uwzględnić w ofercie wykonanie projektu nowego systemu wentylacji dostosowanego do obecnej ilości wózków i baterii, uwzględniającego możliwe zwiększenie ilości floty o ok.20 % oraz przeanalizować możliwość automatycznego i manualnego przewietrzania pomieszczenia ładowania baterii.
4. Uwzględnić w ofercie wykonanie analizy wskazującej działania zapewniające spełnienie wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra MSWiA z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109, poz. 719)
5. Docelowo wykonać : projekt wymaganych instalacji i zabezpieczeń, rozbudowę i modernizację instalacji wentylacji wywiewnej, montaż instalacji detekcji wodoru oraz automatyczną synchronizację pracy tych układów - realizując w/w Rozporządzenie MSWiA.
6.Oferta musi zawierać kompleksową dostawę i montaż wyposażenia z uwzględnieniem wszystkich ww instalacji oraz harmonogram wykonania poszczególnych etapów prac.
UWAGI:

1.Należy wyposażyć obiekt w niezależną rozdzielnicę zasilająca i sterującą - w sposób skorelowany z sygnałami detekcji wodoru - działaniem instalacji zasilania i wentylacji, z możliwością wysłania/przyjęcia sygnału SSP.
2.Projekt i instalację należy wykonać zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami oraz normami, stosując wyłącznie wentylatory w wykonaniu przeciw-wybuchowym (EX) z certyfikacją na wodór (H2)
3.Podczas wykonywania prac zapewnić ciągłość pracy Centrum Dystrybucyjnego 24/6. Rekomendowane jest wykonywanie prac w weekend, ale dopuszcza się również w tygodniu pod warunkiem niezakłócania operacji magazynowych.
4.Ofertę przedstawić jako załącznik w pliku pdf w rozbiciu : prace projektowe, wyposażenie akumulatorowni, instalacje elektryczne, wentylacja.
5.Po wykonaniu prac należy dostarczyć dokumentację powykonawczą dla całej instalacji w tym projekt, pomiary elektryczne, pomiary wydajności wentylacji, ocenę zagrożenia wybuchem, protokół sprawdzenia i sprawności zadziałania.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://app.nextbuy24.com/#!appm/publicrfx/join/05f2ff061822b7f
Terminy składania ofert
Czas rozpoczęcia
11.06.24 09:10
Czas zakończenia
13.06.2024 18:00

Oferty należy składać pod adresem
https://app.nextbuy24.com/#!appm/publicrfx/join/05f2ff061822b7f

Wymagania:
Stosownie do art. 4c ustawy z dnia 8 marca 2013 roku o przeciwdziałaniu nadmiernych opóźnieniom w transakcjach handlowych (tj., Dz.U. z 2019 roku poz. 118, 1649, 2020 z późn.zm.) Eurocash S.A. oświadcza, że nie należy do kategorii mikroprzedsiębiorców, małych przedsiębiorców lub średnich przedsiębiorców w rozumieniu załącznika I do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i art. 108 Traktatu.
W konsekwencji, Eurocash S.A. oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy.
II. WARUNKI OFERTOWANIA

Zapytanie ofertowe nie jest podstawą do żadnych roszczeń w stosunku do Grupy Eurocash wynikających z podjęcia decyzji i działań w procesie ofertowania przez Oferenta.
Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie są zwracane przez Grupę Eurocash.
Odpowiedź potencjalnego dostawcy na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Grupy Eurocash do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części.
Eurocash zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania ofertowego w dowolnym czasie.
Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Grupy Eurocash w stosunku do potencjalnego Dostawcy dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa między Grupą Eurocash a Dostawcą, z tym zastrzeżeniem, że jeśli przed podpisaniem umowy handlowej strony przystąpią do realizacji przedmiotu przetargu, odbywać się to będzie na zasadach i warunkach ustalonych w niniejszym przetargu, a umowa handlowa swoim zakresem obejmować będzie także realizację przedmiotu przetargu w tej części.
Wszystkie dokumenty i informacje dostarczone przez Grupę Eurocash w związku z zapytaniem ofertowym pozostają własnością Grupy Eurocash i powinny być traktowane, jako poufne oraz nie powinny być rozpowszechniane osobom trzecim za wyjątkiem, gdy konieczne jest to w celu poprawnej odpowiedzi na zapytanie ofertowe.
W przypadku udostępniania dokumentów z zapytania ofertowego wymagana jest klauzula o zachowaniu poufności, która może być przygotowana po uzgodnieniu z Grupą Eurocash.
Zapytanie ofertowe przygotowane przez Grupę Eurocash ani żadna odpowiedź do niniejszego dokumentu nie mogą być publikowane. Wszystkie działania i zdarzenia podejmowane przed ogłoszeniem zapytania ofertowego nie będą rozpatrywane przy podejmowaniu decyzji dotyczącej wyboru najlepszego Dostawcy.
Wszystkie dokumenty związane z odpowiedzią na zapytanie ofertowe należy przygotować w języku polskim.
Zapewniamy, że wszyscy Uczestnicy zapytania mają taki sam czas na przygotowanie oferty.
Tylko oferty zawierające wszystkie wymagane dokumenty będą rozpatrywane w dalszej części postępowania.
Grupa Eurocash ma prawo zakończyć niniejsze postępowanie ofertowe w formie aukcji internetowej.

Konieczne jest aby każdy z oferentów dokonał wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Kontakt do osoby w Krośnie w celu umówienia wizyty - Krzysztof Adamik 512-414-040

IV. NIEZBĘDNE KRYTERIA PRODUKTU/ USŁUGI

kryteria oceny ofert:
Cena 80%
Termin 5%
Gwarancja 15%
V. WYMOGI DOTYCZĄCE OFERTY

Oferta musi zawierać:

1. Koszt total realizacji w tabeli ofertowej NextBuy oraz dołączenie oferty szczegółowej w pliku Excel w rozbiciu na: prace projektowe, wyposażenie akumulatorowni, instalacje elektryczne, wentylacja
2. Termin realizacji
3. Długość gwarancji
4. Skan polisy
5. Długość ważności oferty

VI. WYMAGANIA FORMALNE
Oferta musi być złożona w wersji elektronicznej oraz w formie skanu podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy (należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby wskazane w KRS).
Oferta musi spełniać wszystkie kryteria wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Oferta dodatkowo powinna zawierać następujące informacje:
nazwę firmy,
adres siedziby,
numer rejestracji w KRS/CDEIG,
numer REGON,
numer NIP,
telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowaną ofertę.
Dostawca, którego oferta zostanie wybrana po pierwszej rundzie do uczestnictwa w kolejnych rundach przetargu jest zobligowany do podpisania Ogólnych Warunkow Współpracy (OWW) - stanowiących załącznik nr 3 do niniejszego dokumentu i załączenie tego podpisanego dokumentu wraz z ofertą w drugiej rundzie przetargu.

Preferiwane warunki płatności:
płatność po zrealizowaniu zamówienia, podpisaniu obustronnym protokołu potwierdzającego dostawę przyjętą bez zastrzeżeń i wystawieniu faktury,
termin płatności - nie krótszy niż 45 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury wraz z załączonym obustronnie podpisanym protokołem przyjętej dostawy/ zrealizowanej usługi, bez zastrzeżeń,
podpisanie porozumienia w sprawie dostarczania faktur w drodze elektronicznej,
dostarczanie faktur tylko drogą elektroniczną,
Do oferty należy dołączyć dokumentacje:
referencje od 3 firm współpracujących w ciągu ostatnich 2 lat,
pisemne oświadczenie Oferenta o niezaleganiu z ZUS i US,
aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON,
sprawozdanie finansowe za ostatni rok (jeśli dotyczy),
oświadczenie o m.in. obrotach, które będą pozwalały na ustalenie statusu (micro, małe, średnie, czy też duże przedsiębiorstwo) Dostawcy,
podpisane porozumienie w sprawie dostarczania faktur w drodze elektronicznej
Dostawca, którego oferta zostanie wybrana może być zobowiązany do dostarczenia dokumentacji o niezaleganiu z Urzędu Skarbowego i ZUS.

Wszelkie dokumenty, które winny być dołączone do Oferty w postaci skanu, muszą być podpisane przez osobę widniejącą w dokumentacji KRS lub posiadającą upoważnienie przez Zarząd do reprezentowania Spółki (nie starsze niż miesiąc). Upoważnienie to należy wysłać razem z ofertą.
VII. OBOWIĄZKI DOSTAWCY PO WYKONANIU USŁUGI

Dostarczenie atestów na materiały wudowane oraz dowód utylizacji odpadów budowlanych
VIII. KLAUZULA POUFNOŚCI

nd.

IX. TERMIN WAŻNOŚCI OFERTY

Termin ważności oferty musi wynosić minimum 2 miesięce
X. TERMIN SKŁADANIA OFERT

Rozpatrywane będą tylko oferty złożone za pośrednictwem platformy zakupowej zgodnie z wyznaczonym terminem.
Oferty dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Wszelkie pytania do przedmiotu zapytania należy przesyłać korzystając z komunikatora dostępnego w formularzu odpowiedzi na zapytania ofertowe.

W ramach zapytania każdy dostawca może złożyć ofertę lub wiele ofert do momentu osiągnięcia terminu składania ofert. Wiążąca jest ostatnia (najbardziej aktualna) złożona oferta. Po przyjęciu oferty przez Organizatora zapytania nie będzie możliwe dalsze składanie ofert.

Kontakt:
Pytania techniczne kierować do: Piotr Haufa piotr.haufa@eurocash.pl tel 507010451

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii