Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Renowacja tynków zewnętrznych i wewnętrznych oraz drzwi głównych Kościoła |
Data zamieszczenia: | 2024-06-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA pw. Św. Józefa Oblubieńca NMP Plac św. Józefa 14 33-206 Luszowice powiat: dąbrowski tel. 601 556 536 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Luszowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 601 556 536 |
Termin składania ofert: | 2024-07-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Renowacja tynków zewnętrznych i wewnętrznych oraz drzwi głównych Kościoła zabytkowego pw. Św. Józefa Oblubieńca NMP w Luszowicach" II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie koniecznych prac renowacyjnych przy zabytku: Kościół Parafialny Św. Józefa w Luszowicach, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A - 37/M w dniu 05.01.2006 r. Szczegółowy zakres prac obejmuje: -- Opracowanie wymaganej przepisami prawa dokumentacji konserwatorskiej, restauratorskiej, projektowej oraz uzyskanie niezbędnych zgód, pozwoleń i decyzji wymaganych do realizacji zadania. -- Wykonanie zewnętrznych tynków renowacyjnych powyżej cokołu wraz z malowaniem. -- Demontaż drewnianej okładziny, wykonanie wewnętrznych tynków renowacyjnych wraz z malowaniem. -- Renowacja dębowych drzwi głównych do kościoła parafialnego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego 5. Opis zabytku: Budynek kościoła parafialnego pw. Św. Józefa Oblubieńca NMP w Luszowicach zbudowany została w 1913 r., w miejscu istniejącego wcześniej budynku drewnianego. Elementem wiążącym obie te budowle jest kaplica grobowa rodu Tarłów, która powstała w 1686 r. Kaplica ta została włączona do kościoła drewnianego i pełniła funkcję prezbiterium. W 1913 r., kiedy powstał nowy kościół, kaplica grobowa także została wkomponowana w korpus tej budowli i w dalszym ciągu stanowi część prezbiterium. Budynek kościoła jest murowany z cegły z użyciem kamienia, tynkowany, zbudowany na planie krzyża z transeptem. Prezbiterium zamknięte półkoliście jest dawna kaplicą grobową, która została rozbudowana o jedno przęsło sklepień. Po jego północnej stronie znajduje się kwadratowa zakrystia z przedsionkiem. Po bokach ramion transeptu od strony zachodniej usytuowane są dwie przybudówki przedsionków. Nawa w narożnikach flankowana dwoma wieżami, komponującymi całość fasady. Elewacje z detalem architektonicznym w formie plakiet, medalionów, podziałów pilastrowych. Kościół jest nakryty dachami siodłowymi, nad skrzyżowaniem i nad kaplicą kopuły z latarniami. Wieże nakryte są hełmami kopulastymi ze ślepymi latarniami. Kościół w Luszowicach jest budowlą, zbudowaną w stylu neobarokowym. 6. Wpis do rejestru zabytków: Budynek świątyni, w którym prowadzone będą prace stanowiące przedmiot niniejszego zapytania dotyczą obszaru objętego ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do rejestru zabytków na podstawie decyzji Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie z dnia 05.01.2006 r. r. pod nr rejestru A - 37/M. CPV: 71220000-6, 45453000-7 Składanie ofert: MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA pw. św. Józefa Oblubieńca NMP, Płac św. Józefa 14, 33-206 Luszowice lub przesłać przez operatora pocztowego/kuriera na wskazany wyżej adres. 2. Ofertę należy umieścić w kopercie zaadresowanej na w/w adres i oznaczonej: Zapytanie ofertowe: ,,Renowacja tynków zewnętrznych i wewnętrznych oraz drzwi głównych Kościoła zabytkowego pw. Św. Józefa Oblubieńca NMP w Luszowicach". 3. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 08.07.2024 r. Miejsce i termin realizacji: Lokalizacja zabytku: Kościół parafialny pw. Św. Józefa Oblubieńca NMP zlokalizowany jest na terenie położonym w miejscowości Luszowice, Plac Św. Józefa 14, 33-206 Luszowice, gmina Radgoszcz, działka ewid. nr 1528/2, obręb Luszowice. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Planowany termin zakończenia prac : do dnia 31.10.2026 r. (tj. wykonanie przedmiotu zamówienia i dokonanie odbioru końcowego - po wykonaniu zakresu prac, a przed odbiorem końcowym Wykonawca winien uzyskać odbiór robót przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Krakowie - Delegatura w Tarnowie). Wymagania: I. PODSTAWA PRAWNA: 1. Rządowy Program Odbudowy Zabytków ustanowiony uchwałą Rady Ministrów nr 232/2022 z dnia 23.11.2022 r., zapisy Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków i udzielonej wstępnej promesy dofinansowania inwestycji z RPOZ Nr RPOZ/2022/6293/PolskiLad oraz przepisy art. 44 ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 ze zm.), 2. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 w/w Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie. 3. Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, ze zm.). 4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny ( Dz.U. z 2023 r. poz. 1610, ze zm.). Uwaga! > Zamawiający wskazuje przeprowadzenie prac określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowe prace konserwatorskie wynikać będą z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej. > Wynagrodzenie Wykonawcy za opracowanie całej dokumentacji projektowo -konserwatorskiej nie może przekroczyć 10% wartości wynagrodzenia Wykonawcy brutto. 3. Realizacja inwestycji będzie współfinansowana ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. 8. Wizja lokalna: Podmiotom zainteresowanym udziałem w postępowaniu, Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej, celem poznania specyfiki zamówienia i stanu faktycznego obiektu - w tym celu należy skontaktować się z Zamawiającym {tel. 601 556 536). 9. Sposób i miejsce publikacji zapytania ofertowego: Zapytanie ofertowe umieszczono na stronie internetowej Parafii pw. Św. Józefa Oblubieńca NMP w Luszowicach pod adresem: www.luszowice.diecezia.tarnow.pl oraz na stronie Gminy Radgoszcz pod adresem : www.radgoszcz.pl. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. III. ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA 1) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z opracowaną w ramach niniejszego zamówienia dokumentacją prac konserwatorskich i uzyskanym pozwoleniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, wytycznymi określonymi w zapytaniu, obowiązującymi normami, przepisami prawa, w tym przepisami ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, przepisami BHP i p.poż, ogólnymi warunkami technicznymi i aktualnym poziomem wiedzy technicznej z wiedzą restauratorską i konserwatorską zabytków oraz z należytą starannością. 2) W przypadku prac stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu prac i robót w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć i przekazania jej Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego. 3) Wykonawca zobowiązany jest informować Zamawiającego o zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia wskazanych w pozwoleniu prac i robót. 4) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych oraz wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i użytkowania przez Zamawiającego. 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez jego działania lub zaniechania i zobowiązany jest do ich naprawy na własny koszt. 6} Wymagany okres gwarancji na wykonane prace (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 7) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów i urządzeń pierwszej jakości o najnowszych rozwiązaniach technologicznych gwarantujących odpowiednią jakość wykonania zamówienia. 8) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, karty gwarancyjne i inne dokumenty świadczące o prawidłowym wykonaniu przedmiotu zamówienia). Wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót, Wykonawca złoży w formie trwale spiętej dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia, o których mowa w niniejszym punkcie. 9) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie robót, metody użyte przy realizacji przedmiotu zamówienia. 10) Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z przeprowadzanymi pracami. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót w okresie trwania realizacji kontraktu aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. 11) Wykonawstwo prac stanowiących przedmiot zamówienia, odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym ustalonym z Zamawiającym. IV. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCY: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: 1) Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.) - stosowne oświadczenie Wykonawca składa w formularzu oferty. 2) Wykonawcy, którzy nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (stosowne oświadczenie Wykonawca składa na załączniku nr 3 do zapytania ofertowego) 3) Wykonawcy, którzy dysponują/będą dysponować personelem zdolnym do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania oraz posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonania przedmiotu zamówienia i umożliwiające uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych zezwalających na prowadzenie robót budowlanych (stosowne oświadczenie Wykonawca składa w formularzu oferty). 4) Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują/będą dysponować na czas realizacji zamówienia przynajmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje uprawniające do przyjęcia obowiązku kierowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie w wymogami określonymi w art. 37c ustawy z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zbytków i opiece nad zabytkami (stosowne oświadczenie Wykonawca składa w formularzu oferty). 5) Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonali należycie co najmniej dwie prace polegające na wykonaniu prac konserwatorskich/restauratorskich na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o wartości co najmniej 700.000,00 zł brutto (w ramach jednej umowy) oraz załączą dowody potwierdzające, że prace zostały wykonane należycie (stosowne oświadczenie Wykonawca składa na załączniku nr 4 do zapytania ofertowego). V. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY : 1) Wypełniony formularz ofertowy wraz z zestawieniem kosztów(wg załączonego wzoru) -Załącznik Nr 2. 2) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych Wykonawcy z Zamawiającym - Załącznik Nr 3. 3) Wykaz wykonanych robót (załącznik Nr 4) - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał należycie co najmniej dwie prace polegające na wykonaniu prac konserwatorskich/restauratorskich na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o wartości co najmniej 700.000,00 zł brutto (w ramach jednej umowy); wraz z podaniem nazwy zadania, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że prace zostały wykonane należycie. 4) Pełnomocnictwo (w przypadku składania oferty przez osoby niewymienione w akcie rejestracyjnym) Uwaga! Wszystkie kserokopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę umocowaną. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania do złożenia uzupełnienia/wyjaśnienia dokumentów, o których mowa w ust. 2-4. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w złożonej ofercie/złożonych dokumentach poprawy omyłek pisarskich, a także dokonania poprawy omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych. VI. ODBIORY I PŁATNOŚCI 1) Zamawiający dopuszcza częściowy odbiór i fakturowanie prac stanowiących przedmiot niniejszego zapytania. 2) Płatność wynagrodzenia nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej i doręczonej Zamawiającemu faktury/rachunku w ciągu 30 dni od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego, przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze. 3) Warunkiem wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku jest protokół odbioru częściowego / końcowego prac stanowiących przedmiot zamówienia, zgodnie z zasadami wskazanymi w projekcie umowy. 4) Wykonawca zobowiązuje się do rozliczenia wynagrodzenia w trzech transzach, tj.: a) I transza płatna w 2024 r. - po zakończeniu wydzielonego etapu prac o wartości nie mniejszej niż 2% wysokości wynagrodzenia brutto za wykonanie przedmiotu umowy (wkład własny), b) II transza płatna w 2025 r. w wysokości nie wyższej niż 50 % kwoty dofinansowania ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - po zakończeniu wydzielonego etapu prac, wynikającego z harmonogramu rzeczowo - finansowego, c) III transza płatna w 2026 r. - pozostała kwota dofinansowania ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków pomniejszona o kwotę wypłaconą w drugiej transzy - po zakończeniu realizacji całości zadania (umowy) wynikającego z harmonogramu rzeczowo - finansowego. 5) Wykonawca oświadcza, że zapewnia finansowanie inwestycji ze środków własnych w części niepokrytej wkładem własnym w Programie, na czas poprzedzający wypłatę z Promesy na zasadach wskazanych w pkt 4). Wypłata wynagrodzenia Wykonawcy będzie zgodna z zasadami wypłat dofinansowania wskazanymi we wstępnej promesie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. VII. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. VIII. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. IX. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. XI. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE, KONSORCJA) 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. 2. Wszelka korespondencja będzie dokonywana wyłącznie z Wykonawcą występującym jako Pełnomocnik pozostałych. 3. W przypadku ubiegania się o zamówienie wspólnie przez Wykonawców, oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych Wykonawcy z Zamawiającym (załącznik Nr 3) składa każdy z Wykonawców. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 5. Formularz oferty musi zawierać wszystkie dane podmiotów składających ofertę wspólną (nazwa, adres, nr NIP, REGON każdego z podmiotów) z wyraźnym wskazaniem pełnomocnika. 6. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje korespondencję. 7. Przed zawarciem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Zamawiający może żądać od Wykonawców składających ofertę wspólną umowy konsorcjum, zawierającą co najmniej: 1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 2) wskazanie pełnomocnika i zakresu jego uprawnień, 3) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, 4) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia, okres odbioru prac oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi, 5) wskazanie podmiotu, nr rachunku, na który dokonane zostaną płatności za zrealizowaną usługę, wskazanie sposobu podziału wynagrodzenia pomiędzy strony umowy, 6) określenie zasad odpowiedzialności stron w przypadku, gdy Zamawiającemu zostanie wyrządzona szkoda. XII. KRYTERIUM OCENY OFERT - Cena 100 % 1. Ocenie podlegać będzie wartość brutto za całość przedmiotu zamówienia. 2. Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt. Pozostałe oferty odpowiednio mniej punktów. 3. W przypadku, gdy Wykonawcy przedstawią taką samą najniższą cenę, Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą o przedłożenie w określonym terminie ofert dodatkowych, po czym Zamawiający dokona spośród nich wyboru oferty najkorzystniejszej. 4. W przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy budżet projektu zaplanowany na realizację zadania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia całego postępowania lub negocjowania ceny z Wykonawcą, który złożył ofertę najkorzystniejszą. XIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY 1. Podstawą wyceny oferty są: wytyczne i zalecenia określone w zapytaniu. Kalkulacja winna być sporządzona również w oparciu i zgodnie z wiedzą, sztuką budowlaną, restauratorską i konserwatorską zabytków. 2. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny ogólnej wartości zamówienia w kwocie brutto - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do zapytania oraz do wypełnienia Zestawienia kosztów. Złożona oferta winna zawierać wycenę wszystkich prac niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym również nieprzewidzianych. 3. Wartość prac podana w ofercie jest ceną ryczałtową, niezmienną. Z definicji wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest niezmienna w stosunku do ceny podanej przez Wykonawcę w ofercie oraz nie zależy od rzeczywistej ilości i kosztów robót budowlanych objętych opisem przedmiotu zamówienia. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie całości robót za oferowaną cenę ryczałtową nawet w przypadku, gdy na moment składania ofert nie można było przewidzieć wszystkich kosztów i pełnego zakresu robót, niezbędnych do całkowitego i należytego wykonania umowy. Wykonawca winien skalkulować w kosztach wszelkie okoliczności mogące zaistnieć podczas realizacji zadania. 4. Cen3 musi obejmować wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego zrealizowania całości zamówienia, musi odzwierciedlać całkowity koszt, który będzie poniesiony przez Zamawiającego przez cały czas trwania umowy. 5. Cenę ryczałtową, obejmującą całość przedmiotu zamówienia, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty stanowi cena brutto. 6. Obowiązkiem Wykonawcy jest wypełnić formularz ofertowy podając wartości z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzenie zapisów bez określenia ceny np. ,,bez opłat", ,,nie dotyczy", oraz dodatkowych zapisów dotyczących rabatów np. ,,na podane ceny udzielam 10 % rabatu". 8. W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy budżet zaplanowany na realizację usługi, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia całego postępowania objętego niniejszym zapytaniem ofertowym lub prawo do negocjowania ceny z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. W przypadku podjęcia negocjacji, gdy negocjacje nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni wybór wyłonionego Wykonawcy i będzie rozpatrywał oferty kolejnych Wykonawców znajdujących się na liście rankingowej. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny. XIV. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym lub opracowaną przy użyciu komputera. 2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3. Oferta Wykonawcy winna spełniać wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu, a także zawierać wszystkie żądane dokumenty i załączniki. 4. Zaleca się, aby oferta została sporządzona na formularzach stanowiących Załączniki do niniejszego zapytania. 5. Oferta oraz wymagane załączniki składane wraz z ofertą wymagają pieczęci i podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa. 6. Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego, w formie oryginału lub potwierdzonej kopii. 7. Wszystkie kserokopie dokumentów, oświadczeń winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę umocowaną. 8. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby / osób podpisujących ofertę. 9. Zaleca się aby wszystkie strony oferty zostały spięte/zszyte w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji oferty. 10. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje odrzucenie oferty. 11. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji nie mogą zostać ujawnione innym uczestnikom postępowania oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Dokumenty stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa winny być wydzielone w sposób widoczny i niebudzący wątpliwości, z adnotacją ,, Tajemnica przedsiębiorstwa". 4. Wykonawca zobowiązany jest przygotować przesyłkę w taki sposób, aby zapobiec jej uszkodzeniu w czasie transportu pocztowego oraz opisać tak aby dotarła ona w odpowiednim terminie w wyznaczone miejsce. 5. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert, nie będą rozpatrywane. 6. Zamawiający nie zwraca przesłanych ofert. 7. Termin związania ofertą : 30 dni. WYBÓR OFERTY 1. O wyborze oferty, unieważnieniu postępowania Zamawiający powiadomi emailem wszystkich Wykonawców składających oferty. 2. O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę pisemnie oraz określi termin zawarcia umowy. Kontakt: OSOBAMI UPOWAŻNIONYMI DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI SĄ: Ks. Proboszcz Bogdan Kwiecień, tel. 601 556 536. |