Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana wykładziny PCV |
Data zamieszczenia: | 2024-06-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. dyw. Henryka Minkiewicza z siedzibą w Białymstoku ul. gen. Józefa Bema 100 15-370 Białystok powiat: Białystok tel. +48 85 71 45 000, tel. 85 714 50 77, 797 337 553 grzegorz.dryl@strazgraniczna.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Białystok |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 85 71 45 00 |
Termin składania ofert: | 2024-06-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wymiana wykładziny PCV w Placówce Podlaskiego Oddziału SG w Czeremsze przy Ul. Bocznej 16 (pomieszczenie Kierownika Zmiany). 1. Przedmiot zapytania ofertowego: 1) Zakup i dostawa nowej wykładziny PCV, wraz z ułożeniem, przymocowaniem i wykończeniem, 2) przygotowanie podłoża pod wykładzinę (stan obecny - wykładzina PCV - zużyta do usunięcia), 3) wywóz powstałych odpadów. 2. Opis zamówienia: 1) wykładzina PCV o następujących parametrach: a) kolor - do ustalenia (preferowany brąz lub beż). b) klasa użytkowa minimum 32/42, c) antypoślizgowość Rl 1, d) klasa ścieralności P, e) klasyfikacja ogniowa Bfl-sl, Cfl-sl, f) warstwa użytkowa -- ścieralna minimum 0,7 mm, g) wysokość całkowita minimum 2 mm. 2) pomieszczenie Kierownika Zmiany - powierzchnia około 46,1 m2 (wymiary wg załącznika nr 2), 3) akcesoria wykończeniowe (listwy przypodłogowe, narożniki). 3. Dodatkowe informacje: 1) wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotowego zamówienia mają być zakupione i dostarczone przez Wykonawcę, fabrycznie nowe, w gatunku I, zgodne z obowiązującym normami (posiadać atesty), 2) przed złożeniem oferty wymagane jest: b) wykonie pomiarów, c) przedstawienie próbek wykładziny do zaakceptowania przez Zamawiającego. 3) Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych, 4) Zamawiający zapewnia dostęp do energii elektrycznej i wody, 5) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, 6) realizacja prac od poniedziałku do piątku w dni robocze w godz. 7:00 - 15:00 (w godz.ch popołudniowych oraz w sobotę po wcześniejszym uzgodnieniu). Dokument nr: PD-TZ-II-3.223.9.2024 Składanie ofert: Ofertę proszę przesłać na podany email: grzegorz.dryl@strazgraniczna.pl do dnia 21.06.2024 r. Proszę o przesłanie podpisanego formularza ofertowego - skan. Wymagania: a) dokonanie oględzin miejsca prowadzenia prac (oględziny możliwe są w dni robocze w godz. 7:00-15:00 po wcześniejszym telefonicznym umówieniu), b) wykonie pomiarów, 4. Wymagania dotyczące oferty: 1) oferta powinna zawierać: a) nazwę i adres oferenta, b) cenę ryczałtową brutto wyrażającą wartość wszystkich prac, c) czas obowiązywania oferty: 30 dni, d) terminy realizacji oferty: do uzgodnienia z możliwością zmiany terminu przez Zamawiającego (sugerowany termin to lipiec 2024), e) ewentualne warunki realizacji oferty. 2) ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym, 3) wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia tj. koszt robocizny, materiałów, urządzeń, dojazdu, wywozu odpadów itp., 4) okres gwarancji i rękojmi min. 24 miesiące, 5) kryterium oceny ofert: 100% cena, 6) przewidywana forma umowa/zlecenie, 7) płatność przelewem 30 dni od wykonania umowy/zlecenia i otrzymania faktury. Kontakt: Dodatkowych informacji udziela Pan Grzegorz Dryl - tel. 85 714 50 77 kom. 797 337 553 w godz. 7:45- 15:45. |