Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont zabytkowego ogrodzenia przy kościele parafialnym |
Data zamieszczenia: | 2024-06-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Jakuba Apostoła w Tolkmicku UL. KOSCIELNA 2 82-340 TOLKMICKO powiat: elbląski TEL. 605 622 456 |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | TOLKMICKO |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | TEL. 605 622 456 |
Termin składania ofert: | 2024-06-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE o udzielenie zamówienia pn: ,,Remont zabytkowego ogrodzenia przy kościele parafialnym pw. św. Jakuba Apostoła w Tolkmicku" Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Jakuba Apostoła w Tolkmicku zaprasza do złożenia oferty na: ,,Remont zabytkowego ogrodzenia przy kościele parafialnym pw. św. Jakuba Apostoła w Tolkmicku" dofinansowanego z RZĄDOWEGO PROGRAMU ODBUDOWY ZABYTKÓW IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest: ,,Remont zabytkowego ogrodzenia przy kościele parafialnym pw. św. Jakuba Apostoła w Tolkmicku". Inwestycja będzie obejmowała wykonanie remontu w tym przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych muru kościelnego od strony północno zachodniej i północno wschodniej. Adres: Ul. Kościelna 2, 82-340 Tolkmicko dz. ew. nr. 289 obręb Tolkmicko, gmina Tolkmicko Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków pod nr. A-4660, decyzja z dnia 23.10.2018 Zakres niezbędnych prac do wykonania: o Demontaż zdestabilizowanych fragmentów muru, uszkodzonych elementów ceglanych i nakryw muru o Oczyszczenie powierzchni muru o Dezynfekcja biobójcza o Obszarowe wzmacnianie strukturalne o Obszarowe odsalanie o Fundamentowanie o Rekonstrukcje i naprawy murarskie o Wymiana zdegradowanego spoinowania o Kitowanie cegieł o Lokalne scalenie kolorystyczne o Wykonanie warstw hydroizolacyjnych nakrywy muru o Rekonstrukcja nakrywy muru o Hydrofobizacja o Wykonanie izolacji poziomem metodą iniekcji niskociśnieniowej Dokument nr: 1/2024 Otwarcie ofert: 2. Publiczne, jawne otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.06.2024 roku, o godz. 14:00 w siedzibie zamawiającego (PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA PW. ŚW JAKUBA APOSTOŁA W TOLKMICKU, UL. KOSCIELNA 2, 82-340 TOLKMICKO). 3. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o : 1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte; 2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach. Informacja zostanie opublikowana na stronie postępowania na https://salezjanie-tolkmicko.pl/ Składanie ofert: 1. Oferty należy składać zamkniętej kopercie do dnia 26.06.2024 roku, do godz. 13:45 w siedzibie zamawiającego (PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA PW. ŚW JAKUBA APOSTOŁA W TOLKMICKU, UL. KOSCIELNA 2, 82-340 TOLKMICKO). Oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną za pokwitowaniem odbioru na adres zamawiającego. W takim przypadku za termin złożenia oferty uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane - zostaną odrzucone. Miejsce i termin realizacji: V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin realizacji zamówienia wynosi: 15 LISTOPADA 2024 r. Wymagania: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) ? POSTANOWIENIA OGÓLNE ZAPYTANIA OFERTOWEGO Użyte w niniejszym postepowaniu terminy mają następujące znaczenie: 1. ,,POSTĘPOWANIE" - postępowanie o udzielenie zamówienia, którego dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe. 2. ,,ZAMAWIAJĄCY - BENEFICJENT DOTACJI" - Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Jakuba Apostoła w Tolkmicku. 3. ,,WYKONAWCA" - należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która oferuje na rynku wykonanie robót budowlanych lub obiektu budowlanego, dostawę produktów lub świadczenie usług lub ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia. II. MIEJSCE I SPOSÓB UPUBLICZNENIA ZAPYTANIA OFERTOWEGO: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzące do wyboru Wykonawcy zostaje upublicznione za pośrednictwem: STRONA INTERNETOWA PARAFII: https://salezjanie-tolkmicko.pl/ STRONA INTERNETOWA GMINY TOLKMICKO: https://www.tolkmicko.pl/ III. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) ? VI. WARUNKI PŁATNOŚCI Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia finansowania zamówienia w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę dofinansowania z Programu Polski Ład w ramach udzielonej promesy. Wynagrodzenia wypłacone zostanie w 2 transzach: 1) I transza (faktura częściowa) - wkład własny - obejmująca 2% wynagrodzenia zamówienia brutto. Podstawą wystawienia faktury częściowej będzie podpisany ze strony Zamawiającego protokół częściowy bezusterkowego odbioru zadania, 2) II faktura (faktura końcowa) - stanowiąca pozostałą kwotę wynagrodzenia zamówienia brutto. Podstawą wystawienia faktury końcowej będzie podpisany ze strony Zamawiającego protokół końcowy bezusterkowego odbioru zadania. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić wynagrodzenie Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż 30 dni (dotyczy zarówno I jak i II transzy) od daty otrzymania faktury. Płatność faktur, o której mowa w pkt 2 uzależniona będzie od otrzymania przez Zamawiającego środków z programu Polski Ład na wypłatę wynagrodzenia Wykonawcy. Środki te przekazywane są Zamawiającemu w oknach płatniczych. W sytuacji dokonania przez Zamawiającego wypłaty wynagrodzenia po terminie na skutek niezależnych opóźnień w przekazaniu przez BGK środków, Wykonawca nie będzie mógł dochodzić kar umownych lub odsetek z tego tytułu. VII. PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI TEJ UMOWY Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego. VIII. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ UDOSTĘPNIANE BĘDĄ ZMIANY I WYJAŚNIENIA ZAPYTANIA OFERTOWEGO ORAZ INNE DOKUMENTY ZAMÓWIENIA BEZPOŚREDNIO ZWIĄZANE Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA STRONA INTERNETOWA PARAFII (BENEFCJENTA PARAFII): https://salezjanie-tolkmicko.pl/ IX. INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEPROWADZENIA PRZEZ WYKONAWCĘ WIZJI LOKALNEJ Zamawiający nie wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. XI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT 1. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta złożona przez Wykonawcę musi obejmować całość zamówienia. Treść złożonej przez Wykonawcę oferty wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia. 2. Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść Wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością. 3. Oferta winna być przygotowana na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego bądź zawierać wszystkie dane wymienione we wzorze formularza ofertowego. Wykonawca jest zobowiązany do podania prawidłowych danych adresowych Wykonawcy wynikających z właściwego rejestru (np. KRS, CEIDG). 4. Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami zawartymi w niniejszym zapytaniu. Wszystkie opracowane przez Zamawiającego załączniki - druki do niniejszego zapytania stanowią wyłącznie propozycje co do formy wymaganych dokumentów. Dopuszcza się przedstawienie wymaganych załączników w formie własnej opracowanej przez Wykonawcę, pod warunkiem, iż dokumenty będą zawierać wszystkie żądane przez Zamawiającego informacje zawarte w załącznikach i niniejszym zapytaniu oraz będą podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentacji w obrocie gospodarczym Wykonawcy. 5. Dokumenty i oświadczenia składane przez Wykonawcę powinny być w języku polskim, chyba że w zapytaniu ofertowym dopuszczono inaczej. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, Wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski. 6. Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie; 2) oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 8. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz zobowiązany jest do podania firm podwykonawców. 9. Wykonawca zamieszcza ofertę w zamkniętej kopercie, uniemożliwiającej odczytanie jej zawartości. Koperta powinna być oznaczona nazwą i adresem zamawiającego - powinna zostać zaadresowana następująco: Oferta w postępowaniu: ,,Remont zabytkowego ogrodzenia przy kościele parafialnym pw. św. Jakuba Apostoła w Tolkmicku" NIE OTWIERAĆ przed dniem 26.06.2024 roku, godz. 14:00". W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje zdarzeń mogących wynikać z powodu tego niedopatrzenia (braku) jak np. przypadkowe, wcześniejsze otwarcie oferty lub jej nie otwarcie podczas ,,procedury otwarcia ofert". XIII. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył: co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu prac konserwatorskich i robót budowlanych o wartości co najmniej 300 000,00 zł polegających na konserwacji i renowacji ceglanego muru ogrodzeniowego wpisanego do rejestru zabytków, podlegającym ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. UWAGA: Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu prac, stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego oraz na podstawie dowodów w postaci: referencje / poświadczenia / protokoły odbiorów konserwatorskich, z których treści wynikać będzie spełnienie wymaganych warunków lub inne dokumenty potwierdzające wymagane warunki. 2) dysponują osobą do wykonania zamówienia tj. dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na stanowisku: Kierownik Budowy - minimalne wymagania Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 r., poz. 682) lub odpowiadające im uprawnienia otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa budowlanego, oraz która zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 r., poz. 840) przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. 3) dysponują osobą do wykonania zamówienia tj. Kierownik prac konserwatorskich - minimalne wymagania osoba spełniająca wymagania o których mowa w art. 37a Ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 r., poz. 840), osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2. Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji kierownika budowy i kierownika prac konserwatorskich przez jedną osobę która spełni powyższe warunki. UWAGA: Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu osób, stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oraz na podstawie dowodów, w postaci: - dyplomu ukończenia studiów na kierunku konserwacji i restauracji dzieł sztuki, - referencje / poświadczenia / protokoły odbioru prac konserwatorskich, z których treści wynikać będzie spełnienie wymaganych warunków lub inne dokumenty potwierdzające wymagane warunki. 2. ZAMAWIAJACY WYMAGA ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ DOKUMENTÓW POTWIERDZAJACYCH SPEŁNIENIE WYMAGAŃ OKREŚLONYCH W PKT 2 i 3 XIV. SPOSÓB OBLICZENIA CENY 1. Wykonawca podaje cenę za realizację całości przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 2. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru prac projektowych, jak również rozmiaru pozostałych dostaw i ilości wykonanych usług oraz innych świadczeń, koniecznych do prawidłowego zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia i ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów tych usług, dostaw oraz robót i innych świadczeń, o ile inne przepisy nie stanowią inaczej - NIEDOSZACOWANIE, POMINIĘCIE ORAZ BRAK ROZPOZNANIA ZAKRESU PRZEDMIOTU UMOWY PRZEZ WYKONAWCĘ NIE MOZE BYĆ PODSTAWĄ DO ŻĄDANIA ZMIANY WYNAGRODZENIA. Wynagrodzenie ryczałtowe, o którym mowa wyżej obejmuje ryzyko Wykonawcy i jego odpowiedzialność za prawidłowe oszacowanie ilości prac oraz materiałów, robocizny i sprzętu koniecznych do wykonania przedmiotu umowy. 3. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowania ceny oferty z należytą starannością. 4. Cena ofertowa brutto musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę realizacji przedmiotu zamówienia obejmującą wszystkie koszty (z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków) związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym. 5. Cena podana na formularzu ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji. 6. Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia. XV. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) kryterium CENA: Waga kryterium - 60% (max 60 pkt) cena oferty jest ceną brutto. 2) kryterium OKRES GWARANCJI JAKOŚCI: Waga kryterium - 40% (max 40 pkt) 2. Sposób oceny ofert: 1) dla kryterium CENA: C = Cmin/Cbad x 60 Gdzie: C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena. Cmin - najniższa cena (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie. Cbad - cena (brutto) oferty badanej. 2) dla kryterium OKRES GWARANCJI (GJ): Dla gwarancji jakości przyjmuje się następujący mechanizm punktowy: Deklarowany okres gwarancji jakości Przyznane punkty 24 m-ce 0 36 m-cy 10 48 m-cy 20 60 m-cy 40 Podczas oceny ofert Zamawiający w celu przyznania punktów rozpatrywać będzie okres gwarancji jakości zaoferowany przez Wykonawcę w formularzu oferty. W przypadku, gdy w formularza oferty nie zostanie zaznaczony okres gwarancji, Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji, który wynosi 24 miesiące. Zamawiający dopuszcza przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości maksymalnie o 36 miesięcy. Wykonawca, który nie przedłuży minimalnego okresu gwarancji jakości otrzyma 0 (zero) punktów za kryterium OKRES GWARANCJI JAKOŚCI. 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert: C + GJ 4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu matematycznych reguł zaokrąglania liczb. XVI. ODRZUCENIE OFERT Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) została złożona po terminie składania ofert; 2) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia; 3) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego; 4) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. XVII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE MUSZĄ ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. 2. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty 3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać ofertę najkorzystniejszą albo unieważnić postępowanie. XVIII. WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. 2. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, za pośrednictwem https://salezjanie-tolkmicko.pl/ 3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. 4. Dokonaną zmianę treści zapytania ofertowego Zamawiający udostępnia za pośrednictwem: https://salezjanie-tolkmicko.pl/. Uwagi: XIX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE.L z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: ,,RODO" informuję, że:Administratorem Pani/Pana Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Jakuba Apostoła w Tolkmicku, który ma swoją siedzibę przy ul. Kościelnej 2 , 82-340 Tolkmicko, tel. 55 231 66 34. 2. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych kontaktować się można drogą telefoniczną: 55 231 66 34. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dot. zadania: ,,Remont zabytkowego ogrodzenia przy kościele parafialnym pw. św. Jakuba Apostoła w Tolkmicku" 4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych. 5. Jeżeli przetwarzanie danych będzie odbywało się na podstawie wyrażonej zgody ma Pani/Pan prawo do wycofania tej zgody w dowolnym momencie przetwarzania. 6. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO); 7. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. 8. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Kontakt: X. WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO KOMUNIKOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest: ks. mgr Józef Grochowski Komunikacja z Zamawiającym odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej: parafiatol@wp.pl. |