Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa wiaty rekreacyjnej |
Data zamieszczenia: | 2024-06-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto i Gmina Krotoszyn ul. Kołłątaja 7 63-700 Krotoszyn powiat: krotoszyński tel. 62 725 42 01, tel. 62 722 74 43 michal.kurek@um.krotoszyn.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Krotoszyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 62 725 42 01, t |
Termin składania ofert: | 2024-06-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
III. Istotne warunki zamówienia : Przedmiot zamówienia : ,,Zielona klasa" przy Szkole Podstawowej im. Jana Brzechwy w Lutogniewie - zgodnie z załączonym projektem. Zapytanie ofertowe dla zadania pn.: "Zielona klasa" przy Szkole Podstawowej im. Jana Brzechwy w Lutogniewie Dokument nr: GK.7013.1.2024 Składanie ofert: Ofertę z dopiskiem ,,Zapytanie ofertowe dotyczące przedsięwzięcia pn: ,,Zielona klasa" przy Szkole Podstawowej im. Jana Brzechwy w Lutogniewie należy przekazać w formie : listownej na adres: Urząd Miejski w Krotoszynie, Ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn /pocztą elektroniczną na adres mailowy osoby prowadzącej postępowanie adres: michal.kurek@um.krotoszyn.pl (oferta zeskanowana i przesłana w formie elektronicznej). Dopuszcza się przesłanie oferty emailem podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wybrany w niniejszym postępowaniu Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia swojej oferty w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego (nie dotyczy oferty podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) - w przypadku zamówień powyżej 70 000 PLN. VIII. Miejsce i termin złożenia oferty : Ofertę należy złożyć najpóźniej do dnia 26.06.2024 r. do godz. 12.00 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia : od podpisania umowy do 20.08.2024 r. Wymagania: II. Podstawa prawna : Na podstawie art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1270, ze zm.) w związku z wyłączeniem ze stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) na mocy art. 2 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy, zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw / usług / robót budowlanych: Okres gwarancji: 24 miesiące Warunki płatności faktur: 21 dni od otrzymania faktury IV. Warunki wymagane od Wykonawców. (jeśli dotyczą) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową, przedmiarem robót oraz zapytaniem ofertowym. Uwaga! Zapytanie ofertowe nie obejmuje wykonania posadzki z kostki betonowej. Pozostałe zapisy projektu budowlanego stanowią treść zapytania ofertowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 3 do zapytania ofertowego (z wyłączeniem wykonania posadzki z kostki betonowej). V. Dokumenty wymagane od Wykonawcy: 1. Przedłożenie formularza oferty wg załączonego wzoru. 2. Przedstawienie dokumentu potwierdzającego uprawnienie do podpisania umowy (np. odpisu z KRS lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) Uwaga: Wszystkie kserokopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Klauzula ,,za zgodność z oryginałem" umieszczona na każdej stronie dokumentu wraz z datą i podpisem Wykonawcy. VI. Kryterium oceny ofert : cena - 100 % VII. Sposób przygotowania oferty : 1. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę. 2. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną we właściwym rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Podpis Wykonawcy winien być złożony w sposób umożliwiający jednoznaczne ustalenie imienia i nazwiska osoby podpisującej (podpis złożony odręcznie lub na pieczęci określającej imię i nazwisko osoby upoważnionej do składania oświadczeń woli). Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo (zawierające zakres czynności, do których uprawnia) musi zostać załączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Oferta złożona po terminie zostaje w aktach sprawy. X. Wybór oferty: O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę telefonicznie oraz określi termin podpisania umowy. Uwagi: XI. KLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej RODO, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Miasto i Gmina Krotoszyn, ul. Kołłątaja 7, 63 -700 Krotoszyn telefon: 62 725 42 01, e-mail: um@krotoszyn.pl 2. Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Krotoszynie jest Pan Arkadiusz Brodziak, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Urząd Miejski w Krotoszynie, ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn lub e-mail: iod@um.krotoszyn.pl, numer telefonu: 62 725 42 01; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na podstawie art. 6 ust 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie w/w przedmiotowego zamówienia . 4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w pkt. 3, dane osobowe mogą być udostępniane innym upoważnionym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami mogą być: a. podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych; b. podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy albo przez okres niezbędny do realizacji zawartej umowy, a po tym czasie w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych po zakończeniu i rozliczeniu umowy, do czasu wycofania tej zgody. 6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany stosownie do art. 22 RODO. 7. W związku z przetwarzaniem przez administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu: a. prawo dostępu do treści danych na podstawie art. 15 RODO; b. prawo do żądania sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO, c. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO,d. prawo do wniesienia skargi do prezesa Urzędu Ochrony Danych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy RODO 8. Nie przysługuje Pani/Panu: a. w związku z art. 17 ust. 3 lit b,d lub e RODO prawo usunięcia danych osobowych, b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO c. prawo wniesienia sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO. Kontakt: IX. Osoba upoważniona ze strony Zamawiającego do bezpośredniego kontaktowania się i udzielania wyjaśnień: Karina Koczorowska, pok. nr 11, tel. 62 722 74 43, e-mail: karina.koczorowska@um.krotoszyn.pl |