Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa schodów wejściowych do kaplicy |
Data zamieszczenia: | 2024-06-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dom Zakonny w Małuszynie Kongregacja Sióstr Miłosierdzia Św. Karola Boromeusza w Trzebnicy Małuszyn 13 55-100 Trzebnica powiat: trzebnicki Telefon: 695 912 532, tel.: 509983759 smcb@boromeuszki.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Trzebnica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 695 912 532 |
Termin składania ofert: | 2024-07-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE w ramach postępowania zakupowego Rządowego Program Odbudowy Zabytków dla realizacji zadania pn: Przebudowa schodów wejściowych do kaplicy pw. św. Izydora, znajdującej się w kompleksie budowlanym Domu Zakonnego Sióstr Boromeuszek w Małuszynie. 3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa schodów wejściowych do kaplicy pw. św. Izydora, znajdującej się w kompleksie budowlanym Domu Zakonnego sióstr boromeuszek w Małuszynie. Wykonanie prac pozwoli na usunięcie zniszczeń/degradacji schodów zewnętrznych spowodowaną czynnikami atmosferycznymi i upływem czasu oraz zlikwidowanie zagrożenia życia użytkowników kaplicy. 3.2. Zakres przedmiotu umowy: o Rozebranie zniszczonych istniejących schodów zewnętrznych wraz z balustradą i ścianką osłonową o Wykonanie nowej konstrukcji schodów z podjazdem dla wózków w stopniach; o Wyłożenie podestu, stopni i ścian bocznych płytami granitowymi; o Wykonanie i montaż balustrad metalowych o Wykonanie remontu zadaszenia podestu oraz ściany kaplicy 3.3. Kaplica jest ogólnie dostępna. Jest czynnym miejscem kultu religijnego. W trakcie prowadzonych robót budowlanych dostęp do kaplicy będzie ograniczony do jednego wejścia wewnętrznego prowadzącego z Domu Zakonnego. Ze względu na warunki ewakuacji w trakcie wykonywania przebudowy schodów zewnętrznych w kaplicy może przebywać max 19 osób. 3.4. Zakres prac obejmuje przeprowadzenie robót budowlanych przy zabytku zgodnie z opracowanym projektem budowlanym oraz pozwoleniem na prowadzenie robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza wizję przedmiotu zamówienia, przed terminem składania ofert. 3.5. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały do wykonania zamówienia. 3.6. Zamawiający jest w posiadaniu stosownej ostatecznej decyzji wydanej przez Starostę Trzebnickiego zatwierdzającej projekt architektoniczno - budowlany i udzielającej pozwolenie na budowę zgodnie z zachowaniem konserwatorskich zaleceń budowlanych - Decyzja nr 112/24 z dnia 6.02.2024r. 3.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, na którą składa się Decyzja nr 112/24 z dnia 6.02.2024r. zatwierdzająca projekt architektoniczno - budowlany i udzielająca pozwolenie na budowę, przedmiar, projekt techniczny. 4. WARUNKI WYKONANIA PRAC: 4.1. Prace będą wykonywane przy czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności oraz do wydzielenia placu budowy pełnym ogrodzeniem. 4.2. Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem materiałów wysokiej jakości, przeznaczonych do pracy przy zabytkach i dostosowanych do przedmiotu zamówienia. Oferenci zobowiązani są do przedstawienia na żądanie Zamawiającego listy materiałów (rodzaj materiału, producent oraz oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować materiał), które planują wykorzystać przy prowadzeniu prac. Weryfikacja dopuszczenia przedstawionych materiałów oraz ewentualnych zamienników dokonana zostanie przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Zamienniki wymagają wcześniej akceptacji projektanta. 4.3. Złożenie oferty wiąże się z zobowiązaniem do wykonania prac zgodnie ze wszelkimi odnośnymi przepisami prawa (prawo budowlane, prawo ochrony zabytków, w tym przepisy wykonawcze dotyczące BHP i PPOŻ, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zastosowania stosownych oznaczeń itp.) oraz do fizycznego udziału w odbiorach. Po stronie Zamawiającego leży ustanowienie i opłacenie Inspektora nadzoru inwestorskiego. 4.4. Wykonawca zobowiązany jest do należytego wykonania prac zgodnie z ogólnymi zasadami technicznej wiedzy budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa i normami przy zachowaniu ostrożności, zachowania norm, zasad i przepisów BHP i PPOŻ. Specyfikacja: 3.8. Cała dokumentacja jest dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego po uzgodnieniu telefonicznym: tel. 509983759 z s. Augustyną Magdaleną Kończyńską (SMCB) przełożoną Domu Zakonnego w Małuszynie. Składanie ofert: 9. SPOSÓB I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY 9.1. Oferty można składać wyłącznie osobiście w siedzibie Domu Zakonnego (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu) lub listownie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 lipca 2024r. do godz. 10.00 na adres Zamawiającego wskazany w punkcie 1 . Miejsce i termin realizacji: 3.9. Adres inwestycji: Małuszyn 13 55-100 Trzebnica nr działki: 59 AM-1 obręb Małuszyn 6. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Rozpoczęcie robót budowlanych będących przedmiotem umowy - 1 sierpnia 2024 r. Zakończenie przedmiotu umowy; przygotowanie oraz przekazanie zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót w PINB - 21 października 2024r. Wymagania: 2. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA: 2.1. Zamawiający realizuje projekt (dalej ,,Projekt") Przebudowa schodów wejściowych do kaplicy pw. św. Izydora, znajdującej się w kompleksie budowlanym Domu Zakonnego Sióstr Boromeuszek w Małuszynie, który pozyskał dofinansowanie (wstępna promesa) z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Polskiego Ładu. Podmiotem udzielającym dofinansowania jest Gmina Trzebnica. 2.2. Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania zapytania ofertowego. 2.3. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn. 2.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez oferentów. 2.6. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert. 2.7. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy. 2.8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych. 2.9. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego. 2.10. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę. 5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujący warunek udziału w postępowaniu: 5.1. Warunek spełni Wykonawca, który udokumentuje, iż zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, minimum 1 ukończoną robotę budowlaną polegającą na pracach budowlano - konserwatorskich przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków/remoncie obiektu zabytkowego wpisanego do rejestru zabytków/znajdującego się w gminnej ewidencji zabytków o wartości minimum 50 000,00 złotych brutto (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) wraz z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 5.2. Wykonawca oświadcza, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia. 5.3. Wykonawca oświadcza, iż dysponuje potencjałem technicznym i osobowym umożliwiającym wykonanie zamówienia. 5.4. Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. 5.5. Wykonawca oświadcza, że zapewni minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy. 5.6. Wykonawca zapewni kierowanie pracami przez osobę spełniającą wymagania zapisane w pozwoleniu na budowę Decyzja nr 112/24 z dnia 6.02.2024r. 5.7. Zamawiający zapewni inspektora nadzoru inwestorskiego, tj. osobę spełniającą wymagania zapisane w pozwoleniu na budowę Decyzja nr 112/24 z dnia 6.02.2024r. 7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Kompletna oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione wszystkie następujące podane poniżej załączniki: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1; 2) Kosztorys ofertowy na prace budowlane zgodnie z prawem budowlanym jako załącznik nr 2 (m.in. strona tytułowa, ogólna charakterystyka robót wraz z parametrami, wielkość obiektu, przedmiar robot; kosztorys; tabelę elementów scalonych) ; 3) Wykaz zrealizowanych prac wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania - załącznik nr 3 4) Wykaz kadry załącznik nr 4 Wszystkie dokumenty tworzące ofertę muszą być: o sporządzone w języku polskim, o napisane na komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką, o scalone w sposób trwały, o podpisane, o złożone w formie oryginału (pełnomocnictwo może być złożone w formie kopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem"). o Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, o Cena podana w ofercie musi być wyrażona w złotych polskich (zł) i zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić wszelkie podatki, opłaty, cła itp. o W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz wszelkie koszty i obciążenia jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa realizacji przedmiotu umowy, a niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 8. PŁATNOŚCI: 8.1. Zamawiający przewiduje płatność po zakończeniu prac i protokolarnym odbiorze prac przez Zamawiającego, zgodnie z zasadami Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. 8.2. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany w umowie do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego. 9.2. Oferty należy składać na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania wraz z załącznikami. 9.3. Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Oferenta. W przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEiDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana za nie nieważną. 9.4. Oferty niekompletne i nieuzupełnione (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. 9.5. Formularz ofertowy nie podlega modyfikacjom i uzupełnieniom. 9.6. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby składające ofertę. 9.7. Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje data nadania listu poleconego), w tym godzinę dostarczenia. 9.8. Przy składaniu Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie (opakowaniu), uniemożliwiającej odczytanie zawartości oferty. 9.9. Koperta (opakowanie) powinna być opisana następująco: Nazwa i adres Wykonawcy ZAPYTANIE OFERTOWE ,,Przebudowa schodów wejściowych do kaplicy pw. św. Izydora, znajdującej się w kompleksie budowlanym Domu Zakonnego sióstr boromeuszek w Małuszynie" NIE OTWIERAĆ DO 19 lipca 2024 r. DO GODZ. 10.00 Oferta otrzymana po terminie nie będzie uwzględniona przy wyborze. 10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 11. KRYTERIA WYBORU OFERT I OPIS SPOSOBU ICH OBLICZANIA 11.1. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert Oferty będą oceniane według następujących kryteriów (suma 100%): o Cena (brutto) - 80 % o Okres gwarancji - 20% 11.2. Opis kryterium ,,cena": C = (C min / Co) x 80% przy czym 1% = 1 punkt Kryterium ,,cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 80 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Liczba punktów w kryterium ,,cena" (C) zostanie obliczona na podstawie następującego wzoru: C = C min /Co x 80 pkt gdzie : C min - najniższa cena brutto spośród nieodrzuconych ofert C o - cena brutto oferty ocenianej spośród nieodrzuconych ofert. 11.3. Opis kryterium ,,okres gwarancji". W ramach tego kryterium Zamawiający będzie oceniał zaproponowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane zamówienie. Okres gwarancji zaproponowany przez wykonawcę nie może być krótszy niż 36 miesięcy. W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 20 punktów i będzie oceniane następująco: o gwarancja 60 miesięcy i więcej - 20 pkt o gwarancja 48 miesięcy i więcej - 15 pkt. o gwarancja 36 miesięcy i więcej - 10 pkt. Uwaga! Oferta zapewniająca gwarancję poniżej 36 miesięcy zostanie odrzucona. Przyjmuje się, że w w/w Punktacji: 1% = 1 punkt 11.4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą łączną liczbą punktów w skali 100 punktowej. 12. DODATKOWE INFORMACJE: Dopuszcza się prowadzenie negocjacji z Wykonawcami, którzy złożyli oferty, z których to należy sporządzić protokół. Dopuszcza się wezwanie Wykonawcy do wyjaśnienia oferty, jeżeli jej treść jest niejasna. Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę, która nie spełnia wymagań przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający ma prawo unieważnić/wycofać zapytanie ofertowe bez podania przyczyny. W razie złożenia więcej niż jednej oferty przez Wykonawcę, wszystkie złożone przez niego oferty podlegają odrzuceniu. Kontakt: 1. DANE KONTAKTOWE: s. Augustyna Magdalena Kończyńska - Przełożona Domu Zakonnego w Małuszynie tel.: 509983759; e-mail: klasztormaluszyn@gmail.com; smcb@boromeuszki.pl |