Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa kompleksowej dezynfekcji ciepłej wody użytkowej z bakterii |
Data zamieszczenia: | 2024-06-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szpital Joannitas w Pszczynie samorządowa spółka z o.o. w restrukturyzacji ul.dr. W. Antesa 11 43-200 Pszczyna powiat: pszczyński zamowowienia.publiczne@szpital.pszczyna.pl https://szpital-pszczyna.logintrade.net/zapytania_email,168412,8336854ffee3f7553677ee46375e9f92.html |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Pszczyna |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-06-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZP/12/2024_Usługa kompleksowej dezynfekcji ciepłej wody użytkowej z bakterii z gatunku Legionella w Szpitalu Joannitas w Pszczynie Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest: usługa zapewnienia dezynfekcji ciągłej w sposób gwarantujący stałe zachowanie parametrów wody ciepłej zgodnych z wymaganiami rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia dla ludzi, w szczególności w zakresie zawartości w ciepłej wodzie Legionella sp. Przedmiot umowy obejmuje wszystkie instalacje c.w.u. w Szpitalu. Wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia, w szczególności parametry techniczne dzierżawionego urządzenia do dezynfekcji c.w.u. stanowią Załącznik nr 1 do SWZ. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. CPV: 39330000-4 Dokument nr: 2024/BZP 00372359, ZP/12/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-06-27 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://szpital-pszczyna.logintrade.net/zapytania_email,168412,8336854ffee3f7553677ee46375e9f92.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-06-27 10:00 Miejsce składania ofert: https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/12/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest: usługa zapewnienia dezynfekcji ciągłej w sposób gwarantujący stałe zachowanie parametrów wody ciepłej zgodnych z wymaganiami rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia dla ludzi, w szczególności w zakresie zawartości w ciepłej wodzie Legionella sp. Przedmiot umowy obejmuje wszystkie instalacje c.w.u. w Szpitalu. Wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia, w szczególności parametry techniczne dzierżawionego urządzenia do dezynfekcji c.w.u. stanowią Załącznik nr 1 do SWZ. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 39330000-4 - Urządzenia dezynfekujące 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości co najmniej 100 000,00 zł. /słownie: sto tysięcy złotych brutto/. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie określonym załącznikiem nr 4 do SWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie określonym załącznikiem nr 4 do SWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Określono w SWZ 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Wartość umowy nie może ulec zmianie podczas jej trwania (podwyższeniu/obniżeniu), z wyjątkiem przypadku: 1) zmiany podatku od towarów i usług. 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 2207) o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, które w ramach niniejszej umowy następują z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę. 4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. 5) istotnej zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia 6) zmiany wskaźników cen dostaw odnoszących się do przedmiotu zamówienia, ogłaszanych w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-07-26 |