Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przegląd i konserwacja systemów oraz urządzeń systemu telewizji dozorowej CCTV |
Data zamieszczenia: | 2024-06-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centralny Ośrodek Sportu ul. Łazienkowska 6a 00-449 Warszawa powiat: Warszawa tel. 22 529 87 40 przetargi@cos.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22 529 87 40 |
Termin składania ofert: | 2024-06-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe Dotyczy: Przeglądów i konserwacji systemów oraz urządzeń systemu telewizji dozorowej CCTV w obiekcie Torwar I Ul. Łazienkowskiej 6a. Centralny Ośrodek Sportu, działając, jako Zamawiający, zaprasza do złożenia oferty w formie elektronicznej na przeglądy i konserwację systemów oraz urządzeń systemu telewizji dozorowej CCTV w obiekcie Torwar I Ul. Łazienkowskiej 6a. I. Zakres prac konserwacyjnych systemu telewizji dozorowej CCTV (Torwar I): 1. - kamery monitoringu- 92 szt., - stacje robocze TYTAN M519F01- 4 szt., - serwer TYTAN M3116S70- 3 szt., - jednokanałowy moduł audio TA-201A- 12 szt., - 4-wejściowy koder analogowych sygnałów wideo- 2 szt., - przełączniki sieciowe- 7 szt., kompleksowe sprawdzenie stanu działania systemu: a. sprawdzenie poszczególnych linii kablowych systemu, b. sprawdzenie stanu podzespołów zainstalowanych w systemie, c. sprawdzanie mocowania elementów na wysięgnikach, 2. sprawdzanie kamer: a. sprawdzenie stanu technicznego osłon kamer zewnętrznych i wewnętrznych, b. sprawdzenie szczelności osłon i wejść kablowych dla kamer zewnętrznych i wewnętrznych, c. sprawdzenie ukierunkowania kamer i ich pola widzenia, d. sprawdzenie poziomu zasilenia kamer, e. czyszczenie obiektywów, f. zarządzanie serwerami sieciowymi,g. konfiguracja kamer i systemu, h. aktualizacja serwera czasu, i. sprawdzenie działania kamer. 3. sprawdzenie systemu zasilania, 4. praca na wysokości (od 3 do 14 m) z wysięgnika lub rusztowania (Zamawiający posiada rusztowanie oraz podnośnik), 5. wpis do Książki Pracy Systemu potwierdzający wykonanie czynności konserwacji (miesięcznej) i zwięzły opis stanu systemu po wykonaniu prac. 6. Czas reakcji na wezwanie Zamawiającego (zgłoszenie awarii) wynosi 1 godz. od chwili zawiadomienia Wykonawcy za pośrednictwem wiadomości e-mail. Dokument nr: WA.DPZ.271.2.11.2024.RK Specyfikacja: Adres strony internetowej, na której jest dostępna dokumentacja dotycząca przedmiotowego zamówienia: www.bip.cos.pl. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 27 czerwca 2024 r. o godz. 10:00 FORMULARZ OFERTY (załącznik nr 1), należy przesłać w postaci elektronicznej w formie plików PDF, na adres: przetargi@cos.pl. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia - 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. Wymagania: 7. Wymagane kwalifikacje zawodowe: Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy przy pomocy osób posiadających ważne: uprawnienia SEP w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV w zakresie eksploatacji i pomiarów. Zamawiający zastrzega jednocześnie możliwość 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia umowy w przypadku realizacji zadania inwestycyjnego, polegającego na wykonaniu nowego systemu telewizji CCTV w obiekcie Torwar I. 2. W przypadku wątpliwości lub niejasności co do zakresu zamówienia należy kierować do Zamawiającego pytania w formie pisemnej pod adres poczty elektronicznej: przetargi@cos.pl. 3. W złożonej wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie prace i czynności niezbędne do należytego wykonania zamówienia wraz z darmową dostawą do siedziby Zamawiającego. 5. Termin związania ofertą - 30 dni licząc od daty otwarcia ofert. 6. Kryterium oceny i wyboru potencjalnego Wykonawcy jest cena = 100 %. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ustalonego na podstawie złożonej oferty 9. Rozliczenie wykonania przedmiotu umowy nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT. Termin płatności - 21 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT i potwierdzeń zapłaty podwykonawcom należnej części wynagrodzenia, jeżeli część prac będzie powierzonych do wykonania podwykonawcom. Za datę płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji z wybranym Wykonawcą oraz do unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego na każdym etapie jego trwania bez podawania uzasadnienia, przed i po terminie otwarcia ofert, a także po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo wzywania Wykonawców do wyjaśnień lub uzupełnień. 12. Powyższe zapytanie prowadzone jest bez zastosowania rygorów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605), tj. na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy , który stanowi, iż ustawy nie stosuje się do zamówień klasycznych i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych |