Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup biurek z regulowaną wysokością |
Data zamieszczenia: | 2024-07-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Ośrodek Pomocy Społecznej w Wyszkowie ul. 3 Maja 16 07-200 Wyszków powiat: wyszkowski Tel./ fax (29) 742-49-02 sekretariat@ops.wyszkow.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Wyszków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel./ fax (29) 742-4 |
Termin składania ofert: | 2024-07-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup biurek z regulowaną wysokością w ramach projektu pod nazwą ,,Dostępna przestrzeń publiczna w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wyszkowie" dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna" I. Opis przedmiotu zamówienia Zakup biurek z regulowaną wysokością w ramach projektu pod nazwą ,,Dostępna przestrzeń publiczna w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wyszkowie" dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna" - 10 szt. a) Biurka zmontowane gotowe do użycia. b) Kolor: do uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego po przedstawieniu wzorników przez Wykonawcę 9kolor zostanie dobrany indywidualnie do każdego biurka). c) Specyfikacja produktu: - długość: 1200 mm, - szerokość: 600 mm, - grubość blatu minimum 15 mm, - minimalna wysokość: 720 mm, - maksymalna wysokość: 1175 mm, - kolor stelaża: czarny, - materiał podstawy: stal, - krawędzie blatu fazowane. d) Meble należy wykonać profesjonalnie, zgodnie ze sztuką stolarską z zachowaniem wysokiej jakości, estetyki i trwałości wykonania. Wszystkie użyte materiały do wykonania mebli muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium RP, posiadać wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności oraz spełniać wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa. e) Meble zostaną dostarczone przez wykonawcę kompletne w całości lub zmontowane w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym ustaleniu terminu w sposób nieutrudniający pracy Ośrodka. f) Oferowane produkty powinny być fabrycznie nowe, spełniające wymogi bezpieczeństwa oraz normy przewidziane obowiązującym prawem, muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Narzędzia oraz urządzenia potrzebne do wykonywania prac muszą być sprawne i dopuszczone do użytkowania, g) Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, h) Biurko z regulowaną wysokością oraz ich montaż powinny być wykonane z należytą starannością i dokładnością. i) Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane przez jego działania. W przypadku dokonania zniszczeń i uszkodzeń Wykonawca usunie je niezwłocznie na własny koszt lub pokryje koszty spowodowanych strat. j) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i standard wykonania prac oraz zgodność z ofertą. k) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszelkie dokumenty potwierdzające jakość użytych materiałów, a w szczególności atesty, deklaracje lub certyfikaty zgodności z PN lub aprobatą techniczną, jakiekolwiek materiały nie spełniające tych wymagań będą odrzucone. l) Wykonawca zobowiązany jest do: - zabezpieczenia prac pod względem BHP i PPOŻ i oznakowanie miejsc prowadzonych prac oraz dbałość o stan techniczny przez cały czas trwania realizacji zamówienia, - wszelkie prace montażowe powinny być prowadzone przez pracowników posiadających odpowiednie przeszkolenie i kwalifikacje w czasie pracy OPS, - wykonawca we własnym zakresie dostarcza niezbędny sprzęt do montażu powyższych elementów, narzędzia oraz przewody i inne części lub/i elementy niezbędne do wykonania zamówienia. m) Wykonawca udzieli 24 m-c gwarancji na wykonane prace i użyte materiały. Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.07.2024 r. o godz. 10.10. Składanie ofert: Sposób składania ofert oraz termin składania i otwarcia ofert: 1. Ofertę należy złożyć na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Wyszkowie Ul. 3 Maja 16, 07-200 Wyszków lub n adres e-mailowy: sekretariat@ops.wyszkow.pl. 2. Ofertę należy złożyć do dnia 22.07.2024 r. do godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: .Termin wykonania zamówienia Do 30.09.2024 r. Wymagania: Kryteria oceny ofert (dotyczy każdej części zapytania ofertowego): Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę tak, aby obejmowała wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunki stawiane przez Zamawiającego - zgodnie z drukiem oferty, stanowiącej Załącznik nr 1. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o kryterium: - cena - 100 % Punkty będą wyliczone zgodnie z niżej podanymi zasadami, przyjmując że 1% = 1 punkt . Liczba punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie: cena oferty najniższej liczba punktów badanej oferty = ------------------------------- X 100 pkt cena oferty badanej Punkty przyznane dla każdej z ofert wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom zostaną zamieszczone w informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz na druku protokołu z przeprowadzenia zapytania ofertowego. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 2. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. Ofertę (Załącznik nr 1) należy złożyć: o w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Zakup biurek z regulowaną wysokością w ramach projektu pod nazwą ,,Dostępna przestrzeń publiczna w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wyszkowie" dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna". Nie otwierać przed 22.07.2024 r. godz. 10.10." Na kopercie z ofertą należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: Oświadczenie o spełnieniu wymagania określone w art. 28, 29, 30, 32, 33 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Załącznik nr 2). Oferta oraz załącznikiem musi być opatrzona pieczątką Wykonawcy wraz z podpisem Wykonawcy albo czytelnym podpisem Wykonawcy bądź osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy. o albo w formie elektronicznej Prosimy o wypełnienie i podpisanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne (podpis elektroniczny, spełniający wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dn. 05.05.2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej - Dz. U. 2016 poz. 1579) formularza ofertowego wraz z załącznikiem (zał. 2) oraz przesłanie dokumentów na adres e-mail: sekretariat@ops.wyszkow.pl w terminie do 22.07.2024 r. do godz. 10.00. W tytule e-maila proszę wpisać: ,,Zakup biurek z regulowaną wysokością w ramach projektu pod nazwą ,,Dostępna przestrzeń publiczna w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wyszkowie" dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna". Decydujące znaczenie dla zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data wysłania. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zgodnie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. ustawę stosuje się do zamówień klasycznych oraz organizowania konkursów, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 zł. W związku z powyższym Zamawiający zastosuje zasady udzielania zamówień o wartości poniżej 130 000 zł, wprowadzone Zarządzeniem Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Wyszkowie nr 2/2021 z dnia 07.01.2021r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia niniejszego postępowania bez wyboru żadnej oferty (w stosunku do całego zamówienia) bez prawa Wykonawcy do żądania zwrotu kosztów przygotowania i złożenia oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyn, na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Uwagi: Klauzula informacyjna z art. 13 RODO o przetwarzaniu danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy: 1. Administratorem państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w związku z realizowanym projektem pod nazwą ,,Dostępna przestrzeń publiczna w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wyszkowie" dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna" będzie Ośrodek Pomocy Społecznej reprezentowany przez Dyrektora. Dane do korespondencji: Ośrodek Pomocy Społecznej w Wyszkowie, z siedzibą przy ul. 3 Maja 16, 07-200 Wyszków, adres e-mail: sekretariat@ops.wyszkow.pl, lub tel. 29 742-49-02. 2. Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w sprawach związanych z danymi osobowymi możliwy jest pisemnie na adres siedziby Administratora lub pod adresem e-mail: iod@ops.wyszkow.pl 3. Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w związku z realizowanym projektem pod nazwą ,,Dostępna przestrzeń publiczna w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wyszkowie" dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna" Podstawa prawną ich przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz następujące przepisy prawa: 1. ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.), 2. ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020r. poz. 164). 4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 10 lat: od dnia zakończenia realizacji projektu pod nazwą ,,Dostępna przestrzeń publiczna w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wyszkowie" dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna" 5. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w związku z realizowanym projektem pod nazwą ,,Dostępna przestrzeń publiczna w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wyszkowie" dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna" przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. 5.1. Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.). 5.2. Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Gmina Wyszków zawarła umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. 6. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w związku z realizowanym projektem pod nazwą ,,Dostępna przestrzeń publiczna w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wyszkowie" dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna" Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 5.1. 7. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w związku z realizowanym projektem pod nazwą ,,Dostępna przestrzeń publiczna w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wyszkowie" dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna" przysługują Państwu następujące uprawnienia: o prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; o prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą; o prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; o prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe zawarte są w punktach 1 i 2). 8. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne w związku z realizowanym projektem pod nazwą ,,Dostępna przestrzeń publiczna w Ośrodku Pomocy Społecznej w Wyszkowie" dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna" nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych. |