Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Renowacji boiska poliuretanowego |
Data zamieszczenia: | 2024-07-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI GMINY GRODZISK MAZOWIECKI ul. J. Montwiłła 41 05-825 Grodzisk Mazowiecki powiat: grodziski sekretariat@grodzisksport.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Grodzisk Mazowiecki |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-07-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Renowacji boiska poliuretanowego na terenie Kompleksu boisk ,,Orlik 2012" przy Ul. Nadarzyńskiej w Grodzisku Mazowieckim należącego do Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Renowacja boiska poliuretanowego na terenie Kompleksu boisk ,,Orlik 2012" przy Ul. Nadarzyńskiej w Grodzisku Mazowieckim należącego do Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki. 1) Zamówienie obejmuje: a) Demontaż wyposażenia oraz ponowny montaż po wykonaniu nawierzchni, b) Wykonanie napraw ubytków oraz pęknięć nawierzchni, c) Wyczyszczenie całej nawierzchni - 968 m2, d) Gruntowanie całej nawierzchni - 968 m2, e) Wykonanie nowej maty SBR o grubości ok 11 mm na istniejącej nawierzchni poliuretanowej - 968 m2, f) Wykonanie warstwy użytkowej natryskowej o grubości 2-3 mm w kolorze ceglastym RAL 3016 - 968 m2, g) Malowanie linii boiska piłki ręcznej w kolorze białym, dwóch boisk do koszykówki w kolorze niebieskim (linie według aktualnych norm) oraz boiska do siatkówki w kolorze żółtym. h) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest do posprzątania miejsca realizacji zadania z powstałych odpadów. CPV: 45236119-7, 45212290-5,45236110-4 Dokument nr: 2024/BZP 00400358, DAiO.251.15.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-07-22 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dabf80da-dd6c-43ea-a737-f8764c3b3eed 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej (dalej jako ,,Platforma") pod adresem: : https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl/pl/. 3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem : https://ezamowienia.gov.pl/pl/ do konkretnego Wykonawcy. 4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://ezamowienia.gov.pl/pl/ przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na : https://ezamowienia.gov.pl/pl/ tj.: a) stały dostęp do sieci Internetowej o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) ezamowienia.gov.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z : https://ezamowienia.gov.pl/pl/ określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób 8. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami - https://ezamowienia.gov.pl/pl/ w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: Rafał Stachlewski kontakt przez platformę https://ezamowienia.gov.pl/pl/ w sprawach dotyczących procedury przetargowej: Magdalena Jarzyna kontakt przez platformę https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, iż dane osobowe Wykonawcy rozumie jako dane osobowe osób fizycznych, od których dane te bezpośrednio pozyskał, w szczególności: 1) Wykonawcy będącego osobą fizyczną; 2) Wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą; 3) pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną; 4) członka/członków organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną; 5) osoby/osób skierowanych do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielnie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje że: 1) administratorem danych osobowych Wykonawcy będzie Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki, Ul. Montwiłła 41, 05-825 Grodzisk Mazowiecki; 2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Ośrodeku Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki, jest pod adresem email: iod@grodzisksport.pl; 3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 71 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; 5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania danych osobowych, bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-07-22 10:00 Miejsce składania ofert: platforma postępowania - ezamowienia.gov.pl/pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak 4.1.2.) Numer referencyjny: DAiO.251.15.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 135000 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Renowacja boiska poliuretanowego na terenie Kompleksu boisk ,,Orlik 2012" przy ul. Nadarzyńskiej w Grodzisku Mazowieckim należącego do Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki. 1) Zamówienie obejmuje: a) Demontaż wyposażenia oraz ponowny montaż po wykonaniu nawierzchni, b) Wykonanie napraw ubytków oraz pęknięć nawierzchni, c) Wyczyszczenie całej nawierzchni - 968 m2, d) Gruntowanie całej nawierzchni - 968 m2, e) Wykonanie nowej maty SBR o grubości ok 11 mm na istniejącej nawierzchni poliuretanowej - 968 m2, f) Wykonanie warstwy użytkowej natryskowej o grubości 2-3 mm w kolorze ceglastym RAL 3016 - 968 m2, g) Malowanie linii boiska piłki ręcznej w kolorze białym, dwóch boisk do koszykówki w kolorze niebieskim (linie według aktualnych norm) oraz boiska do siatkówki w kolorze żółtym. h) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest do posprzątania miejsca realizacji zadania z powstałych odpadów. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych 45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej; 1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) 4. zdolności technicznej lub zawodowej 1) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) 2 roboty budowlane w zakresie renowacji boiska poliuretanowego o wartości 100.000 zł brutto każda. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postepowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona: 1. braku podstaw wykluczenia: 1) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w zakresie art. 109 ust. 1 pkt.1; 2) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat do Urzędu Skarbowego w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1: 3) oświadczenie w zakresie art. 109 ust.1 pkt. 8,9,10 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. spełnienia warunków udziału w postepowaniu: 1) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w punkcie 3; 2) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - załącznik nr 4; 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: - kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączony do SWZ przedmiar, podana cena w kosztorysie musi się zgadzać z ceną podaną w ofercie. - oświadczenie o zatrudnianiu osób, na podstawie umowy o prace, w zakresie czynności wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - umowę regulująca współpracę tych wykonawców. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |