Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa kontenera sanitarnego wraz z posadowieniem i wykonaniem przyłączeń kanalizacyjnych, wodnych oraz elektrycznych |
Data zamieszczenia: | 2024-07-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Ogród Zoologiczny im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie ul. Ratuszowa 1/3 03-461 Warszawa powiat: Warszawa tel +48 22 619 40 41, +48 22 619 58 98, tel. 723 247 744, fax: (22) 619 58 98 przetargi@zoo.waw.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel +48 22 619 40 41 |
Termin składania ofert: | 2024-07-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Dyrekcja Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie zaprasza do złożenia ofert w postępowaniu pn. DOSTAWA kontenera sanitarnego wraz z posadowieniem i wykonaniem przyłączeń kanalizacyjnych, wodnych oraz elektrycznych na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kontenera sanitarnego wraz z posadowieniem i wykonaniem przyłączeń kanalizacyjnych, wodnych oraz elektrycznych na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniku Nr 1 do Zapytania ofertowego i stanowi jego integralną część. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zostały zawarte w Załączniku Nr 1 - opis przedmiotu zamówienia i Załączniku Nr 4 - wzór umowy do Zapytania ofertowego. CPV: 44211100-3 Dokument nr: KZ-28-9/24 Składanie ofert: 1. Skan podpisanej oferty należy przesłać na adres email: przetargi@zoo.waw.pl w terminie do dnia 26.07.2024 r. do godz. 9:00 W tytule maila należy wpisać: Znak: KZ-28-9/24 - OFERTA 2. Oferta złożona po terminie, o którym mowa w pkt III ppkt. 1 niniejszego Zapytania ofertowego, nie będzie rozpatrywana. Miejsce i termin realizacji: .Wymagany termin realizacji zamówienia od daty podpisania umowy do 30.11.2024 r. Wymagania: 3. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do odbycia wizji lokalnej. Termin spotkania należy ustalić z P. Jackiem Barskim tel. 723 247 744. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie złożyć stosowanie oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą i Zapytaniem ofertowym, stanowiącymi integralną część umowy. 7. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają wszelkie wymagane prawem, aktualne zezwolenia i decyzje na prowadzenie działalności stanowiącej przedmiot zamówienia. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą według zasad określonych Kodeksem cywilnym. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 10.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 11.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. II. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605). 2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej ilości ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę treści Zapytania ofertowego, Zamawiający udostępni na stronie internetowej, na której udostępniono Zapytanie ofertowe. 4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim i Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert, oświadczeń oraz innych dokumentów w języku obcym. 5. Ofertę należy sporządzić zgodnie z treścią Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego. 6. Na ofertę składają się: 6.1.prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego; 6.2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający samodzielnie pobierze niniejszy dokument, jeżeli może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 307). Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranego samodzielnie dokumentu; 6.3.pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 7. Oferta winna być opatrzona własnoręcznym podpisem w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby podpisującej) przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo zgodnie z załączonym pełnomocnictwem. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego pełnomocnika. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia. 9. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą albo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy sporządzić w formie dokumentowej a dostarczyć w postaci skanu. 10.Wykonawcy będący osobami fizycznymi, w tym prowadzącymi działalność gospodarczą, na etapie składania ofert zobowiązani są do złożenia następującego oświadczenia:,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, moich danych osobowych w zakresie obejmującym imię i nazwisko, a w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej - również w zakresie firmy, na potrzeby związane z zamówieniem publicznym, w ramach którego składam swoją ofertę. Ponadto wyrażam zgodę na podanie do publicznej wiadomości wysokości zaproponowanej ceny za realizację zamówienia". 11. Wykonawcy będący osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi niebędącymi osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, na etapie składania ofert zobowiązani są do złożenia następującego oświadczenia: ,,Znany jest mi fakt, iż dane identyfikujące podmiotu, który reprezentuję, stanowią informację publiczną w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, które podlegają udostępnianiu w trybie przedmiotowej ustawy. Ponadto wyrażam zgodę na podanie do publicznej wiadomości wysokości zaproponowanej ceny za realizację zamówienia." 12. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wcześniej wykonali zamówienie dla ZOO z nienależytą starannością, w szczególności: 12.1. nie wykonali zamówienia w terminie umownym z przyczyn leżących po ich stronie; 12.2. dostarczyli towary lub użyli materiały o niewłaściwej jakości; 12.3. nie wywiązali się w terminie z warunków gwarancji lub rękojmi; 12.4. wykonane zamówienie obarczone było wadą, powodującą konieczność poniesienia dodatkowych nakładów finansowych lub prac przez ZOO. 13. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonych zmianach lub wycofaniu oferty powinny być przekazane Zamawiającemu w sposób określony w pkt III ppkt 1 przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinny zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE". 14. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz z zastrzeżeniem pkt 15 dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 15. Zamawiający poprawi w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 16. Jeżeli zaoferowana cena wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy. 17. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Oferta zostanie również odrzucona w przypadku nie spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia określonych przez Zamawiajacego.18. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia, chyba że mimo ich złożenia oferta podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert. 4. Zamawiający przekaże na wniosek Wykonawcy, zbiorcze zestawienie ofert zawierające: nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności, Wykonawców którzy złożyli oferty, a także ceny zawarte w ofertach IV. OCENA OFERT 1. Punktacja w kryterium ,,Cena" będzie wyliczona zgodnie ze wzorem wskazanym w pkt 5.1. 2. Cena oferty, powinna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zastosowaniu matematycznych reguł zaokrąglania liczb. W przypadku braku wskazania dwóch miejsc po przecinku, Zamawiający przyjmie wartość po przecinku wynoszącą 00. 3. Zamawiający nie dopuszcza podania w ofercie ceny w walucie obcej. 4. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując: a) nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz ich wartość bez kwoty podatku; b) kwotę podatku od towarów i usług, która powinna być doliczona do ceny złożonej oferty, o ile nie wynika to z treści złożonej oferty. 5. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający stosować będzie następujące kryteria: Cena - 100 pkt. 5.1. Kryterium ,,cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny (brutto), podanej przez Wykonawcę w ofercie. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru: Cmin C = ------------ x 100 pkt Co gdzie: Cmin - cena (brutto) oferty najtańszejCo - cena (brutto) oferty ocenianej Oferta z najniższą ceną (brutto) może uzyskać maksymalnie 100 punktów. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania postawione w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz otrzyma łącznie najwyższą liczbę punktów w kryterium ,,cena". 7. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. V. WYJAŚNIENIE TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego do 23.07.2024 r. 2. Zamawiający zamieści treść zapytań wraz z wyjaśnieniami na stronie internetowej, na której udostępniono Zapytanie ofertowe. 3. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt V ppkt 1 niniejszego Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. VI. INFORMACJE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Informacja o wyniku postępowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej, na której udostępniono Zapytanie ofertowe. VII. SPOSÓB KONTAKTOWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM 1. W sprawach związanych z niniejszym postępowaniem Zamawiający oraz Wykonawcy będą porozumiewać się pisemnie lub drogą elektroniczną. POSTANOWIENIA DODATKOWE Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia Uwagi: Adres strony internetowej na której zamieszczono Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami: https://zoo.waw.pl/bip/zamowienia-publiczne/do-30000-euro Kontakt: Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Jacek Barski - Kierownik Działu Rozwoju Beata Kierzkowska - Kierownik Działu Zamówień Publicznych od poniedziałku do piątku, w godz. od 800 do 1400; email: przetargi@zoo.waw.pl ; fax: (22) 619 58 98. |