Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla dzieci |
Data zamieszczenia: | 2024-07-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. JÓZEFA WYBICKIEGO W CZERWONAKU ul. Rolna 8 62-004 Czerwonak powiat: poznański Telefon: 61 812 02 50 poczta@spczerwonak.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Czerwonak |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 61 812 02 5 |
Termin składania ofert: | 2024-07-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do składania ofert na plac zabaw dla dzieci uwzględniający potrzeby osób niepełnosprawnych wraz z montażem na piaszczystej nawierzchni znajdującej się w Szkole Podstawowej w Czerwonaku Ul. Rolna 8. Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla dzieci w wieku 6-12 lat na powierzchni ok. 155 m?: - integracyjny plac zabaw uwzględniający potrzeby dzieci niepełnosprawnych wraz z podjazdami dla wózków inwalidzkich, - huśtawka ,,bocianie gniazdo", - stolik z szachami wraz z siedziskami, - równoważnia umożliwiająca wjazd wózkiem, - walec, - piramida linowa wysokość maksymalna 3 metry, - ,,głuchy telefon". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Integracyjny plac zabaw uwzględniający potrzeby dzieci niepełnosprawnych wraz z podjazdami dla wózków inwalidzkich - 1szt. Zamawiający wymaga dostawy i montażu wielofunkcyjnego urządzenia zabawowego o funkcjonalności i parametrach: -materiały odporne na warunki atmosferyczne: stal galwanizowana, plastik, szkło akrylowe, aluminium, -kolory preferowane: zielony, niebieski, szary i ich odcienie, -zgodność z aktualnymi normami i wymaganiami, posiadanie atestów. 2) Huśtawka ,,bocianie gniazdo" z atestem- 1szt. - siedzisko ,,Bocianie gniazdo" średnicy 100cm, wykonane z pierścienia stalowego owiniętego liną absorbującą wstrząsy oraz siatki tworzącej siedzisko, - materiały odporne na warunki atmosferyczne. 3) Stolik do gry w szachy wraz z czterem siedziskami 1 szt. - blat i siedziska wykonane z blachy stalowej, 4) Równoważnia 1 szt. - charakterystyka umożliwiająca dostęp osobom niepełnosprawnym, w tym na wózkach. 5) Walec1 szt. - urządzenie sprawnościowe składające się z obracającego się wokół własnej osi poziomo zainstalowanego walca z dwoma uchwytami umożliwiającymi utrzymanie równowagi na wprawionym w ruch bębnie 1 szt. 6) Piramida linowa 'stożek" 1szt. - wysokość całkowita max. 3 m, - montaż do gruntu poprzez zabetonowanie bezpośrednie słupów i elementów nośnych. 7) ,,Głuchy telefon" Wymagania dodatkowe: a. Wszystkie elementy oferowanych urządzeń muszą być fabrycznie nowe. b. Wykonawca udzieli gwarancji na wszystkie elementy objęte zamówieniem oraz rękojmi przez okres co najmniej 24 miesięcy liczonych od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez obydwie Strony (bez zastrzeżeń), a jeśli gwarancja producenta jest dłuższa, wówczas Wykonawca udzieli gwarancji na wszystkie elementy sprzętu objętego zamówieniem zgodnie z okresem gwarancji producenta. c.. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej oraz posiadały wymagane certyfikaty i atesty. 3. Zleceniodawca zobowiązuje się do montażu zaoferowanych przez siebie urządzeń zgodnie ze sztuką, na powierzchni pokrytej warstwą piasku i zobowiązuje się do przywrócenia powierzchni do stanu początkowego po wykonaniu zlecenia, m.in. wyrównania nawierzchni oraz uzupełnienia wierzchniej warstwy piasku. 4. Wszystkie materiały potrzebne do wykonania robót będących przedmiotem zapytania ofertowego dostarcza Wykonawca. 5. Wykonawca wykona roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego przy użyciu własnego sprzętu, urządzeń i materiałów o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom i standardom. 6. Zamawiający zobowiązuje się sukcesywnie udostępnić Wykonawcy nawierzchnię w dni robocze w godz.ch 7.00 - 17.00 a realizacja prac powinna być dostosowana do funkcjonowania jednostki. 7. Wykonawca oświadcza i zobowiązuje się do zachowania szczególnych zasad i procedur bezpieczeństwa na terenie prowadzenia robót. Dokona wszelkich koniecznych zabezpieczeń z uwagi na to, że roboty będą prowadzone na terenie szkoły. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność na terenie robót za wszystkie szkody powstałe tak na osobie jaki i mieniu poszkodowanych. 8. Zamawiający udostępni Wykonawcy pobór wody i energii elektrycznej oraz dostęp do pomieszczenia WC. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość wizji lokalnej w dowolny dzień roboczy w godz.ch 7.00?17.00 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 10. Wymagana gwarancja - Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego, licząc od dnia wystawienia faktury, po końcowym odbiorze prac. 11. Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady nadające się do usunięcia, to Zamawiający może żądać ich usunięcia, wyznaczając termin usunięcia wad. 12. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany z poszanowaniem środowiska naturalnego. Powłoki malarskie nie powinny wydzielać przykrego zapachu i zawierać substancji szkodliwych dla zdrowia i środowiska. 13. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich działań związanych z realizacją niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami BHP. 14. Wszystkie prace winny być wykonane przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę i umiejętności w danym zakresie. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom. 17. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie także prawo anulowania zapytania ofertowego bez podania przyczyny. 18. Płatność za wykonane roboty nastąpi po ich zakończeniu i protokolarnym odbiorze robót, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane na fakturze, w ciągu 14 dni licząc od dnia wpływu faktury do siedziby Zamawiającego. Składanie ofert: Miejsce oraz termin składania ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 31.07.2024 r. godz. 15.00. Forma składania ofert: elektroniczna, na adres mailowy szkoły : poczta@spczerwonak.pl Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: do 31.08.2024 r. Wymagania: 19. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące wymagania: 1. Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie min 3 lata, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to wykonał min. 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 2. Wykonawca nie jest w stanie upadłości ani likwidacji, co potwierdza aktualny wypis z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej lub KRS wystawiony nie wcześniej niż z 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. Zapytanie ofertowe zamieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej im. Józefa Wybickiego w Czerwonaku https://spczerwonak.bip.gov.pl/ Ocena ofert : Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: 1. cena (do porównania ofert uwzględniona zostanie cena brutto), 2. szybki termin realizacji, fachowe doradztwo. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty: O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi za pośrednictwem strony internetowej znajdującym się pod adresem https://spczerwonak.bip.gov.pl/ Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro. Dodatkowe informacje: Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od podpisania umowy w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego - Zamawiający wybierze ofertę sklasyfikowaną jako następną według ustalonych kryteriów. Kontakt: Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: Dyrektor Szkoły Magdalena Zielenkiewicz tel.61 8120250 mail: poczta@spczerwonak.pl Wicedyrektor Szkoły Adam Łukasiuk tel. 61 8120 250 mail: poczta@spczerwonak.pl |