Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sukcesywna dostawa materiałów kanalizacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-07-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
"Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja" Sp. z o.o ul. Zjednoczenia 110 a 65-120 Zielona Góra powiat: Zielona Góra Telefon: 68 4519 342-307, Fax: 68 4519 340 zamowienia@zwik.zgora.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Zielona Góra |
Wadium: | nie wymaga |
Nr telefonu: | Telefon: 68 4519 342 |
Termin składania ofert: | 2024-08-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów kanalizacyjnych dla potrzeb Zamawiającego, z podziałem na następujące zadania (części): ZADANIE NR I Rury i kształtki kanalizacji zewnętrznej z PCV i PP ZADANIE NR II Elementy betonowe studni ZADANIE NR III Włazy i wpusty żeliwne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Ilości towarów określono w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu cenowym. 4. Uwarunkowania związane z wykonaniem zamówienia zawarte są w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Rzeczywista ilość dostarczanych towarów oraz częstotliwość dostaw wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianego towaru. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu. Dokument nr: 42/FZ/2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02 sierpnia 2024 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego -sala konferencyjna nr 105 (I piętro). Specyfikacja: Specyfikacja ze wszystkimi załącznikami jest udostępniona na stronie internetowej ,,Zielonogórskich Wodociągów i Kanalizacji" Sp. z o.o. - www.zwik.zqora.pl i pobierana jest samodzielnie przez Wykonawców. Składanie ofert: Oferty przygotowane w powyższy sposób prosimy wysyłać na adres: ,,Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja" Sp. z o.o. 65-120 Zielona Góra, Ul. Zjednoczenia 110 a do dnia 02 sierpnia 2024 r. do godz. 11:00 Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - 12 miesięcy od daty podpisania umowy Wymagania: 7. W ofercie należy podać producenta oferowanego towaru w załączniku nr 2 do SIWZ -Formularz cenowy. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH Przez oferty częściowe należy rozumieć oferty rozłączne dla każdego zadania lub na całość zamówienia. Oferty złożone na całość zamówienia będą rozpatrywane w rozbiciu na poszczególne Zadania (Zadanie I, Zadanie II, Zadanie III). ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Zgodnie z § 16 ,,Regulaminu udzielania zamówień" przez ,,Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja" Sp. z o.o. w Zielonej Górze o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, posiadają lub dysponują niezbędnym potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z § 18 ,,Regulaminu udzielania zamówień". 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oświadczeń i dokumentów, wg formuły ,,spełnia - nie spełnia". OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE DO PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA Dokumenty składające się na ofertę: 1) Wypełniony i podpisany ,,Formularz Oferty", z wykorzystaniem załączonego do specyfikacji wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca wypełnia tą część Formularza Oferty, która dotyczy ZADANIA, na które Wykonawca składa ofertę. Niewypełnienie przez Wykonawce Formularza Oferty w zakresie danego ZADANIA oznacza. że Wykonawca nie składa oferty na to ZADANIE. 2) Wypełniony i podpisany ,,Formularz cenowy", z wykorzystaniem załączonego do specyfikacji wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca składa Formularz cenowy dla tego ZADANIA, na które składa ofertę. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie zgodnie z § 16 ,,Regulaminu udzielania zamówień", z wykorzystaniem załączonego do specyfikacji wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców) 4) Aktualny odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia powyższego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W przypadku baz danych prowadzonych w języku obcym, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i opłat -wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków i opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem; 6) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne - wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem; 7) Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - karty katalogowe oferowanego asortymentu (z wyraźnie zaznaczonym oferowanym produktem) - dla każdego zadania, 8) Aktualne upoważnienie (w oryginale) do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (upoważnienie nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy, co wynika z dokumentu rejestrowego). Osoba upoważniona nie może sama podpisać swojego upoważnienia. 9) Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (w oryginale) - jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. WYMAGANE WADIUM Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium. KRYTERIA OCENY OFERT i ich znaczenie wyrażone w procentach: Cena -100% TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ - 30 dni licząc od daty otwarcia ofert. Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. |