Dostawa i wymiana kotłów na pellet

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i wymiana kotłów na pellet

Data zamieszczenia: 2024-07-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Nadleśnictwo Sucha
ul. Zamkowa 7
34-200 Sucha Beskidzka
powiat: suski
Tel. 533-080-931, 531-762-124, tel.: +48 33 87-42-174
sucha@katowice.lasy.gov.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Sucha Beskidzka
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 533-080-931, 53
Termin składania ofert: 2024-08-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i wymiana 2 kotłów na pellet w budynku leśniczówki Budzów
1. Przedmiot zamówienia:
Na przedmiot zamówienia składa się m.in. wymiana 2 kotłów pozaklasowych na kotły
na pellet w budynku leśniczówki Budzów (Budzów 1, 34-106 Budzów). - w dwóch
lokalach mieszkalnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Demontaż i utylizację istniejących kotłów centralnego ogrzewania.
2) Dostawę (zakup), wniesienie i montaż kotła 5 klasy generacji wg PN EN 303-5-
:2012 o mocy znamionowej do 18 kWh wraz z dostosowaniem połączeń do
istniejących w kotłowniach instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania
pieca
3) Wykonanie próby z dokonaniem regulacji instalacji centralnego ogrzewania (na
gorąco)
4) Wykonawca
jest
zobowiązany
do
uruchomienia
kotła
i
przeszkolenia
użytkowników z jego obsługi.

Dokument nr: S.20.1.2023

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.08.2024 r.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej - na adres e-mail:
sucha@katowice.lasy.gov.pl
do
dnia
9.08.2024
r.
do
godz.:
23:59
Wiadomość e-mail wraz z ofertą należy opatrzeć tutułem ,,DOSTAWA i wymiana 2 kotłów
na pellet w budynku leśniczówki Budzów - OFERTA"

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin realizacji robót:
Termin realizacji robót wynosi 30 dni od dnia przekazania terenu robót na podstawie
protokołu przekazania.

Wymagania:
Do zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych (podstawa prawna: art. 2 ust. 1 pkt
1 Ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo Zamówień Publicznych Dz.U.2023 poz.1605 z późn.zm).
Wskazanym jest, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję
lokalną w celu oceny wszystkich czynników tj. dostosowanie odpowiedniej
technologii, dobór materiałów i urządzeń, wpływających na przygotowanie oferty.
Możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej, po wcześniejszym umówieniu się z
Pracownikami wskazanymi w pkt. 3, w dni robocze w godzinach 8:00-14:00.
2. Wymagania Wykonawcy:
1) Materiał z demontażu należy zutylizować na koszt Wykonawcy. Wykonawca winien
przedstawić dowód na potwierdzenie utylizacji starego kotła.
2) Całość robót należy wykonać pod nadzorem osoby posiadającej uprawnienia
instalacyjne zgodne z Polskimi Normami i obowiązującymi przepisami, której udział
musi zapewnić Wykonawca.
3) W czasie wykonywania robót należy przestrzegać przepisów BHP dotyczących robót
budowlanych i instalacyjnych. Po zakończeniu wszystkich robót i uporządkowaniu
terenu Wykonawca poinformuje Zamawiającego pisemnie, za pośrednictwem poczty
elektronicznej lub telefonicznie o zakończeniu robót i przygotowaniu całego zakresu
do odbioru końcowego.
4) Do odbioru końcowego Wykonawca winien dostarczyć wszystkie dokumenty
zgodnie z ustawą - atesty lub deklaracje właściwości użytkowych na wykorzystane
materiały z adnotacją wykonawcy/instalatora o ich użyciu.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
26. Kryteria oceny ofert:
Cena - 100%
7. Płatność
Płatność będzie dokonana po wykonanych robotach instalacyjnych, co zostanie
potwierdzone podpisaniem protokołu końcowego odbioru robót. Wynagrodzenie będzie
płatne na podstawie dostarczonej przez wykonawcę faktury VAT, w terminie 14 dni
kalendarzowych od daty wystawienia faktury na rachunek bankowy wykonawcy
wskazany na fakturze.
8. Gwarancja:
Wykonawca udziela gwarancji na zamontowany kocioł zgodnie z gwarancją producenta.
Wykonawca udziela gwarancji na wykonane roboty instalacyjne objęte zamówieniem.
Okres gwarancji powinien wynosić 60 m-cy na wykonane roboty instalacyjne.
Minimalny wymagany okres gwarancji na kocioł to 24 m-ce. Oferty z gwarancją niższą
niż 24 m-ce nie będą rozpatrywane.
Wykonawca wskazuje okres gwarancji w pełnych miesiącach.
W przypadku niewypełnienia w formularzu ofertowym pozycji dotyczącej deklarowanego
przez wykonawcę okresu gwarancji, zamawiających przyjmuje, że udziela on 24
miesięcznej gwarancji.
9. Pozostałe informacje:
1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Zamawiający wymaga złożenia formularza ofertowego. Oferty złożone w sposób inny
niż na formularzu ofertowym nie będą rozpatrywane.
3) Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
4) Złożenie
oferty
traktowane
jest
jako
oświadczenie
o
posiadaniu
wiedzy,
doświadczenia i potencjału technicznego niezbędnego do należytego wykonania
przedmiotu zamówienia.
5) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie
poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy.
36) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawcy do przedłożenia
szczegółowej kalkulacji kosztów, jeżeli uzna że przedłożona oferta może zawierać
rażąco niską cenę.
7) Zamawiający może odmówić udzielenia zamówienia wykonawcy, którego ofertę uzna
za rażąco niską i nie dającą gwarancji należytego wykonania zamówienia.
8) Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie na każdym z jego etapów.

Uwagi:
10.
Klauzula RODO:
Administratorem danych ujawnionych w danym postępowaniu jest Nadleśnictwo Sucha
z siedzibą w 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Zamkowa7, tel: 33 874 21 74, które posiada
inspektora ochrony danych osobowych. W sprawach związanych z ochroną danych
osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod
adresem: iod@comp-net.pl
Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji postępowania. Pełna
treść informacji o przetwarzaniu danych osobowych zjanduje się w siedzibie
zamawiającego
oraz
na
stronie
internetowej
www.sucha.katowice.lasy.gov.pl.
Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z pełną treścią klauzuli informacyjnej.

Kontakt:
Kontakt w sprawie szczegółowych informacji na temat zamówienia:
- Marcin Janeczko - sekretarz
Tel. 533-080-931, marcin.janeczko@katowice.lasy.gov.pl
- Gabriela Zbieg - referent
Tel. 531-762-124, gabriela.soltysik@katowice.lasy.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii