Dostawa placów zabaw wraz z montażem

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa placów zabaw wraz z montażem

Data zamieszczenia: 2024-07-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Kleszczewo
Poznańska 4
63-005 Kleszczewo
powiat: poznański
urzad@kleszczewo.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/958838
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kleszczewo
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-08-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA placów zabaw wraz z montażem na terenie gminy Kleszczewo
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Plac zabaw ,,Kraina zabawy" w Markowicach
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż następujących elementów placu zabaw:
1. Zestaw zabawowy składający się co najmniej z poniższych elementów:
-slalom
-tunel z lin
-wieża z podestem na wysokości ok. 100cm - 2 szt.
-schody
-daszki ozdobne - 2 szt.
-zjeżdżalnia mała
-most
-wejście po linach
-ścianka wspinaczkowa z wejściem bocznym
-tunel beczka
-podest na wysokości ok. 140 cm
-wejście łukowe
-ślizg strażacki
-zjeżdżalnia duża
Przybliżone wymiary: 330 x 776 x 804 cm (+/- 5%)
Opis wykonania:
Konstrukcja wykonana z rur stalowych o średnicy minimum 88,9 mm, o grubości ścianki min. 3mm zabezpieczonej antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe i malowanie. Konstrukcja dachów, barierek, poręczy, drabinek, mostów wykonana rur stalowych ocynkowanych ogniowo i malowanych. Wypełnienia barierek, mostów, dachu wykonane z płyt HDPE o grubości minimum 12mm lub płyt HPL minimum 8mm (zewnętrznych). Konstrukcja zjeżdżalni płyta HDPE o grubości minimum 19mm. Pokrycia podestów, mostów wykonane z płyty antypoślizgowej HDPE minimum 15mm lub HPL minimum 10mm. Liny o średnicy min. 16mm z rdzeniem stalowym i okuciami aluminiowymi, łączniki tworzywo sztuczne lub aluminium. Ślizg strażacki wykonany ze stali nierdzewnej. Wszystkie zastosowane śruby, wkręty minimum gatunek A2. Ślizg zjeżdżalni wykonany z blachy nierdzewnej o grubości minimum 1,5mm.
2. Domek wspinaczkowy
Przybliżone wymiary: 120 x 100 x 190 cm (+/- 5%) Strefa bezpieczeństwa: 400 x 490 cm Wysokość swobodnego upadku: 120 Produkt zgodny z PN-EN 1176-1: 2017 lub równoważną Grupa wiekowa: 3- 12 lat
Opis wykonania:
Konstrukcja wykonana z rury min. 35x2 cynkowana ogniowo i malowana proszkowo, dach wykonany z płyty HDPE minimum 15 mm.
3. Urządzenie kołyszące na czterech sprężynach "Jeep"
Przybliżone wymiary: 100 x 70 x 165 cm (+/- 5%) Strefa bezpieczeństwa: 290 x 384 cm Wysokość swobodnego upadku: 55 cm Produkt zgodny z PN-EN 1176-1: 2017 lub równoważną Grupa wiekowa: 2 - 8 lat
Opis wykonania
Konstrukcja wykonana z płyty HDPE 19 mm
Zamocowanie na minimum 4 sprężynach o średnicy 20 cm.
4. Huśtawka wahadłowa podwójna
Przybliżone wymiary 230 x 320x 200 cm (+/- 5%)
Opis wykonania
Konstrukcja wykonana z rur stalowych minimum 88,9x3 cynkowana ogniowo i malowana .
Siedzisk koszykowe zawieszone na łańcuchach nierdzewnych, siedzisko typu "bocianie gniazdo" o średnicy 1metr. Zawiesia wykonane ze stali nierdzewnej na tulejkach lub łożyskach.
5. Ławka z oparciem
wymiary min. 90 x 180 cm
Opis wykonania
Konstrukcja wykonana z rury min 50x3 cynkowana ogniowo i malowana proszkowo, siedzenie, oparcie wykonane z drewna egzotycznego
6. Regulamin placu zabaw
Opis wykonania
Konstrukcja wykonana z metalu ocynkowana ogniowo i malowana, płyta z nadrukiem wykonana z materiału odpornego ma warunki atmosferyczne (na przykład typu dibond).
7. Piaskownica 2 x 2m
Wymiary : 200 x 200 cm (+/- 5%)
Strefa bezpieczeństwa : 500 x 760 cm
Wysokość swobodnego upadku 130cm.
Produkt zgodny z EN 1176-1: 2017 lub równoważną
Grupa wiekowa 3 -12 lat
Kolorystykę wszystkich elementów należy uzgodnić z Zamawiającym.
Przy planowanej inwestycji część prac będzie wykonywana siłami własnymi Zamawiającego (przez mieszkańców). Przedmiot zamówienia nie obejmuje poniższych prac, które zostaną wykonane samodzielnie przez Zmawiającego:
- przygotowanie podłoża pod plac zabaw: zerwanie darni, wybranie ziemi i wykorytowanie potrzebnej powierzchni,
- demontaż część istniejącej kostki w celu zyskania większej powierzchni pod nowe urządzenia,
- ułożenie piasku po zamontowaniu urządzeń.
Część II: Plac zabaw ,,Magiczny świat" w Kleszczewie
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż zestawu zabawowego składającego się co najmniej z następujących elementów:
- przejście po talerzykach
- skoczki
- wieża z podestem na wysokości ok. 100 cm
- wejście boczne 2 - szt.
- schody
- most falisty
- wieża sześciokątna z podestem na wysokości ok. 100 cm
- dach sześciospadowy
- most łukowy
- dach koniczynka - 2szt.
- ścianka wspinaczkowa z wejściem bocznym
- wejście po linach
- zjeżdżalnia duża
- wypełnienie boczne 3 szt.
- tunel z lin
- wieża z podestem na wysokości ok. 140 cm
- wejście łukowe
- wejście typu "koci grzbiet"
- wieża z podestem na wysokości ok. 1,8 metra
- zjeżdżalnia tubowa kręta
Przybliżone wymiary 350 x 7820 x 1050 cm (+/- 5%)
Opis wykonania:
Konstrukcja wykonana z rur stalowych średnicy minimum 88,9 mm, o grubości ścianki min 3mm, zabezpieczona antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe i malowanie. Konstrukcja dachów, barierek, poręczy, drabinek, mostów wykonana z rur stalowych ocynkowanych ogniowo i malowanych. Wypełnienia barierek, mostów, dachu wykonane z płyt HDPE o grubości minimum 12mm lub płyt HPL minimum 8mm (zewnętrznych). Konstrukcja zjeżdżalni płyta HDPE o grubości minimum 19mm. Pokrycia podestów, mostów wykonane z płyty antypoślizgowej HDPE minimum 15mm lub HPL minimum 10mm. Liny o średnicy min 16mm z rdzeniem stalowym i okuciami aluminiowymi, łączniki tworzywo sztuczne lub aluminium. Wszystkie zastosowane śruby, wkręty minimum gatunek A2. Ślizg zjeżdżalni prostych wykonany z blachy nierdzewnej. Zjeżdżalnia tubowa wykonana z tworzywa sztucznego.
Kolorystykę wszystkich elementów należy uzgodnić z Zamawiającym.
Przy planowanej inwestycji część prac będzie wykonywana siłami własnymi Zamawiającego (przez mieszkańców). Przedmiot zamówienia nie obejmuje poniższych prac, które zostaną wykonane samodzielnie przez Zmawiającego:
- rozbiórka zniszczonych urządzeń placu zabaw,
- rozgrabienie piasku pod podłoże piaskowe,
- prace porządkowe przed i po realizacji inwestycji.

CPV: 45000000-7, 45212140-9,37410000-5

Dokument nr: 2024/BZP 00430638, ZP.271.16.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-02 08:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/958838
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/958838.
2. Komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego".
Za datę przekazania przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej: urzad@kleszczewo.pl.
3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
- komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
- włączona obsługa JavaScript,
- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
- Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
- Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
- akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
- zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego").
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Urząd Gmina Kleszczewo w osobie Wójta Gminy Kleszczewo, Ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, mail: urzad@kleszczewo.pl, tel.: 061 817 60 17.
2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@kleszczewo.pl oraz na adres siedziby: 63-005 Kleszczewo przy
ul. Poznańska 4.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,DOSTAWA placów zabaw wraz z montażem na terenie gminy Kleszczewo" prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy pzp oraz zawarcia umowy.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO .
Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
6. Obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego/do organizacji międzynarodowej.
8. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/958838
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-02 08:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/958838

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii