Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa placów zabaw wraz z montażem |
Data zamieszczenia: | 2024-07-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Kleszczewo Poznańska 4 63-005 Kleszczewo powiat: poznański urzad@kleszczewo.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/958838 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Kleszczewo |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-08-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA placów zabaw wraz z montażem na terenie gminy Kleszczewo Krótki opis przedmiotu zamówienia Część I: Plac zabaw ,,Kraina zabawy" w Markowicach Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż następujących elementów placu zabaw: 1. Zestaw zabawowy składający się co najmniej z poniższych elementów: -slalom -tunel z lin -wieża z podestem na wysokości ok. 100cm - 2 szt. -schody -daszki ozdobne - 2 szt. -zjeżdżalnia mała -most -wejście po linach -ścianka wspinaczkowa z wejściem bocznym -tunel beczka -podest na wysokości ok. 140 cm -wejście łukowe -ślizg strażacki -zjeżdżalnia duża Przybliżone wymiary: 330 x 776 x 804 cm (+/- 5%) Opis wykonania: Konstrukcja wykonana z rur stalowych o średnicy minimum 88,9 mm, o grubości ścianki min. 3mm zabezpieczonej antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe i malowanie. Konstrukcja dachów, barierek, poręczy, drabinek, mostów wykonana rur stalowych ocynkowanych ogniowo i malowanych. Wypełnienia barierek, mostów, dachu wykonane z płyt HDPE o grubości minimum 12mm lub płyt HPL minimum 8mm (zewnętrznych). Konstrukcja zjeżdżalni płyta HDPE o grubości minimum 19mm. Pokrycia podestów, mostów wykonane z płyty antypoślizgowej HDPE minimum 15mm lub HPL minimum 10mm. Liny o średnicy min. 16mm z rdzeniem stalowym i okuciami aluminiowymi, łączniki tworzywo sztuczne lub aluminium. Ślizg strażacki wykonany ze stali nierdzewnej. Wszystkie zastosowane śruby, wkręty minimum gatunek A2. Ślizg zjeżdżalni wykonany z blachy nierdzewnej o grubości minimum 1,5mm. 2. Domek wspinaczkowy Przybliżone wymiary: 120 x 100 x 190 cm (+/- 5%) Strefa bezpieczeństwa: 400 x 490 cm Wysokość swobodnego upadku: 120 Produkt zgodny z PN-EN 1176-1: 2017 lub równoważną Grupa wiekowa: 3- 12 lat Opis wykonania: Konstrukcja wykonana z rury min. 35x2 cynkowana ogniowo i malowana proszkowo, dach wykonany z płyty HDPE minimum 15 mm. 3. Urządzenie kołyszące na czterech sprężynach "Jeep" Przybliżone wymiary: 100 x 70 x 165 cm (+/- 5%) Strefa bezpieczeństwa: 290 x 384 cm Wysokość swobodnego upadku: 55 cm Produkt zgodny z PN-EN 1176-1: 2017 lub równoważną Grupa wiekowa: 2 - 8 lat Opis wykonania Konstrukcja wykonana z płyty HDPE 19 mm Zamocowanie na minimum 4 sprężynach o średnicy 20 cm. 4. Huśtawka wahadłowa podwójna Przybliżone wymiary 230 x 320x 200 cm (+/- 5%) Opis wykonania Konstrukcja wykonana z rur stalowych minimum 88,9x3 cynkowana ogniowo i malowana . Siedzisk koszykowe zawieszone na łańcuchach nierdzewnych, siedzisko typu "bocianie gniazdo" o średnicy 1metr. Zawiesia wykonane ze stali nierdzewnej na tulejkach lub łożyskach. 5. Ławka z oparciem wymiary min. 90 x 180 cm Opis wykonania Konstrukcja wykonana z rury min 50x3 cynkowana ogniowo i malowana proszkowo, siedzenie, oparcie wykonane z drewna egzotycznego 6. Regulamin placu zabaw Opis wykonania Konstrukcja wykonana z metalu ocynkowana ogniowo i malowana, płyta z nadrukiem wykonana z materiału odpornego ma warunki atmosferyczne (na przykład typu dibond). 7. Piaskownica 2 x 2m Wymiary : 200 x 200 cm (+/- 5%) Strefa bezpieczeństwa : 500 x 760 cm Wysokość swobodnego upadku 130cm. Produkt zgodny z EN 1176-1: 2017 lub równoważną Grupa wiekowa 3 -12 lat Kolorystykę wszystkich elementów należy uzgodnić z Zamawiającym. Przy planowanej inwestycji część prac będzie wykonywana siłami własnymi Zamawiającego (przez mieszkańców). Przedmiot zamówienia nie obejmuje poniższych prac, które zostaną wykonane samodzielnie przez Zmawiającego: - przygotowanie podłoża pod plac zabaw: zerwanie darni, wybranie ziemi i wykorytowanie potrzebnej powierzchni, - demontaż część istniejącej kostki w celu zyskania większej powierzchni pod nowe urządzenia, - ułożenie piasku po zamontowaniu urządzeń. Część II: Plac zabaw ,,Magiczny świat" w Kleszczewie Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż zestawu zabawowego składającego się co najmniej z następujących elementów: - przejście po talerzykach - skoczki - wieża z podestem na wysokości ok. 100 cm - wejście boczne 2 - szt. - schody - most falisty - wieża sześciokątna z podestem na wysokości ok. 100 cm - dach sześciospadowy - most łukowy - dach koniczynka - 2szt. - ścianka wspinaczkowa z wejściem bocznym - wejście po linach - zjeżdżalnia duża - wypełnienie boczne 3 szt. - tunel z lin - wieża z podestem na wysokości ok. 140 cm - wejście łukowe - wejście typu "koci grzbiet" - wieża z podestem na wysokości ok. 1,8 metra - zjeżdżalnia tubowa kręta Przybliżone wymiary 350 x 7820 x 1050 cm (+/- 5%) Opis wykonania: Konstrukcja wykonana z rur stalowych średnicy minimum 88,9 mm, o grubości ścianki min 3mm, zabezpieczona antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe i malowanie. Konstrukcja dachów, barierek, poręczy, drabinek, mostów wykonana z rur stalowych ocynkowanych ogniowo i malowanych. Wypełnienia barierek, mostów, dachu wykonane z płyt HDPE o grubości minimum 12mm lub płyt HPL minimum 8mm (zewnętrznych). Konstrukcja zjeżdżalni płyta HDPE o grubości minimum 19mm. Pokrycia podestów, mostów wykonane z płyty antypoślizgowej HDPE minimum 15mm lub HPL minimum 10mm. Liny o średnicy min 16mm z rdzeniem stalowym i okuciami aluminiowymi, łączniki tworzywo sztuczne lub aluminium. Wszystkie zastosowane śruby, wkręty minimum gatunek A2. Ślizg zjeżdżalni prostych wykonany z blachy nierdzewnej. Zjeżdżalnia tubowa wykonana z tworzywa sztucznego. Kolorystykę wszystkich elementów należy uzgodnić z Zamawiającym. Przy planowanej inwestycji część prac będzie wykonywana siłami własnymi Zamawiającego (przez mieszkańców). Przedmiot zamówienia nie obejmuje poniższych prac, które zostaną wykonane samodzielnie przez Zmawiającego: - rozbiórka zniszczonych urządzeń placu zabaw, - rozgrabienie piasku pod podłoże piaskowe, - prace porządkowe przed i po realizacji inwestycji. CPV: 45000000-7, 45212140-9,37410000-5 Dokument nr: 2024/BZP 00430638, ZP.271.16.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-02 08:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/958838 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/958838. 2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Za datę przekazania przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej: urzad@kleszczewo.pl. 3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. 4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, - komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, - zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, - włączona obsługa JavaScript, - zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, - Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. - Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: - akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, - zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Urząd Gmina Kleszczewo w osobie Wójta Gminy Kleszczewo, Ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, mail: urzad@kleszczewo.pl, tel.: 061 817 60 17. 2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@kleszczewo.pl oraz na adres siedziby: 63-005 Kleszczewo przy ul. Poznańska 4. 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,DOSTAWA placów zabaw wraz z montażem na terenie gminy Kleszczewo" prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy pzp oraz zawarcia umowy. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 5. Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO . Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 6. Obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego/do organizacji międzynarodowej. 8. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu. 9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/958838 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-02 08:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/958838 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |