Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa odcinka dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2024-07-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Brójce Brójce 39 95-006 Brójce powiat: łódzki wschodni 42 295 01 11 urzadgminy@brojce.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Brójce |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 42 295 01 11 |
Termin składania ofert: | 2024-08-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa odcinka dróg gminnych, Ul. Dolna w Bukowcu i Ul. Sosnowa w Kurowicach. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Przebudowa odcinka dróg gminnych, Ul. Dolna w Bukowcu i Ul. Sosnowa w Kurowicach", o całkowitej długości 555 m, na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi 221/2, obręb 02 Bukowiec oraz 338/2, obręb 06 Kurowice, gmina Brójce. 2. Parametry techniczne drogi: 1) kategoria drogi - G gminna; 2) klasa techniczna drogi - D dojazdowa; 3) prędkość projektowa - Vp 50 km/h; 4) szerokość jezdni - 4,00 - 5,00 m; 5) szerokość poboczy - 0,50 m; 6) przekrój poprzeczny - jezdnia dwukierunkowa o przekroju daszkowym. 3. Zakres inwestycji polega na wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudową odcinka drogi gminnej - ulicy Dolnej w miejscowości Bukowiec oraz ulicy Sosnowej w Kurowicach, o całkowitej długości 555 m, na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi 221/2, obręb 02 Bukowiec oraz 338/2, obręb 06 Kurowice, gmina Brójce, i obejmuje: 1) Roboty pomiarowe: a) wykonanie pomiarów geodezyjnych; 2) Roboty ziemne przygotowawcze: a) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; 3) Nawierzchnia jezdni: a) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie (górna warstwa wyrównawcza) gr. 10 cm; b) skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowej; c) ułożenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - bitumicznej AC16W o gr. 4 cm; d) ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej AC11 o gr. 4 cm; 4) Pobocza: a) korytowanie mechaniczne pod warstwy konstrukcyjne poboczy; b) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; c) pobocze z kruszywa łamanego 0-31,5mm zagęszczone mechanicznie gr. 12 cm; 5) Roboty uzupełniające: a) zabezpieczenie odkrytego uzbrojenia, regulacja studzienek i zasuw oraz przebudowa, jeżeli będzie to konieczne, istniejących hydrantów; b) prace porządkowe; c) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją techniczną umieszczony jest na stronie prowadzonego postępowania, tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1705005e-40d3-4a91-bfeb-eb7262372650 CPV: 45233120-6, 45233142-6,45233220-7 Dokument nr: 2024/BZP 00436878, ZP.271.1.10.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-08-14 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1705005e-40d3-4a91-bfeb-eb7262372650 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1705005e-40d3-4a91-bfeb-eb7262372650 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zawiera rozdział IX. Specyfikacji Warunków Zamówienia umieszczony na stronie prowadzonego postępowania, tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1705005e-40d3-4a91-bfeb-eb7262372650 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. RODO zawarte są w rozdziale XXXVII. Specyfikacji Warunków Zamówienia umieszczonej na stronie prowadzonego postępowania, tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1705005e-40d3-4a91-bfeb-eb7262372650 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. RODO zawarte są w rozdziale XXXVII. Specyfikacji Warunków Zamówienia umieszczonej na stronie prowadzonego postępowania, tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1705005e-40d3-4a91-bfeb-eb7262372650 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-08-14 09:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1705005e-40d3-4a91-bfeb-eb7262372650 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni Wymagania: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy pzp. 4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrespolu (o/Brójce), nr 64 8781 0006 0060 0141 2000 0040. z dopiskiem ,,wadium w postępowaniu ZP.271.1.10.2024" (a potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: 1) upływu terminu związania ofertą; 2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) którego oferta została odrzucona; 3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 9. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.10.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Przebudowa odcinka dróg gminnych, ul. Dolna w Bukowcu i ul. Sosnowa w Kurowicach", o całkowitej długości 555 m, na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi 221/2, obręb 02 Bukowiec oraz 338/2, obręb 06 Kurowice, gmina Brójce. 2. Parametry techniczne drogi: 1) kategoria drogi - G gminna; 2) klasa techniczna drogi - D dojazdowa; 3) prędkość projektowa - Vp 50 km/h; 4) szerokość jezdni - 4,00 - 5,00 m; 5) szerokość poboczy - 0,50 m; 6) przekrój poprzeczny - jezdnia dwukierunkowa o przekroju daszkowym. 3. Zakres inwestycji polega na wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudową odcinka drogi gminnej - ulicy Dolnej w miejscowości Bukowiec oraz ulicy Sosnowej w Kurowicach, o całkowitej długości 555 m, na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi 221/2, obręb 02 Bukowiec oraz 338/2, obręb 06 Kurowice, gmina Brójce, i obejmuje: 1) Roboty pomiarowe: a) wykonanie pomiarów geodezyjnych; 2) Roboty ziemne przygotowawcze: a) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; 3) Nawierzchnia jezdni: a) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie (górna warstwa wyrównawcza) gr. 10 cm; b) skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowej; c) ułożenie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - bitumicznej AC16W o gr. 4 cm; d) ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej AC11 o gr. 4 cm; 4) Pobocza: a) korytowanie mechaniczne pod warstwy konstrukcyjne poboczy; b) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; c) pobocze z kruszywa łamanego 0-31,5mm zagęszczone mechanicznie gr. 12 cm; 5) Roboty uzupełniające: a) zabezpieczenie odkrytego uzbrojenia, regulacja studzienek i zasuw oraz przebudowa, jeżeli będzie to konieczne, istniejących hydrantów; b) prace porządkowe; c) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją techniczną umieszczony jest na stronie prowadzonego postępowania, tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1705005e-40d3-4a91-bfeb-eb7262372650 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji warunków zamówienia i zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w SWZ). 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że: a) zrealizowali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy, przebudowy lub modernizacji dróg z zakresem zgodnym do niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł brutto każda; b) dysponują osobami, które będą uczestniczyć w realizacji części budowlanej zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz dysponują co najmniej 5 letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831), w szczególności pełniących funkcje: b1) Kierownika robót w branży drogowej będącego jednocześnie Kierownikiem budowy, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. 2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 zł. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed terminem składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 3) Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, zgodnie z art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 4) Wykaz robót budowlanych zawierający co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy, przebudowy lub modernizacji dróg z zakresem zgodnym do niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł brutto każda, wykonaną nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego robota ta została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana została wykonana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ; 5) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi zał. nr 7 do SWZ; 6) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 zł.; 7) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U z 2023 r. poz. 70) - wzór stanowi załącznik nr 2 . SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy pzp. 4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrespolu (o/Brójce), nr 64 8781 0006 0060 0141 2000 0040. z dopiskiem ,,wadium w postępowaniu ZP.271.1.10.2024" (a potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: 1) upływu terminu związania ofertą; 2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) którego oferta została odrzucona; 3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 9. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Szczegółowe wymagania dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia umieszczona na stronie prowadzonego postępowania, tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1705005e-40d3-4a91-bfeb-eb7262372650 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera par. 14 projektu umowy, stanowiący załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, umieszczony na stronie prowadzonego postępowania, tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1705005e-40d3-4a91-bfeb-eb7262372650 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji warunków zamówienia i zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w SWZ). 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-09-12 |