Dostosowanie bram oraz boksów garażowych na potrzeby zachowania gotowości operacyjnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostosowanie bram oraz boksów garażowych na potrzeby zachowania gotowości operacyjnej

Data zamieszczenia: 2024-08-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Gnojnik
Gnojnik 363
32-864 Gnojnik
powiat: brzeski
tel. 14 68 69 600 wew. 25
sekretariat@gnojnik.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Gnojnik
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 14 68 69 600 we
Termin składania ofert: 2024-08-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zadanie p.n.:
Dostosowanie bram oraz boksów garażowych na potrzeby zachowania gotowości
operacyjnej OSP Gnojnik
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie bram oraz boksów garażowych na potrzeby zachowania gotowości operacyjnej OSP Gnojnik
2. Zakres robót obejmuje wymianę bram garażowych wraz z remontem elewacji, oraz uzupełnienie tynków, malowanie ścian, zasypanie kanału, uzupełnienie i malowanie posadzki.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 4 do Zapytania ofertowego (Przedmiar robót)
5. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej celem zapoznania ze szczegółowym zakresem robót.
6. Inwestycja będzie wykonywana na obiekcie funkcjonującej remizy OSP. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji robót w sposób maksymalny zachować ciągłość pracy i funkcjonowania obiektu. W związku z powyższym zadanie podzielono na dwie części. Iczęść: roboty obejmują dwa garaże, pomieszczenie gospodarcze, korytarz; 2 część: garaż tylny i magazyn. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zadania w pierwszej kolejności w części 1, a następnie w części 2.

CPV: 45000000-7, 45210000-2

Składanie ofert:
X. Termin i tryb składania ofert:
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 09.08.2024 r. do godz. 10:00 w jednej z następujących form:
a) przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Gnojnik, Gnojnik 363, 32-864 Gnojnik (decyduje data wpływu oferty do Urzędu), lub
b) złożyć osobiście na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Gnojnik, lub
c) przesłać pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@gnojnik.pl

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin realizacji zamówienia:
Do 15 listopada 2024 roku.

Wymagania:
II. Tryb udzjelenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwoty 130 000 złotych.
W związku z treścią art. 2, ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zwana dalej ustawą Pzp zamówienie nie podlega przepisom Pzp .
V. Okres rękojmi i gwarancji Minimum 60 miesięcy.
VI. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym postępowaniem. Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, odbudowie, modernizacji lub remoncie budynku o wartości tego zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Wykonawca winien dołączyć do oferty referencje potwierdzające rzetelne i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, z podaniem kwoty brutto tej roboty, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota została wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Ww. dokumenty Wykonawca winien dostarczyć wraz z ofertą oraz wypełnić załącznik nr 2 do niniejszego zapytania -Wykaz wykonanych robót budowlanych.
VII. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z jego wymaganiami.
2. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, zrozumiale i czytelnie, napisana komputerowo lub nieścieralnym atramentem.
4. Kompletna oferta musi zawierać:
a) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy. (Zaleca się przy sporządzaniu oferty o skorzystanie ze wzorów formularzy przygotowanych przez Zamawiającego. Wykonawca może złożyć ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że będą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego.)
b) Wykaz robót budowlanych na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, wskazanego w pkt VI zapytania ofertowego - zał. nr 2
c) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót (zał. nr 4 do zapytania ofertowego)
d) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik a upoważnienie nie wynika z dokumentacji rejestrowej,
5. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
6. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
7. Wszystkie dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem", za wyjątkiem pełnomocnictwa, które powinno być złożone w formie oryginału.
8. Za zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona każda strona kserokopii zawierająca jakąkolwiek treść.
9. Dokumenty składane w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
10. Jeżeli złożona oferta jest niekompletna lub zawiera błędy, Zamawiający może wezwać Wykonawców odpowiednio do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia dokumentów.
11. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień złożonych dokumentów.
VIII. Kryteria wyboru:
W niniejszym postępowaniu za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, w której Wykonawca zaproponował najniższą cenę.
IX. Opis sposobu obliczenia ceny:
1. Oferent określi cenę oferty brutto, wraz z należnym podatkiem VAT, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku), według ,,Formularza oferty", stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Cena wskazana w ,,Formularzu oferty" musi wynikać z przygotowanego przez Wykonawcę i załączonego do oferty kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie przedmiaru robót (Załącznik nr 4)
3. Obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie kosztorysowe.
XII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
1. Umowa zostanie podpisana z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej postępowaniu, z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie Wykonawcy.
2. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi Wykonawców o wynikach postępowania.
3. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich (PUM).
4. Miejsce i termin podpisania umowy zostanie uzgodnione z wyłonionym Wykonawcą.
5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzi potrzeba unieważnienia postępowania.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.
7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zapytania ofertowego.

Kontakt:
XI. Osoba do kontaktu:
W zakresie merytorycznym: Aneta Tekiela, Sylwester Pabian
e-mail: atekiela@gnojnik.pl; Tel.: 14 68 69 600 wew. 25
W zakresie formalnym: Aneta Tekiela, Sabina Gagatek
e-mail: atekiela@gnojnik.pl; sgagatek@gnojnik.pl; Tel.: 14 68 69 600 wew. 25
Codziennie w dniach pracy Urzędu Gminy w godzinach w poniedziałek od 07:30 do 16:30, od wtorku do czwartku od 07:30 do 15:30, w piątek od 07:30 do 14:30.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii