Wykonanie remontu placu materiałowego pod czyszczenie sekcji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontu placu materiałowego pod czyszczenie sekcji

Data zamieszczenia: 2024-08-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK Pniówek
ul. Krucza 18
43-251 Pawłowice
powiat: pszczyński
tel. +48 32 756 2031, +48 32 756 2548, +48 32 756 2325, 32 7564113, fax. 32 4762671
przetargi@pniowek.jsw.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Pawłowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 32 756 2031
Termin składania ofert: 2024-08-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie remontu placu materiałowego pod czyszczenie sekcji
w JSW S.A. KWK ,,Pniówek".
6. Lista produktów
Lp.Nazwa produktu
1Wykonanie remontu placu
materiałowego pod czyszczenie sekcji
w JSW S.A. KWK ,,Pniówek".

Dokument nr: PZ.260-236/24

Otwarcie ofert: Data i godz. rozpoczęcia licytacji: 19.08.2024 r. godz. 8:00

Specyfikacja:
Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na
stronie internetowej Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-
kontrahentow/przetargi/

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert:14.08.2024 r. godz. 1330
Wykonawca składa ofertę w jednym egzemplarzu, w formie pisemnej, w języku polskim
poprzez dostarczenie oferty wraz z załącznikami opisanymi powyżej w zamkniętej
kopercie, z dopisanym numerem i nazwą aukcji, na adres:
ul. Krucza 18, 43-251 Pawłowice, Kancelaria Główna pokój nr 10.
JSW SA KWK Pniówek,

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania całości zadania: 2 miesiące od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
1. Języki
Język polski
2. Opis
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące
po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację
danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość
czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji
pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy
z dalszego udziału w licytacji.
O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu
wyników postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).
Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne
problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem).
UWAGA!!!
Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż
5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności)
wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się.3. Informacje dodatkowe
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie ,,Regulaminu określającego sposób
przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych
nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" (uchwała Zarządu JSW SA nr 303/XI/2024
z dnia 22.05.2024 r.)
Uwaga !
Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien
uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.
O powyższym Wykonawcy informowani będą drogą elektroniczną (na adres e-mail podany
w formularzu ofertowym) przez Operatora aukcji.
Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie:
przetargi@pniowek.jsw.pl
Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą
elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: przetargi@pniowek.jsw.pl (załączają do
wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie
50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.
4. Waluta
PLN
7. Kryteria oceny
Lp.
Nazwa kryterium
1.
Cena
IlośćJednostka
miary
1sztuka
Uwagi8. Reguły
Aukcja japońska
Cena dotyczy całego kontraktu
Czas na decyzję: 60 sekund
10. Widok
Wykonawca nie widzi nazw pozostałych oferentów.
11. Informacje o ofertach
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu
zamówienia podwykonawcom.
5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego
postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
6. Kryterium oceny- najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta
z najniższą ceną.
7. Jeżeli w aukcji licytowana jest pozycja, której jednostką miary jest pakiet Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu, ponadto po zakończeniu aukcji (lub
negocjacji) Wykonawcy będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do
rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodnie z wartością uzyskaną w wyniku aukcji (lub
negocjacji). Łączna wartość pakietu po rozpisaniu cen jednostkowych nie może przekroczyć
wartości wylicytowanej w aukcji (lub negocjacji).
14. Warunki płatności
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Zapłata nastąpi przelewem w terminie do 60 dni od jej dostarczenia do Centrum Usług
Wspólnych - jednostki organizacyjnej Zamawiającego.
Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości fakturowania częściowego.
Podstawą do wystawiania faktury będzie pozytywny protokół odbioru podpisany przez
upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego.
Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres:
Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Pniówek" ul. Krucza 18, 43-251 Pawłowice.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru robót na
adres jednostki organizacyjnej Zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa Centrum
Usług Wspólnych 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. Armii Krajowej 56.
Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.15.
16. Sposób dostawy/wykonania
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja Techniczna.
17. Warunki udziału
1. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil
(konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl.
Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie
pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html
Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
2. Złożenie przez Wykonawcę oferty, zawierającej:
1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1.
2. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopię
notarialnie poświadczoną za zgodność z oryginałem.
3. Dodatkowe wymagane dokumenty:
a) Referencje w zakresie prowadzenia robót budowlanych w okresie 3 ostatnich lat przed
upływem terminu składnia ofert potwierdzające należyte wykonanie.
b) Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej - załącznik nr 6.
c) Kserokopię, poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego
odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej.
W przypadku Wykonawcy zagranicznego, który nie podlega rejestracji w KRS lub CEIDG
(wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami) oryginał lub kopia odpisu z innego
odpowiedniego rejestru handlowego obejmujący informację o zasadach reprezentacji
razem z tłumaczeniem na język polski potwierdzonym przez Wykonawcę.
Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopię
notarialnie poświadczoną za zgodność z oryginałem.
18. Prawa i obowiązki Zamawiającego
1.Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.
2.Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia
Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania.
3.Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy oferent złoży kolejną,
korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.
4.Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać
przetargi@pniowek.jsw.pl do 4 godz. od zakończenia licytacji.
5.Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie
do postanowień Regulaminu.
6.Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.
na
adres
e-mail:
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę
w aukcji elektronicznej
-
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
Zgodnie ze Specyfikacją techniczną
21. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne
Zgodnie ze Specyfikacją techniczną
22. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
Zgodnie ze Specyfikacją techniczną

Uwagi:
Operator aukcji:
JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.
ul. Armii Krajowej 56
44-330 Jastrzębie-Zdrój
NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Kontakt:
Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:
(+48) 71 787 35 34 helpdesk@logintrade.net
Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 2031.
12. Kontakt w sprawach formalnych
Wydział Zamówień i Umów: Alina Dryja - tel. 32 756-2031, adryja@pniowek.jsw.pl
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych:
Piotr Kuś,
+48 32 756 2548, pkus@pniowek.jsw.pl
Ryszard Chmiel,
+48 32 756 2325, rchmiel@pniowek.jsw.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii