Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przygotowanie projektu, wykonanie, dostawa, montaż i podłączenie do wszystkich instalacji zestawów mebli laboratoryjnych, zlewów i armatury |
Data zamieszczenia: | 2024-08-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
KGHM CUPRUM sp. z o.o. - Centrum Badawczo-Rozwojowe ul. Gen. Wł. Sikorskiego 2-8 53-659 Wrocław powiat: Wrocław Tel.+48 71 78 12 201, Fax +48 71 34 43 536, tel. +48 71 781 22 83 przetargi@kghmcuprum.com |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.+48 71 78 12 201 |
Termin składania ofert: | 2024-08-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na przygotowanie projektu, wykonanie, dostawę, montaż i podłączenie do wszystkich instalacji zestawów mebli laboratoryjnych, zlewów i armatury dla Pracowni Badań Technologicznych w budynku Cuprum NOVUM II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonanie projektu i wykonanie/dostawa mebli laboratoryjnych, zlewów i armatury, b) montaż i podłączenie przedmiotu zamówienia do wszystkich instalacji. 2. W załącznikach niniejszego zapytania znajdują się szczegółowe wytyczne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia. Poniżej wskazane załączniki wraz z opisem: o Załącznik 1: Wymagania ogólne i specyfikacja przedmiotu zamówienia. o Załącznik 2: Poglądowy rysunek układu mebli - rzuty ścian. o Załącznik 3: Technologia wyposażenia - układ funkcjonalny pracowni. 3. Zamawiający wymaga aby realizacja przedmiotu zamówienia podzielona była na poszczególne etapy współpracy: - Etap I - Projektowanie; - Etap II - Produkcja, dostarczenie, montaż oraz podłączenie do wszystkich instalacji zestawów mebli laboratoryjnych, zlewów oraz armatury. Przed przystąpieniem do realizacji prac Etapu II konieczne jest wykonanie oraz przedstawienie do akceptacji Zamawiającego projektu wykonawczego wraz ze szczegółowym opisem rozwiązań (Etap I), celem potwierdzenia zgodności wymagań Zamawiającego z wizją Wykonawcy. Wykonawca dokona szczegółowych uzgodnień z Zamawiającym, w zakresie wykonania każdego mebla i w razie potrzeby doradzi najlepsze rozwiązania oraz wprowadzi konstruktywne poprawki do projektu. Po uzyskaniu akceptacji ww. dokumentów przez Zamawiającego, Wykonawca może przystąpić do dalszych prac realizowanych w Etapie II. Wszystkie ustalenia z Etapu I między Zamawiającym a Wykonawcą przedmiotu zamówienia, muszą być ostatecznie potwierdzone podpisanym przez obie strony protokołem uzgodnieniowym. 4. Wymagania zamawiającego w zakresie realizacji usługi. 4.1. Usługi określone przedmiotem zamówienia prowadzone będą w nowo wyremontowanych pomieszczeniach o powierzchni ok. 65 m2 Wykonawca zobowiązany jest zorganizować prace w taki sposób, aby nie dokonać uszkodzeń elementów wykończenia ścian i posadzek, będących w okresie gwarancji. 4.2. Każdorazowo, po zakończonej pracy Wykonawca zobowiązany jest pozostawić miejsce montażu w stanie niepogorszonym i uprzątniętym. Dokument nr: DZ/16/08/2024 Otwarcie ofert: VII. ROZSTRZYGNIĘCIE/WYBÓR OFERTY Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.08.2024 r. o godz. 08:30. Wykonawca wybranej oferty zostanie poinformowany mailowo o zakończeniu postępowania i wyborze jego oferty. Składanie ofert: VI. MIEJSCE, SPOSÓB I TERMINY SKŁADANIA OFERTY 1. Oferty składa się w formie elektronicznej w postaci dokumentów podpisanych podpisem kwalifikowanym bądź ePUAP na adres: przetargi@kghmcuprum.com E-mail, należy zatytułować: ,,Oferta na przygotowanie projektu, wykonanie, dostawę, montaż i podłączenie do wszystkich instalacji zestawów mebli laboratoryjnych, zlewów i armatury dla Pracowni Badań Technologicznych" Zamawiający dopuszcza przesłanie skanów podpisanych dokumentów, zastrzegając możliwość wezwania Wykonawcy do przedstawienia oryginałów w celu weryfikacji. TERMIN SKŁADANIA ofert: do 23.08.2024 r. do godz. 08:00 (decyduje data i godz. wpływu do Zamawiającego) Miejsce i termin realizacji: 4.3. Miejsce realizacji zamówienia znajduje się w budynku Cuprum NOVUM przy Ul. gen. Wł. Sikorskiego 2-8, 53-659 Wrocław IV. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA Termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 9 tygodni od daty podpisania umowy, przy czym realizacja Etapu I nie może być dłuższa niż Miejsce realizacji zamówienia: do 2 tygodni od dnia podpisania Umowy; KGHM CUPRUM sp. z o.o. Centrum Badawczo-Rozwojowe ul. gen. Wł. Sikorskiego 2-8, 53-659 Wrocław Wymagania: 4.4. Zamawiający wymaga aby przed złożeniem oferty Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Zawarte w zapytaniu wymiary są wymiarami orientacyjnymi. 4.5. Na życzenie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. 4.6. Zamawiający na prośbę Wykonawcy umożliwi wgląd do dokumentacji technicznej pomieszczeń związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 4.7. Przed zapoznaniem się z obiektem i dokumentacją konieczne jest podpisanie ,,Oświadczenia o zachowaniu poufności" stanowiącego Załącznik nr 6 do niniejszego Zapytania. 4.8. Wszystkie przestrzenie podbiałowe bez zabudowy szafkowej należy przewidzieć jako miejsca, do siedzenia a ich rozkład należy ustalić z Zamawiającym przed przystąpieniem do realizacji. 4.9. Kolorystyka elementów mebli zostanie ustalona między Wykonawca a Zamawiającym przed podpisaniem umowy, z palety barw oferowanej przez Wykonawcę, w kolorze jasnoszarym. 4.10. Przez montaż wyposażenia należy rozumieć: wniesienie wszystkich elementów zabudowy, szaf, stołów, zlewów i armatury do pomieszczeń; zmontowanie elementów zabudowy; ustawienie i wypoziomowanie elementów umeblowania; podłączenie do istniejącej w budynku instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, wentylacyjnej, gazowej oraz uruchomieniu i sprawdzeniu działania przedmiotu dostawy. 4.11. Realizacja przedmiotu niniejszego Zapytania ofertowego musi być wykonana zgodnie z przepisami prawa, w tym budowlanego, przepisami BHP i PPOŻ, Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną. 4.12. Wykonawca zapewni wszystkie materiały, urządzenia i robociznę niezbędna do realizacji przedmiotowych prac. 4.13. Osoby realizujące prace powinny mieć uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotowymi pracami. 4.14. Wykonawca zapewni nadzór nad pracami montażowymi związanymi z wykonaniem przedmiotu zamówienia przez osoby odpowiedzialne za tworzenie projektu. 4.15. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia na bieżąco informacji odnośnie realizowanych prac. ,,Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. r. Prawo Zamówień Publicznych 4.16. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności i wykonać wszelkie zobowiązania, których zrealizowanie jest konieczne i niezbędne dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 4.17. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 4 lat przed upływem składania ofert, w wykonaniu minimum 3 zadań obejmujących wyposażenie pomieszczeń pracowni/laboratoryjnych o zbliżonych i/lub większych powierzchniach oraz zbliżonym stopniu złożoności co przedmiot oferty wraz z montażem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 4 lata, w tym okresie. 4.18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z realizacja przedmiotu zamówienia. 4.19. Wykonawca powinien posiadać ważną polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. 4.20. Wykonawca powinien udzielić minimum 12-miesięcznej gwarancji oraz 24-miesięcznej rękojmi na wykonany i dostarczony przedmiot zamówienia, w tym na użyte materiały i poszczególne elementy mebli, osprzętu i armatury, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń lub potwierdzenia usunięcia wad lub usterek stwierdzonych przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia. Gwarancja powinna określać w szczególności, że: a) w przypadku stwierdzenia wady uniemożliwiającej prawidłowe użytkowanie przedmiotu zamówienia Dostawca gwarantuje wymianę wadliwego przedmiotu zamówienia lub jego części, na nowy, wolny od wad, niezwłocznie, każdorazowo w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od dnia wykrycia; b) w przypadku ujawnienia się wady przedmiotu zamówienia i stwierdzenia tej wady w okresie gwarancyjnym, okres gwarancji w zakresie spowodowanym przez stwierdzoną wadę, zostaje przedłużony o liczbę dni usuwania wady, tj. od daty doręczenia Wykonawcy wezwania Zamawiającego do usunięcia wady do daty skutecznego usunięcia wady;. c) Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po upływie terminu, na który udzielono gwarancji, jeżeli przed jej upływem zawiadomił Wykonawcę o ujawnionych wadach przedmiotu umowy (stwierdził wadę). 4.21. Przedmioty objęte niniejszym zapytaniem powinny być fabrycznie nowe i wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. 4.22. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca. 4.23. Udział podwykonawców: a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. b) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są znani. c) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. III. KRYTERIUM OCENY OFERT 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów, w oparciu o ustalone poniżej kryteria. 2. Kryteria wyboru oferty: a) Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostały uznane za zgodne z przepisami prawa, zgodne z warunkami określonymi w niniejszym Zapytaniu inie zostały odrzucone z powodu niespełniania warunków określonych w niniejszym Zapytaniu, b) Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów = 100% c) Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: - Kryterium nr 1: Cena ofertowa -- rozumiana jako cena netto za całość przedmiotu zamówienia - waga kryterium 60 % (C) (maksymalnie 60 punktów) - Kryterium nr 2: Gwarancja -- waga kryterium - 20 % (max. 20 punktów) (G). W kryterium gwarancja powinna być udzielona na okres min. 12 miesięcy na wykonany i dostarczony przedmiot zamówienia, w tym na użyte materiały i poszczególne elementy mebli, osprzętu i armatury, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń lub potwierdzenia usunięcia wad lub usterek stwierdzonych przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis warunków gwarancji znajduje się w pkt II ppkt 4.20. W ramach kryterium gwarancji punktacja będzie przyznawana w następujący sposób: - okres gwarancji od 12 do 23 miesięcy - 5 pkt - okres gwarancji od 24 do 35 miesięcy-10 pkt - okres gwarancji od 36 miesięcy- 20 pkt o Kryterium nr 3: Doświadczenie oferenta - waga kryterium - 20 % (max. 20pkt) (D) To kryterium będzie oceniane na podstawie liczby przedstawionego doświadczenia zdobytego w okresie ostatnich 4 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 4 lata, to w tym okresie, wykonali minimum 3 zadania obejmujące wyposażenie pomieszczeń pracowni/laboratoryjnych o zbliżonych i/lub większych powierzchniach oraz zbliżonym stopniu złożoności co przedmiot oferty wraz z montażem. Ocena zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę Wykazu wykonanych usług wraz z dołączonymi referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi należycie ich wykonanie, zgodnie z poniższym podziałem: - 3 udokumentowane zadania - 5 pkt. - 4 udokumentowane zadania - 10 pkt - 5 udokumentowanych zadań - 15 pkt. - 6 i więcej udokumentowanych zadań - 20 pkt. Zdobyta ilość punktów = C+G+D Jeżeli dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych (Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach), ewentualnie Zamawiający spośród ofert może wybrać tę z najniższą ceną. V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT Brane będą pod uwagę jedynie oferty wypełnione na Formularzu ofertowym zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 oraz wymaganymi Załącznikami do niniejszego Zapytania. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość przedmiotu zamówienia. Oferta powinna: 1. Zawierać wycenę wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, sporządzoną w oparciu o wszystkie informacje zawarte w niniejszym Zapytaniu. 2. Oferta winna być zgodna z opisem przedmiotu zamówienia. 3. Zostać sporządzona w języku polskim, na maszynie, komputerze lub inna trwałą oraz czytelną techniką. 4. Zamawiający wymaga, aby oferta była złożona w PLN. 5. Zawierać Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania. 6. Zawierać Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiących integralną część Formularza ofertowego będącego Załącznikiem nr 4 do Zapytania. Do oferty należy dołączyć dokument świadczący o należytym wykonaniu minimum 3 zadań obejmujących wyposażenie pomieszczeń pracowni/laboratoryjnych o zbliżonych i/lub większych powierzchniach oraz zbliżonym stopniu złożoności co przedmiot oferty wraz z montażem, w okresie 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 4 lata, to w tym okresie. 7. Zawierać Oświadczenie oferenta, iż nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (jeśli dotyczy). 8. Formularz ofertowy wraz z załącznikami powinien być podpisany przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do jego reprezentacji zgodnie z informacjami ujawnionymi w ewidencji lub rejestrze właściwym dla działalności Wykonawcy lub zgodnie z przedstawionym pełnomocnictwem w tym zakresie. Podpisy muszą być złożone w sposób pozwalający na zidentyfikowanie osoby podpisującej. 9. Do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwej ewidencji lub rejestru odpowiedniego dla prowadzonej działalności Wykonawcy jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji lub rejestru. Odpis powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższego postanowienia nie stosuje się, gdy stwierdzenie wpisu do właściwej ewidencji lub rejestru jest powszechnie dostępne jeśli dotyczy). 10. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy do oferty należy obligatoryjnie dołączyć pełnomocnictwo uprawniające do reprezentacji Wykonawcy w tym zakresie. 11. Nie dopuszcza się możliwości nanoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek zmian na uprzednio przygotowaną treść oferty po upływie terminu do jej złożenia. 12. Zawierać ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Zamówienia o wartości, co najmniej 200.000,00 zł. 2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 3. Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni, licząc od dnia wyznaczonego do składania ofert. O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje pozostałych Wykonawców biorących udział w postępowaniu w sposób analogiczny do ogłoszenia niniejszego Zapytania. Wykonawca może przed terminem otwarcia ofert zmienić bądź wycofać swoją ofertę. W kryterium oceny ofert brana będzie pod uwagę ostatnia złożona oferta przez Wykonawcę. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień do treści złożonych ofert. VIII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z OFERENTAMI Forma i zasady porozumiewania się: 1) Wykonawca może zwrócić się drogą elektroniczną do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego Zapytania w terminie nie później niż 3 dni robocze przed terminem składania ofert na adres e-mail bartlomiej.krzywicki@kghmcuprum.com 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia pytania, które wpłynie po tym terminie bez odpowiedzi. 3) Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami (bez ujawniania źródła zapytania) Zamawiający upubliczni na stronie internetowej pod adresem https://kqhmcuprum.com/przetarqi/ oraz zawiadomi Wykonawców, którzy zgłosili swoje zainteresowanie postępowaniem, a także poinformuje drogą elektroniczną Wykonawców zaproszonych do złożenia oferty. Zamawiający odpowie na zadane przez Wykonawców pytania najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem składania ofert. 4) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść niniejszego Zapytania. Dokonaną zmianę Zamawiający upubliczni na stronie internetowej pod adresem https://kghmcuprum.com/przetaroi/ oraz poinformuje drogą elektroniczną o tym Oferentów, którym przekazano niniejsze Zapytanie. 5) Jeżeli w wyniku zmiany treści w niniejszym Zapytaniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert informując o tym na stronie internetowej pod adresem https://kqhmcuprum.com/przetargi/ oraz poinformuje drogą elektroniczną Wykonawców , którym przekazano niniejsze Zapytanie. IX. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki i złożą oświadczenie, że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie sprawdzenia stosownych uprawnień przed realizacją zamówienia. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz przedstawią wykaz potwierdzający, że w ciągu ostatnich 4 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 4 lata, w tym okresie wykonali z należytą starannością minimum 3 zadania obejmujące wyposażenie pomieszczeń pracowni/laboratoryjnych o zbliżonych i/lub większych powierzchniach oraz zbliżonym stopniu złożoności co przedmiot oferty wraz z montażem. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie wykaz ww. usług oraz przedstawił referencje lub inne dokumenty świadczące o należycie wykonanej usłudze; c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) znajdują się w stabilnej i gwarantującej wykonanie przedmiotowego zamówienia sytuacji ekonomicznej i finansowej; e) nie są prowadzone w stosunku do nich postępowania likwidacyjne, upadłościowe i nie pozostaje w upadłości; f) nie zalegają ze składkami w Urzędzie Skarbowym i ZUS (jeśli dotyczy); g) nie są w sporze sądowym ze Spółką oraz nie zostało wydane żadne orzeczenie, z którego wynika, że Spółce przysługują roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Wykonawcy, h) posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową OC na sumę nie mniejszą niż 200 000,00 zł lub inne poręczenie gwarancyjne wraz z dowodem uiszczenia składki W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków Wykonawcy złożą stosowne oświadczenie znajdujące się w formularzu ofertowym. Złożenie podpisu pod oświadczeniem, przedstawienie wykazu usług oraz dołączenie dokumentów świadczących o należycie wykonanej usłudze zostanie uznane za potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Warunek posiadania polisy ubezpieczeniowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia na warunkach opisanych wyżej wraz z dowodem opłacenia składki ubezpieczeniowej. Wymóg opłacenia składki ubezpieczeniowej powinien być spełniony na dzień upływu terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie ,,spełnia-nie-spełnia" X. WARUNKI WYKLUCZENIA Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Oferenta, a Oferentem, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa; c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków Wykonawcy złożą stosowne oświadczenie znajdujące się w Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania. XI. ODRZUCENIE OFERTY 1. W niniejszym postępowaniu zostanie odrzucona oferta, która: a. jest niezgodna z treścią niniejszego Zapytania lub b. jest niekompletna, tj. nie zawiera dokumentów i/lub oświadczeń wymaganych niniejszym Zapytaniem (pkt V.) pomimo wezwania do uzupełnienia lub c. zawiera nieprawdziwe informacje lub d. w stosunku do której Oferent nie złożył wyjaśnień żądanych przez Zamawiającego zgodnie z żądaniem lub e. w stosunku do której Zamawiający wystosował wezwanie do przedłożenia dokumentów, o którym mowa w pkt V. niniejszego Zapytania, a Wykonawca nie odpowiedział na to wezwanie, zgodnie z jego treścią, f. została zmodyfikowania po upływie terminu składania ofert, g. została złożona po upływie terminu składania ofert. XII. POZOSTAŁE ISTOTNE INFORMACJE 1. Koszty udziału w postępowaniu ponoszą Wykonawcy. 2. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie po przekazaniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia potwierdzonego podpisaniem przez obie strony Protokołu odbioru za całość przedmiotu zamówienia. Podpisanie protokołu odbioru bez zastrzeżeń nie wyłącza jakichkolwiek roszczeń Zamawiającego związanych z wadami przedmiotu zamówienia, w tym roszczeń z rękojmi lub gwarancji. 3. W celu realizacji zamówienia z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich nieupublicznionych informacji oraz treści dokumentów dotyczących niniejszego postępowania lub o których uzyskał wiedzę w związku z niniejszym postępowaniem. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu poprzednim obowiązuje przez okres 5 lat od upływu terminu składania ofert. 5. Zamawiający wymaga aby zaoferowany przedmiot zamówienia był wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzania części zamówienia podwykonawcom. 9. Warunki płatności za wykonana usługę Etapu I i Etapu II łącznie - przelew 30 dni. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty z powodu rażąco niskiej ceny w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. gdy cena ofertowa znacznie odbiega od cen rynkowych lub budzi wątpliwości co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia. Komisja zwraca się do Wykonawcy o wyjaśnienie dotyczące uwiarygodnienia kalkulacji ceny w celu ustalenia możliwości należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia, chyba że jest to oczywiście zbędne. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny, w tym w szczególności w przypadku, gdy: a. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; b. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; c. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia; d. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć. 12. W przypadku oczywistych omyłek w ofercie, które nie powodują istotnych zmian w jej treści, dopuszcza się ich poprawienie i niezwłoczne zawiadomienie o tym Wykonawcy. Zamawiający może odstąpić od poprawienia omyłek oraz wzywania do uzupełnienia i wyjaśniania ofert, o ile nie będzie to miało wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty. 13. W razie unieważnienia postępowania Oferentom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego. 14. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustnych lub pisemnych negocjacji ceny z Wykonawcami. 16. Powiadomienie o wyborze oferty jako najkorzystniejszej nie oznacza jej przyjęcia. Warunki, na których jest dokonywany zakup, są potwierdzane poprzez podpisanie Umowy z Wykonawcą lub złożeniem Zamówienia. Zamawiający ma prawo nie podpisać Umowy z Wykonawcą, którego oferta była najkorzystniejsza, bądź nie złożyć u niego podpisanego Zamówienia. 17. Zamawiający zastrzega możliwość naliczenia kar umownych w wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego za każdy dzień opóźnienia w realizacji zamówienia. 18. Składając ofertę w postępowaniu Wykonawca oświadcza, że zarówno on jak i jego reprezentanci oraz jego beneficjenci rzeczywiści w rozumieniu ustawy z dnia 01.03.2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2020 r. póz. 971 ze zm.) nie są objęci sankcjami gospodarczymi, a także przyjmuje do wiadomości, że przed podpisaniem umowy zostanie przeprowadzona weryfikacja pod kątem obecności na ogólnodostępnych listach sankcyjnych. 19. Składając ofertę w postępowaniu Wykonawca oświadcza, że zobowiązuje się przestrzegać wszelkich obowiązujących przepisów prawa dotyczących przeciwdziałania, zwalczania i reagowania na podejrzewane lub rzeczywiste zachowania korupcyjne, a także, że zapoznałem się z Polityką Antykorupcyjną Grupy KGHM Polska Miedź S.A., Kodeksem Etyki Grupy Kapitałowej KGHM Polska Miedź S.A. dostępnymi na stronie httDs://kqhm.com/Dl/Drzetargi/klauzula-antvkorupcvina oraz klauzulą antykorupcyjną KGHM CUPRUM sp. z o.o. - CBR dostępną na stronie, https://kqhmcuprum.com/wp-content/uploads/2022/04/klauzula-antykonjpcyina-kqhm-cuprum-sp-z-o-o-cbr.pdf, która będzie wiążąca dla stron. 20. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego zapytania ofertowego stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego. Kontakt: Osoba do kontaktów w sprawie ninieiszeao Zapytania: Bartłomiej Krzywicki e-mail: bartlomiej.krzywicki@kghmcuprum.com Tel.+48 71 78 12 201, Fax +48 71 34 43 536 kghmcuprum.com kghm@kghmcuprum.com Osobą do kontaktu w tej sprawie jest Pan Bartłomiej Krzywicki, nr tel. +48 71 781 22 83. |