Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie placu zabaw dla dzieci |
Data zamieszczenia: | 2024-08-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Caritas Archidiecezji Gdańskiej Al. Niepodległości 778 81-805 Sopot powiat: Sopot Tel: 58 555 78 78 gdansk@caritas.gda.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Sopot |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel: 58 555 78 78 |
Termin składania ofert: | 2024-08-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe - plac zabaw DSM ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY poszukujemy Wykonawcy w ramach zapytania ofertowego na: Remont Domu Samotnej Matki w Gdańsku - Matemblewie Plac zabaw Inwestycja dotyczy zadania: Remont sieci domów dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin ,,Za życiem" (działanie 1.4) 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw dla dzieci w Domu Samotnej Matki w Gdańsku (ul. Matemblewska 67, 80-283 Gdańsk). Zakres zapytania ofertowego obejmuje kompleksowe dostawę, montaż, wykonanie oraz odbiór prac oraz inne niezbędne dokumenty i odbiory wynikające z przepisów prawa nawet wówczas, gdy nie są wpisane w niniejszą specyfikację. Wskazane w zapytaniu ofertowym dokumenty mają charakter dodatkowy i cały zakres prac należy zweryfikować na ryzyko Wykonawcy tj. w szczególności metraże, metry, komplety itp. Wykonawca zaproponuje projekt rozwiązań spełniających standardy tj. w szczególności projekt skrócony placu zabaw, urządzenia, technika montażu, kolorystyka, wymiana piasku itp. Do wykonawcy należy również przygotowanie dokumentacji powykonawczej. Prace budowlane muszą być tak zorganizowane, aby Dom Samotnej Matki mógł na bieżąco funkcjonować. Wszelkie materiały i kolorystyka będą ustalane na bieżąco z Zamawiającym. Wykonawca zapewni gwarancję/rękojmię na prace nie krótszą niż 5 lat (60 miesięcy) od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru bez uwag. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich powstałych odpadów związanych z realizacją prac budowlanych. Wykonawca zobowiązuje się do: prowadzenia prac z zapewnieniem warunków zgodnych z przepisami BHP, ppoż. i ochrony przed kradzieżą; utrzymania terenu prac w należytym porządku, a po zakończeniu prac uporządkowanie terenu i przekazanie go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót; zorganizowania zaplecza prac, w tym również mediów (woda, prąd) na własny koszt. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe podczas realizacji zamówienia. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem treści i warunków zapytania ofertowego. Cena ofertowa z zapytania ofertowego stanowi wartość umowy. Cena ma charakter ryczałtowy i powinna obejmować koszty robót budowlanych, a także koszty wszelkich prac, bez których wykonanie zamówienia byłoby niemożliwe, tj. wszelkie prace przygotowawcze, prace porządkowe, zagospodarowanie terenu robót, uporządkowanie terenu po zakończonych pracach, wszystkie podatki i opłaty, koszty materiałów, robocizny i pracy sprzętu niezbędnego do wykonania robót, koszt wykonania dokumentacji powykonawczej, koszty czynności związanych z dopuszczeniem obiektu do użytkowania oraz wszystkie inne, nie wymienione wyżej koszty, które mogą wystąpić w związku z realizacją zamówienia, którego dotyczy zapytanie ofertowe. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia Wykonawcy zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania, a także jego odwołania oraz zakończenia postępowania bez wyboru ofert na każdym jego etapie, a Wykonawca oświadcza, że nie będzie to stanowić podstawy do dochodzenia przez niego z tego tytułu żadnych roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed upływem terminu do składania ofert, zmiany zapytania ofertowego. Wybrany oferent powinien zawrzeć z Zamawiającym umowę o udzielenie zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez strony, pod rygorem nieważności. CPV: 45111291-4, 45000000-7 Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie w siedzibie Zamawiającego: CARITAS ARCHIDIECEZJI GDAŃSKIEJ, adres: Al. Niepodległości 778, 81-805 Sopot. Składanie ofert: 12. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 1. Ofertę należy wysłać/dostarczyć/złożyć (osobiście lub pocztą lub kurierem lub e-mail) na adres: CARITAS ARCHIDIECEZJI GDAŃSKIEJ Al. Niepodległości 778 81-805 Sopot Godziny pracy: poniedziałek - piątek 8.00 - 16.00 (oprócz sobót, niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy) lub e-mail: gdansk@caritas.gda.pl 2. Termin złożenia oferty: do 29 sierpnia 2024 roku do godz. 9.00. Liczy się data i godz. dostarczenia oferty do zamawiającego. Miejsce i termin realizacji: 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: nie później niż do 15.10.2024r. Wymagania: 2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Zapytanie o cenę. Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji z oferentami, którzy złożyli oferty w niniejszym zapytaniu w zakresie m.in. przedmiotu zamówienia, zakresu, itp. Dopuszcza się zmianę zakresu z wybranym wykonawcą w szczególności biorąc pod uwagę możliwości techniczne budynku i terenu oraz możliwości finansowe. Obowiązkowe jest przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Wszelkie rozwiązania wymagają zgody Zamawiającego przed ich realizacją. Płatność za wykonanie zlecenia nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania FV, po podpisaniu bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. 5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. a) Złożenie oferty na formularzu ofertowym oraz wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu tożsamych prac z zakresem niniejszego zapytania ofertowe na kwotę co najmniej 50 tys. brutto. 6. WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy a) złożą oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym zgodnie z określonym w zapytaniu wzorem. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń, o których mowa powyżej, według formuły ,,spełnia" / ,,nie spełnia". Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców niespełniających wymaganych warunków udziału. 7. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA 1) Formularz ofertowy 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań 8. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE. WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 1. Wszelkie wnioski, zawiadomienia oraz informacje w postępowaniu Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą pisemną/mailem. 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, i odeśle je do pozostałych potencjalnych Wykonawców/umieści na stronie internetowej. 3. Korespondencję do Zamawiającego należy kierować na adres: CARITAS ARCHIDIECEZJI GDAŃSKIEJ Al. Niepodległości 778 81-805 Sopot lub gdansk@caritas.gda.pl Każdorazowo powołując się na postępowanie: Remont Domu Samotnej Matki w Gdańsku - Matemblewie. 9. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Termin związania ofertą wynosi 30 dni. 11. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT Oferta winna być sporządzona na piśmie, w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. Oferta powinna zawierać następujące elementy, zgodne z określonymi przez Zamawiającego wzorami: a) Wypełniony formularz ofertowy b) Oświadczenie wykonawcy o braku powiązań Wszelkie koszty związane z przygotowaniem ofert obciążają składających je Wykonawców. W przypadku dostarczenia oferty osobiście/kurierem/pocztą/mailem należy oferty umieścić w zamkniętej kopercie i opisanej: Remont Domu Samotnej Matki w Gdańsku - Matemblewie 4. Ofertę złożoną po terminie zwraca się niezwłocznie. 5. O terminie złożenia oferty decyduje wyłącznie termin dostarczenia oferty do Zamawiającego. 13. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY. 1. Cena ofertowa za wykonanie zamówienia winna być podana liczbowo i słownie w złotych polskich, z wyodrębnieniem ceny brutto i wartości brutto. Wykonawca określi cenę ofertową zgodnie z formularzem ofertowym. 2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego (wraz z dojazdem do miejsca prowadzenia zajęć). Powinna również uwzględniać wszelkie ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę. Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nie uwzględnienia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę obciążają Wykonawcę. 3. Oferowana cena nie może ulec zmianie przez okres związania ofertą. 14. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 1. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria: Lp. Nazwa kryterium Znaczenie (waga) kryterium 1. Cena 80 punktów 2. Termin wykonania prac 20 punktów 2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryterium według następujących zasad: I cena: cena brutto oferty najniższej x 80 punktów = punktowy wynik oferty cena brutto oferty ocenianej II termin wykonania prac: - do 15.09.2024 - 20 punktów - do 30.09.2024 - 10 punktów - do 15.10.2024 - 1 punkt 3. Oferty zostaną sklasyfikowane malejąco (od najwyższej do najniższej) zgodnie z liczbą punktów uzyskanych w oparciu o określone powyżej zasady. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy/om, który/rzy zdobędzie/dą największą liczbę punktów. 4. Podana w ofercie cena (podana w PLN z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) jest ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną, musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego ogłoszenia oraz obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zadania, jak również w nim nieujęte, a niezbędne do realizacji zadania, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. 15. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY 1. Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty. 2. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie PLN, Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. Wynagrodzenie będzie przekazane na konto wybranego Wykonawcy. 3. Umowa zostanie podpisana niezwłocznie po wyborze Wykonawcy. 16. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Zamawiający nie formułuje żadnych warunków w tym zakresie. 17. OKREŚLENIE WARUNKÓW ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Zamawiający nie przewiduje zmiany warunków podpisanej umowy. 18. INFORMACJĘ O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH W OKRESIE 3 LAT OD UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO, PRZEWIDZIANYCH W ZAPYTANIU OFERTOWYM ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH POLEGAJĄCYCH NA POWTÓRZENIU PODOBNYCH USŁUG, ICH ZAKRES ORAZ WARUNKI, NA JAKICH ZOSTANĄ UDZIELONE. Zamawiający przewiduje realizację zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości złożonej oferty. Kontakt: 4. Osobą uprawnioną ze strony Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami: mgawiuk@caritas.gda.pl, srymanowska@caritas.gda.pl |