Opracowanie dokumentacji technicznej rozbudowy infrastruktury w budynku

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie dokumentacji technicznej rozbudowy infrastruktury w budynku

Data zamieszczenia: 2024-08-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Suwałki
ul. Mickiewicza 1
16-400 Suwałki
powiat: Suwałki
Telefon: 875628273
azackiewicz@um.suwalki.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Suwałki
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 875628273
Termin składania ofert: 2024-09-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opracowanie dokumentacji technicznej rozbudowy infrastruktury w budynku Zespołu Szkół Technicznych przy Ul. Sejneńskiej 35 w Suwałkach
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej rozbudowy infrastruktury technicznej w budynku Zespołu Szkół Technicznych przy ulicy Sejneńskiej 35 w Suwałkach. 2. Opracowana dokumentacja projektowa ma na celu: a) uzyskanie pozwolenia na budowę, b) przeprowadzenie procedury przetargowej na realizację zadania i wykonanie robót, c) wykonanie robót. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 ,,Opis przedmiotu zamówienia". 4. Wartość netto dokumentacji projektowej określona dla etapu I nie może przekraczać 60% całkowitej wartości prac projektowych netto - pod rygorem odrzucenia oferty. 5. Zamówienie dofinansowane z Programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027. 6. Zamawiający zgodnie z art. 462 ustawy dopuszcza wykonanie części zamówienia przy udziale podwykonawców. 7. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieszcza informacje o podwykonawcach w JEDZ. ZMIANY do umowy zostały określone w zał. nr 7 do SWZ (z uwagi na ograniczenia ogłoszenia o zamówieniu pełna treść jest w załączniku do SWZ) 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym poniżej. 2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: 1) zmiany wynagrodzenia w związku ze zmianą: stawki podatku od towarów i usług, Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających podatek VAT. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia, należnego Wykonawcy po zmianie Umowy. Dowód potwierdzający, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę spoczywa wyłącznie na Wykonawcy; 2) zmiana numeru rachunku bankowego; 3) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, ekspertyz lub innych aktów administracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, b) konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu administracji publicznej, którego uzyskanie nie było przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia (ani w żadnym innym dokumencie stanowiącym element dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), a jest niezbędne celem wykonania obowiązków Wykonawcy wynikających z Umowy, c) wszczęcia przez jakikolwiek podmiot postępowania sądowego lub administracyjnego uniemożliwiającego wykonanie przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, w szczególności wstrzymujące możliwość uzyskania odpowiednich decyzji administracyjnych, uzgodnień, zezwoleń, ekspertyz lub innych aktów administracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy, d) zmiany warunków technicznych gestorów sieci, co uniemożliwia realizację przez Wykonawcę obowiązków wynikających z Umowy, e) opóźnienia gestorów sieci w zakresie wydania warunków przyłączeniowych pomimo spełnienia przez Wykonawcę wszystkich warunków ich otrzymania, f) siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie wystawiania zlecenia i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. Strony uzgadniają, że pod pojęciem siły wyższej rozumieją zwłaszcza: wojnę, zamach terrorystyczny, katastrofy naturalne, pożar, powódź, trzęsienie ziemi, huragan, strajk, g) utrudnień będących wynikiem zapobiegania, przeciwdziałania lub zwalczania COVID-19 i innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. W takiej sytuacji Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia. Dowód potwierdzający, że ww. sytuacje miały wpływ na realizację zamówienia spoczywa wyłącznie na Wykonawcy, h) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa wpływających na termin wykonania przedmiotu Umowy, w tym w szczególności nałożenia na Wykonawcę obowiązku uzyskania dodatkowych decyzji administracyjnych, uzgodnień, zezwoleń, ekspertyz lub innych aktów administracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy, których uzyskanie nie było konieczne na etapie składania ofert, i) trudności związanych z uzyskaniem uzgodnień branżowych, j) wezwania przez organy administracji publicznej lub inne upoważnione podmioty do uzupełnienia przedmiotu umowy lub jego poszczególnych etapów, k) zwłoki Zamawiającego w akceptacji dokumentacji projektowej lub jej elementów,co spowodowało opóźnienie Wykonawcy w realizacji dalszych zobowiązań wynikających z Umowy

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Opracowanie dokumentacji technicznej rozbudowy infrastruktury w budynku Zespołu Szkół Technicznych przy Ul. Sejneńskiej 35 w Suwałkach
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej rozbudowy infrastruktury technicznej w budynku Zespołu Szkół Technicznych przy ulicy Sejneńskiej 35 w Suwałkach. 2. Opracowana dokumentacja projektowa ma na celu: a) uzyskanie pozwolenia na budowę, b) przeprowadzenie procedury przetargowej na realizację zadania i wykonanie robót, c) wykonanie robót. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 ,,Opis przedmiotu zamówienia". 4. Wartość netto dokumentacji projektowej określona dla etapu I nie może przekraczać 60% całkowitej wartości prac projektowych netto - pod rygorem odrzucenia oferty. 5. Zamówienie dofinansowane z Programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027.
Wewnętrzny identyfikator: ZP.271.56.2024
Główna klasyfikacja (cpv): 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 71000000 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne, 71221000 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych, 71317100 Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej, 71220000 Usługi projektowania architektonicznego, 71420000 Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

CPV: 71320000, 71000000, , 71221000, 71317100, 71220000, 71420000

Dokument nr: 491062-2024, ZP.271.56.2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 16/09/2024 09:30:00 (UTC+2)

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eda146a2-16f7-418e-a9cb-10edc53e1092

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 16/09/2024 09:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni

Miejsce i termin realizacji:
Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 180 Dni

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Miasto Suwałki
Numer rejestracyjny: 790671030
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 1
Miejscowość: Suwałki
Kod pocztowy: 16-400
Podpodział krajowy (NUTS): Suwalski (PL843)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Wydział Zamówień Publicznych
E-mail: azackiewicz@um.suwalki.pl
Telefon: 875628273
Adres strony internetowej: https://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eda146a2-16f7-418e-a9cb-10edc53e1092
Profil nabywcy: https://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/tryb-podstawowy-i-przetargi-w-2024-r/
Role tej organizacji:
Nabywca

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii