Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa ogrodzenia |
Data zamieszczenia: | 2024-08-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
CENTRUM OPIEKUŃCZO-MIESZKALNE W KALISZU Żwirki i Wigury 10 62-800 Kalisz powiat: Kalisz 62 5005053 centrum@comkalisz.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Kalisz |
Wadium: | 1.400,00 zł |
Nr telefonu: | 62 5005053 |
Termin składania ofert: | 2024-09-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa ogrodzenia przy Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Kaliszu. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ogrodzenia przy Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Kaliszu przy Ul. Żwirki i Wigury 10 2. Zakres prac obejmuje między innymi: - mechaniczne i ręczne planowanie terenu, - wykopanie wykopów pod stopy fundamentowe, - montaż słupków stalowych o profilach zamkniętych, lakierowanych proszkowo w kolorze RAL 7016, - montaż ogrodzenia panelowego z prętów stalowych o minimum fi 4 mm, o wysokości 123 cm i długości 250 cm, lakierowanych proszkowo w kolorze RAL 7016, - wykonanie i montaż bramy przesuwnej dwuczęściowej wykonanej z profili zamkniętych i wypełnionych panelem ogrodzeniowym, lakierowanych proszkowo w kolorze RAL 7016, oraz z automatycznym napędem sterowanym pilotami. - wykonanie i montaż dwóch sztuk furtek wykonanych z profili zamkniętych i wypełnionych panelem ogrodzeniowym, lakierowanych proszkowo w kolorze RAL 7016, - wykonanie zasilania elektrycznego automatyki bramy wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji elektrycznej. - wykonanie instalacji domofonowej i elektrycznej otwierania furtek; - wywóz i utylizacja zbędnej ziemi i odpadów powstałych w wyniku prac, uprzątnięcie terenu prac. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały zawarty w SWZ i załącznikach do SWZ. CPV: 45342000-6, 45111200-0,45340000-2, 44221300-8,34928200-0,34928220-6,45310000-3,32552600-3 Dokument nr: 2024/BZP 00461961, COM.231.2.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-03 14:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4bfa4437-c418-46da-82bb-5322844203c3 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4bfa4437-c418-46da-82bb-5322844203c3 2. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń przekazywane są wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy. W związku z tym: 1) składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, 2) złożenie oferty, 3) składanie podmiotowych środków dowodowych, 4) składania innych oświadczeń, informacji i wyjaśnień, odbywa się wyłącznie poprzez Platformę. Korespondencja kierowana do Zamawiającego w sposób inny niż wskazany niniejszym punkcie nie będzie rozpatrywana. 3. Korespondencję kierowana do Zamawiającego należy oznaczać przynajmniej oznaczeniem sprawy wskazanym od pierwszej strony SWZ. 4. Dokumenty muszą być: - w formie elektronicznej (tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy, - w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy, - cyfrowego odwzorowania sporządzonego w postaci papierowej świadczonego przez mocodawcę, tj. dokumentu elektronicznego będącego kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Pełne informacje zostały zawarte w pkt 32 SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pełne informacje zostały zawarte w pkt 32 SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-03 14:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-25 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: COM.231.2.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ogrodzenia przy Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Kaliszu przy ul. Żwirki i Wigury 10 2. Zakres prac obejmuje między innymi: - mechaniczne i ręczne planowanie terenu, - wykopanie wykopów pod stopy fundamentowe, - montaż słupków stalowych o profilach zamkniętych, lakierowanych proszkowo w kolorze RAL 7016, - montaż ogrodzenia panelowego z prętów stalowych o minimum fi 4 mm, o wysokości 123 cm i długości 250 cm, lakierowanych proszkowo w kolorze RAL 7016, - wykonanie i montaż bramy przesuwnej dwuczęściowej wykonanej z profili zamkniętych i wypełnionych panelem ogrodzeniowym, lakierowanych proszkowo w kolorze RAL 7016, oraz z automatycznym napędem sterowanym pilotami. - wykonanie i montaż dwóch sztuk furtek wykonanych z profili zamkniętych i wypełnionych panelem ogrodzeniowym, lakierowanych proszkowo w kolorze RAL 7016, - wykonanie zasilania elektrycznego automatyki bramy wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji elektrycznej. - wykonanie instalacji domofonowej i elektrycznej otwierania furtek; - wywóz i utylizacja zbędnej ziemi i odpadów powstałych w wyniku prac, uprzątnięcie terenu prac. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały zawarty w SWZ i załącznikach do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 44221300-8 - Bramy 34928200-0 - Ogrodzenia 34928220-6 - Elementy ogrodzeń 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 32552600-3 - Domofony 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-25 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis sposobu oceny ofert zawarty został w pkt 22. SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi za wady 4.3.6.) Waga: 10,00 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kar umownych 4.3.6.) Waga: 10,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowody potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów (jeśli dotyczy); 2) Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp; 3) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeśli dotyczy); SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych). 2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy. 3. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w pkt 16 SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej należy sporządzić w jednej z form wskazanych poniżej, a następnie przekazać Zamawiającemu wyłącznie za pośrednictwem Platformy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w pkt 10.1. i 10.2. SWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) podmiotowych środków dowodowych, w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. ,,Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp". 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian określa wzór umowy będący załącznikiem nr 5 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis sposobu oceny ofert zawarty został w pkt 22. SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 80,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi za wady 4.3.6.) Waga: 10,00 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kar umownych 4.3.6.) Waga: 10,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |