Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wynajem maszyny do przepychania, hałdowania miału węglowego |
Data zamieszczenia: | 2024-08-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Energetyki Cieplnej Spółka z o. o ul. św. Rocha 8 95-200 Pabianice powiat: pabianicki (42) 225-90-12, (42) 225-93-04 zec@zec.pabianice.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Pabianice |
Wadium: | 2.000,00 zł |
Nr telefonu: | (42) 225-90-12, (42) |
Termin składania ofert: | 2024-08-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
V.NADANA NAZWA ZAMÓWIENIA - ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA WYNAJMIE MASZYNY DO PRZEPYCHANIA I HAŁDOWANIA MIAŁU WĘGLOWEGO DLA POTRZEB CIEPŁOWNI MIEJSKIEJ - UL. KONSTANTYNOWSKA 62 ORAZ KOTŁOWNI PIASKI - UL. CMENTARNA 5 VI. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na wynajmie maszyn (-y) typu spychacz wraz z obsługą operatorską celem przepychania, hałdowania (formowania, pryzmowania) nią przez Wykonawcę miału węglowego oraz jako pomoc przy nawęglaniu na terenie obiektów należących do Zamawiającego, tj.: ? Ciepłowni Miejskiej - zlokalizowanej przy Ul. Konstantynowskiej 62, ? Kotłowni Piaski - zlokalizowanej przy Ul. Cmentarnej 5. Przewidywaną szacunkową ilość godzin wynajmu maszyn (-y) wraz z obsługą operatorską w okresie realizacji umowy określa się na około 1100 h (godzin zegarowych). Każdorazowy przewóz maszyn między lokalizacjami następuje na koszt Wykonawcy. Najmowany sprzęt winien posiadać n/w wymagania minimalne: ? masa eksploatacyjna spychacza - min. 12 ton, ? szerokość lemiesza - min 2,80 m, ? zamontowane urządzenie do pomiaru czasu - legalizowany oplombowany licznik motogodzin. Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie winien posiadać lub dysponować własną lub użyczoną (dzierżawioną) od osoby trzeciej minimum jedną maszyną o parametrach określonych powyżej. W przypadkach szczególnych (sporadycznych) - przy natężeniu dostaw węgla - Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi również z wykorzystaniem drugiej maszyny (wraz z obsługa operatorską). Otwarcie ofert: XVI. DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT Data: 27/08/2024 Godzina: 1115 Miejsce: UL. ŚW. ROCHA 8 - SALA KONFERENCYJNA Specyfikacja: III.ADRES STRONY INTERNETOWEJ, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - WWW.ZEC.PABIANICE.PL Składanie ofert: IV.ADRES, NA KTÓRY NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY - PABIANICE, UL. ŚW. ROCHA 8 - POKÓJ 206 www.zec.pabianice.pl oraz w siedzibie Zamawiającego. XIV. TERMIN SKŁADANIA OFERT Data: 27/08/2024 Godzina: 1100 Miejsce i termin realizacji: VII. MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA - PABIANICE, UL. KONSTANTYNOWSKA 62 i CMENTARNA 5 IX. A. Termin realizacji prac - od momentu podpisania umowy do 31.08.2024 roku (nie dłużej niż do wyczerpania limitu godzin zegarowych) Wymagania: VIII. INFORMACJE DOTYCZACE OFERT CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ 1. NIE TAK CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ 2. NIE TAK X.KRYTERIA OCENY OFERT: CENA - 100% XI.WYMAGANE WADIUM - W POSTĘPOWANIU JEST WYMAGANE KWOTĘ WADIUM W WYSOKOŚCI: 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). WNIESIENIE WADIUM. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW B. nie podlegać wykluczeniu na podstawie § 9 Regulaminu udzielania zamówień sektorowych, a w szczególności: posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych. Ocena warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie załączone do formularza oferty. C. zaakceptować termin realizacji robót - od momentu podpisania umowy do 31.08.2025 roku (nie dłużej niż do wyczerpania limitu godzin zegarowych) Ocena warunku nastąpi w oparciu o informacje zawarte w formularzu oferty. D. zaakceptować termin, sposób i etapowanie płatności - w ciągu 30 dni od daty otrzymania oryginału każdej faktury, możliwość fakturowania etapowego. Ocena warunku nastąpi w oparciu o informacje zawarte w formularzu oferty. E. posiadać uprawnienia do wykonywania tego typu czynności poprzez przedstawienie uprawnień operatora (-ów).Ocena warunku nastąpi w oparciu o dokumenty załączone do oferty Ocena warunku nastąpi w oparciu o dokumenty załączone do oferty XIII. WARUNKI UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ORAZ UDZIELENIA DODATKOWYCH WYJAŚNIEŃ Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśnienia i modyfikacje do SIWZ, ogłoszenie o zamówieniu oraz Regulamin udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane udostępnione będą na stronie internetowej ZEC Spółka z o.o. w Pabianicach pod adresem: www.zec.pabianice.pl oraz w siedzibie Zamawiającego. XV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ - 30 DNI OD TERMINU SKŁADANIA OFERT Kontakt: Jarosław Konkalec TelefonFaks (42) 225-90-12, (42) 225-93-04 Poczta elektroniczna (e-mail) zec@zec.pabianice.pl |