Wynajem maszyny do przepychania, hałdowania miału węglowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wynajem maszyny do przepychania, hałdowania miału węglowego

Data zamieszczenia: 2024-08-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Energetyki Cieplnej Spółka z o. o
ul. św. Rocha 8
95-200 Pabianice
powiat: pabianicki
(42) 225-90-12, (42) 225-93-04
zec@zec.pabianice.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Pabianice
Wadium: 2.000,00 zł
Nr telefonu: (42) 225-90-12, (42)
Termin składania ofert: 2024-08-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
V.NADANA NAZWA ZAMÓWIENIA - ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA WYNAJMIE MASZYNY
DO PRZEPYCHANIA I HAŁDOWANIA MIAŁU WĘGLOWEGO DLA POTRZEB CIEPŁOWNI MIEJSKIEJ
- UL. KONSTANTYNOWSKA 62 ORAZ KOTŁOWNI PIASKI - UL. CMENTARNA 5
VI.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na wynajmie maszyn (-y)
typu spychacz wraz z obsługą operatorską celem przepychania, hałdowania (formowania, pryzmowania) nią przez
Wykonawcę miału węglowego oraz jako pomoc przy nawęglaniu na terenie obiektów należących do
Zamawiającego, tj.:
? Ciepłowni Miejskiej - zlokalizowanej przy Ul. Konstantynowskiej 62,
? Kotłowni Piaski - zlokalizowanej przy Ul. Cmentarnej 5.
Przewidywaną szacunkową ilość godzin wynajmu maszyn (-y) wraz z obsługą operatorską w okresie realizacji
umowy określa się na około 1100 h (godzin zegarowych).
Każdorazowy przewóz maszyn między lokalizacjami następuje na koszt Wykonawcy.
Najmowany sprzęt winien posiadać n/w wymagania minimalne:
? masa eksploatacyjna spychacza - min. 12 ton,
? szerokość lemiesza - min 2,80 m,
? zamontowane urządzenie do pomiaru czasu - legalizowany oplombowany licznik motogodzin.
Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie winien posiadać lub dysponować własną lub użyczoną
(dzierżawioną) od osoby trzeciej minimum jedną maszyną o parametrach określonych powyżej. W przypadkach
szczególnych (sporadycznych) - przy natężeniu dostaw węgla - Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia
usługi również z wykorzystaniem drugiej maszyny (wraz z obsługa operatorską).

Otwarcie ofert: XVI. DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT
Data: 27/08/2024
Godzina: 1115
Miejsce: UL. ŚW. ROCHA 8 - SALA KONFERENCYJNA

Specyfikacja:
III.ADRES STRONY INTERNETOWEJ, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - WWW.ZEC.PABIANICE.PL

Składanie ofert:
IV.ADRES, NA KTÓRY NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY - PABIANICE, UL. ŚW. ROCHA 8 - POKÓJ 206
www.zec.pabianice.pl oraz w siedzibie Zamawiającego.
XIV. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Data: 27/08/2024
Godzina: 1100

Miejsce i termin realizacji:
VII.
MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA - PABIANICE, UL. KONSTANTYNOWSKA 62 i CMENTARNA 5
IX.
A. Termin realizacji prac - od momentu podpisania umowy do 31.08.2024 roku
(nie dłużej niż do wyczerpania limitu godzin zegarowych)

Wymagania:
VIII. INFORMACJE DOTYCZACE OFERT
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ
1.
NIE
TAK
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ
2.
NIE
TAK
X.KRYTERIA OCENY OFERT: CENA - 100%
XI.WYMAGANE WADIUM - W POSTĘPOWANIU JEST WYMAGANE
KWOTĘ WADIUM W WYSOKOŚCI: 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych).
WNIESIENIE
WADIUM.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA
TYCH WARUNKÓW
B. nie podlegać wykluczeniu na podstawie § 9 Regulaminu udzielania zamówień sektorowych, a w szczególności:
posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień;
posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia;
znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Regulaminu udzielania zamówień
sektorowych.
Ocena warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie załączone do formularza oferty.
C. zaakceptować termin realizacji robót -
od momentu podpisania umowy do 31.08.2025 roku
(nie dłużej niż do wyczerpania limitu godzin zegarowych)
Ocena warunku nastąpi w oparciu o informacje zawarte w formularzu oferty.
D. zaakceptować termin, sposób i etapowanie płatności - w ciągu 30 dni od daty otrzymania oryginału każdej faktury,
możliwość fakturowania etapowego.
Ocena warunku nastąpi w oparciu o informacje zawarte w formularzu oferty.
E. posiadać uprawnienia do wykonywania tego typu czynności poprzez przedstawienie uprawnień operatora (-ów).Ocena
warunku nastąpi w oparciu o dokumenty załączone do oferty
Ocena warunku nastąpi w oparciu o dokumenty załączone do oferty
XIII. WARUNKI UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ORAZ UDZIELENIA
DODATKOWYCH WYJAŚNIEŃ
Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia,
wyjaśnienia i modyfikacje do SIWZ, ogłoszenie o zamówieniu oraz Regulamin udzielania zamówień sektorowych na dostawy,
usługi i roboty budowlane udostępnione będą na stronie internetowej ZEC Spółka z o.o. w Pabianicach pod adresem:
www.zec.pabianice.pl oraz w siedzibie Zamawiającego.
XV.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ - 30 DNI OD TERMINU SKŁADANIA OFERT

Kontakt:
Jarosław Konkalec
TelefonFaks
(42) 225-90-12, (42) 225-93-04
Poczta elektroniczna (e-mail)
zec@zec.pabianice.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii