Usługa polegająca na dostawie i wykonaniu automatycznego systemu nawadniania boiska...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa polegająca na dostawie i wykonaniu automatycznego systemu nawadniania boiska naturalnego

Data zamieszczenia: 2024-08-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Korfantego 17
44-310 Radlin
powiat: wodzisławski
tel./32/ 4568017
mosir@radlin.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Radlin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./32/ 4568017
Termin składania ofert: 2024-09-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
przesyłamy zaproszenie do złożenia propozycji cenowej
na: ,,Usługę polegającą na dostawie i wykonaniu automatycznego systemu nawadniania boiska
naturalnego przy Ul. Odległej w Radlinie" wg zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu
III.
CEL ZAMÓWIENIA
Celem zamówienia jest: ,,Usługa polegająca na dostawie i wykonaniu automatycznego systemu
nawadniania boiska naturalnego przy Ul. Odległej w Radlinie" wg zatwierdzonego przez
Zamawiającego projektu.
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Charakterystyka obiektu
Boisko piłkarskie z naturalną nawierzchnią o wymiarach 105m x68 m zlokalizowane w Radlinie przy
ul. Odległej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
W zakres prac wchodzi:
1) zaprojektowanie automatycznego systemu nawadniania boiska o wymiarach 68 m x 105 m, przy
zasilaniu ze studni zlokalizowanej przy trybunach,
2) dostawa i wykonanie automatycznego systemu nawadniania boiska wg zatwierdzonego przez
Zamawiającego projektu,
3) wykonanie prac ziemnych, w tym wycięcie murawy, montaż urządzeń i odtworzenie płyty boiska
po zamontowaniu urządzeń,
4) wykonanie instalacji elektrycznej zasilania urządzeń zraszających płytę boiska i sterowników,
5) uruchomienie systemu nawadniania,
6) przeszkolenie osób odpowiedzialnych za obsługę,
7) bezpłatny serwis w okresie gwarancji.Warunki dotyczące automatycznego systemu nawadniania:
1. Źródło zasilania instalacji stanowić będzie:
- Woda deszczowa ze zbiornika retencyjnego oraz w przypadku braku wody deszczowej wodę
z przyłącza wodociągowego,
- W rejonie boiska i trybun zlokalizowana będzie studnia, gdzie będą doprowadzone rurociągi
z deszczówki i z wodociągu. Ze studni tej należy wykonać podłączenie do instalacji
nawadniającej.
Ofertę należy przedstawić w dwóch wariantach:
1) przy zasilaniu z rurociągu fi 40 (zarówno ze zbiornika retencyjnego lub z wodociągu- na
wodociągu należy podać, czy jest wymagana dodatkowa pompa, jeżeli tak, to jakiego typu i
jakiej mocy),
2) przy zasilaniu z rurociągu fi 63 (zarówno ze zbiornika retencyjnego lub z wodociągu- na
wodociągu należy podać, czy jest wymagana dodatkowa pompa, jeżeli tak, to jakiego typu
i jakiej mocy)."
3) wymagana ilość zraszaczy rotacyjnych: minimum 13 szt. - maksymalnie 28 szt., sekcje
zraszaczy 90°, 180°, 360° - Ofertę należy przedstawić w dwóch wariantach - ilość
niezbędna zraszaczy w zależności od średnicy rurociągu zasilającego.
Zamawiający dokona wyboru wariantu w oparciu o posiadane środki finansowe na
realizację zamówienia.
1. System zraszaczy rotacyjnych - np. zraszacze ,,HUNTER" lub inne równoważne o nie
gorszych parametrach:
1) zraszacze muszą posiadać filtr pozwalający na bieżące usuwanie osadów od góry zraszacza;
2) zraszacze muszą posiadać ochronę górnej części korpusu w postaci pokrywy ze sztucznej
trawy;
3) konstrukcja zraszaczy powinna umożliwić jego ewentualną naprawę lub wymianę
uszkodzonego elementu bez konieczności uszkodzenia murawy;
4) zraszacze winny posiadać wbudowane elektrozawory;
5) Zamawiający nie dopuszcza stosowania studzienek irygacyjnych w polu gry;
6) system nawadniania powinien być zaopatrzony w czujnik opadów odłączający działanie
instalacji podczas deszczu;
7) system nawadniania należy wykonać w taki sposób aby przy podanych parametrach
zasilania ze studni zapewnić pełne pokrycie podlewania murawy boiska.
2. Układ sterujący - np. sterownik ,,Hunter" lub inny równoważny o nie gorszych
parametrach:
1) sterowanie układem odbywać się będzie za pomocą centrali sterującej, która w
odpowiedniej kolejności będzie uruchamiała poszczególne sekcje;
2) sterownik należy zamontować w szafce w pobliżu studni zasilającej z zapasem kabli 40 m,
tak by można było w późniejszym czasie przenieść szafę do pomieszczenia technicznego w
budynku trybun wskazanym przez Zamawiającego. DOSTAWA Szafy po stronie Wykonawcy.
3) sterownik musi posiadać możliwość podłączenia do aplikacji w systemie Android;
4 )należy wykonać zasilanie urządzeń zraszających płytę boiska.
5 ) należy wykonać możliwość odwodnienia całej instalacji przed okresem zimowym;Obowiązki Wykonawcy
1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z powszechnie
obowiązującymi normami i przepisami prawa przy zachowaniu należytej staranności oraz
przez personel posiadający odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje,
2. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia posiadać
ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej związanej z jego realizacją, z tytułu
odpowiedzialności za wypadki i szkody wyrządzone przy realizacji prac, w tym ubezpieczenia
własnych pracowników, pracowników Zamawiającego i osób postronnych,
3. przejęcie placu budowy - na podstawie protokołu, jego zagospodarowanie oraz właściwe
oznaczenia i zabezpieczenia terenu i miejsc prowadzenia robót, zapewnienia należytego ładu i
porządku, a w szczególności przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy należy do
Wykonawcy.
4. urządzenie placu budowy we własnym zakresie i na własny koszt (Zamawiający udostępni
Wykonawcy niezbędne media),
5. zorganizowanie dozoru mienia i wszelkich wymaganych przepisami zabezpieczeń p.poż. na
terenie budowy oraz ponoszenia za nie pełnej odpowiedzialności materialnej,
6. zabezpieczenie terenu budowy przed kradzieżą i innymi ujemnymi oddziaływaniami i
ponoszenia skutków finansowych z tego tytułu,
7. ponoszenie odpowiedzialności za szkody powstałe na terenie budowy pozostające w
związku przyczynowym lub spowodowane pracami prowadzonymi przez wykonawcę,
8. utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz
usuwania niepotrzebnych urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów oraz odpadów na
koszt własny,
9. wykorzystywanie w trakcie realizacji przedmiotu umowy materiałów, osprzętu i urządzeń,
które winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i
stosowania w budownictwie,
10. wykonanie na koszt własny prac niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub
konieczność zapobieżenia awarii,
11. bezzwłocznego powiadamianie na piśmie Zamawiającego o wszelkich możliwych
wydarzeniach i okolicznościach mogących wpłynąć na opóźnienie robót,
12. odtworzenie na własny koszt ewentualnych zniszczeń,
13. naprawa uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego spowodowanych
prowadzonymi robotami budowlanymi - w uzgodnieniu z ich użytkownikami
(administratorami),
14. uzgadnianie z zamawiającym terminów odbiorów robót zanikających lub ulegających
zakryciu,
16. likwidacja placu budowy i uporządkowania terenu w terminie nie późniejszym niż na
dzień zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego,
15. przekazanie protokołem zdawczo - odbiorczym przez wykonawcę zamawiającemu
przedmiotu umowy.
16. sporządzenie dokumentacji odbiorowej zawierającej w szczególności:
1) zatwierdzony przez Zamawiającego projekt wykonawczy automatycznego systemu
nawadniania boiska, zawierający m. in. opis instalacji elektrycznej i sterowania, przebieg
instalacji elektrycznej, rozmieszczenie i zasięg zraszaczy, itp.2) certyfikaty jakości, deklaracje zgodności, karty katalogowe, instrukcje obsługi, protokoły
badań technicznych wymaganych przepisami prawa
19. przekazanie Zamawiającemu procedury osuszania układu hydraulicznego systemu
nawadniania w celu zabezpieczenia przed okresem zimowym;
Uwaga: w pierwszym wykonaniu osuszania układu hydraulicznego systemu nawadniania w
celu zabezpieczenia przed okresem zimowym wymagany jest udział Wykonawcy połączony z
przeszkoleniem przedstawiciela Zamawiającego w dokonywaniu danej procedury.
20. przekazanie Zamawiającemu procedury wiosennego uruchamiania systemu nawadniania.
21. usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie
trwania robót w uzgodnionym przez Strony terminie, nie dłuższym jednak niż termin
technicznie uzasadniony, konieczny do ich usunięcia,
Wizja lokalna
Wykonawca przed złożeniem oferty może dokonać wizji lokalnej w celu naocznych oględzin
miejsca realizacji inwestycji. Wizja ma na celu sprawdzenie warunków wykonania
zamówienia oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej
wyceny przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna może się odbyć w terminie od poniedziałku do
piątku w godz.ch 8:00 - 14:00, po wcześniejszym kontakcie z pracownikiem
Zamawiającego.

Dokument nr: DN.261.02.2024

Składanie ofert:
XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 02.09.2024 r. do godz. 13:00
1) pocztą lub przesyłką kurierską na adres Zamawiającego podany w punkcie I lub
2) osobiście w siedzibie Zamawiającego- sekretariat Ul. Korfantego 17, 44-310 Radlin
3) przesłać e-mailem: mosir@radlin.pl; (decyduje data i godz. wpływu oferty do siedziby
Zamawiającego). Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane.
2. Oferty składane pocztą, przesyłką kurierską lub osobiście należy oznakować
w następujący sposób:
,, Usługa polegająca na dostawie i wykonaniu automatycznego systemu nawadniania
boiska naturalnego przy Ul. Odległej w Radlinie." Nie otwierać przed dniem 02.09.2024 r.
godz. 13:00

Miejsce i termin realizacji:
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia 15 grudnia 2024 r.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego na podstawie Zarządzenia nr
0203/03/2021 z dnia 04 stycznia 2021 r.. Dyrektora Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
w Radlinie dotyczącego ,,Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie
przekracza kwoty 130 000 zł netto ,,
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności
Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia,
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności
Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia,
3) zdolności technicznej lub zawodowej,
a) doświadczenie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu:
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę doświadczenia zawodowego
polegającego na realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 zamówienia dotyczącego
wykonania automatycznego systemu nawadniania boiska piłkarskiego o pow. min. 7000 m2.
W celu wykazania spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada
Wykaz usług wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego
oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.
c) potencjału technicznego:
Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności
Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia,
Spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej Zamawiającyzweryfikuje na podstawie oświadczenia Wykonawcy w formularzu ofertowym oraz
dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
2. Podstawy wykluczenia Wykonawcy z udziału z postępowania
1. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu podlegać
będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
Brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej
Zamawiający zweryfikuje na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez
Wykonawcę.
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH
SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK
PODSTAW WYKLUCZENIA:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty :
1. wykaz usług, wg wzoru załącznika nr 3,
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności w/w dokumentu w formie
elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych
i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez
Wykonawcę dokumenty.
VIII. WYKAZ INNYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCÓW:
1. Formularz ofertowy (zał. 2) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę.
Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego
przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub
umocowania prawnego.
IX. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z
WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO
POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia,
wezwania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej, lub
drogą elektroniczną. W przypadku wykorzystania faksu lub drogi elektronicznej każda ze
stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
2. Korespondencję związaną z przedmiotowym postępowaniem, należy kierować na adres:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Korfantego 17, 44-310 Radlin
e-mail: mosir@radlin.pl,
X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT:
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi mieć formę pisemną i powinna być sporządzona w języku polskim.
3. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania
4. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
5. Oferta oraz wymagane formularze, składane wraz z ofertą wymagają podpisu osóbuprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie
z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
6. Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia
właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
7. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty: oświadczenia, załączniki i inne,
o których mowa w zapytaniu. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z
oryginałem przez osoby upoważnione.
8. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez
Zamawiającego wzorcami, zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby
podpisującej ofertę.
3. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
Zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
XII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
1. Cena oferty oznacza cenę zaproponowaną przez Wykonawcę za realizację zamówienia.
Zostanie ona określona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 2).
2. Obowiązującym wynagrodzeniem w niniejszym postępowaniu jest wynagrodzenie
ryczałtowe, które nie może zostać podwyższone podczas wykonywania umowy.
3. Wykonawca nie może zgłaszać żadnych roszczeń z tytułu niedoszacowania należności za
wykonanie prac będących przedmiotem zamówienia, czy błędów Wykonawcy.
4. Wykonawca określi cenę całkowitą oferty brutto (w PLN) dla przedmiotu zamówienia,
podając ją w zapisie liczbowym, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i słownym, z
wyodrębnieniem należnego podatku VAT. W razie rozbieżności wiążącą jest cena podana
słownie.
5. Obowiązkiem Wykonawcy jest prawidłowe ustalenie podatku VAT.
6. Każdy z wykonawców może podać tylko jedną cenę za realizację zamówienia.
7. Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia z
uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania wynikających z zakresu
dostawy, niezbędnej do wykonania zadania i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki
wpływające na ostateczną cenę, w tym w szczególności: koszty transportu, montażu urządzeń
oraz przeszkolenia w zakresie obsługi.
XIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ
PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH
KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT:
1. Zamawiający uzna ofertę za spełniająca wymagania i przyjmie do szczegółowego
rozpatrywania, jeżeli:
a) oferta spełnia wymagania określone niniejszym zapytaniem,
b) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny,
tj.: cena ofertowa brutto za całość zamówienia - waga 100%.
a) Zamawiający porówna i oceni oferty, według następującego wzoru matematycznego:Cena = Cena najtańszej oferty x 100 pkt
Cena ocenianej oferty
3. Cena ofertowa winna zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z realizacją
zamówienia.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę obejmującą wykonanie opisanego
przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie i zgodnie z wymaganiami oraz zawierającą
najniższą cenę ofertową brutto.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym
a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek
zmiany w jej treści.
6. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki
rachunkowe
XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ
DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
1. Umowa w sprawie niniejszego zamówienia zostanie zawarta z uwzględnieniem
postanowień wynikających z treści zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie -
wg. wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 4
2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
3. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przesłane pocztą elektroniczną
do Wykonawców uczestniczących w postępowaniu.
4. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
5. W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał
się od zawarcia umowy Zamawiający, może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny,
XVI. INFORMACJA O SPOSOBIE ROZLICZANIA MIEDZY STRONAMI:
Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy
niniejsze zapytanie ofertowe dokonywane będą po dokonaniu odbioru wykonania
przedmiotu zamówienia wyłącznie w PLN.
Płatność nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury,
przelewem na rachunek wskazany w niej przez Wykonawcę.

Uwagi:
XVII. KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
1. ,,Obowiązujące zasady dot. przetwarzania danych osobowych udostępniamy na stronie
internetowej pod adresem https://radlin.pl/zpdo, na tablicy informacyjnej ulokowanej w naszej
siedzibie oraz w formie udostępnianego na życzenie wydruku."
2. Dane osobowe będą przetwarzane przez Zamawiającego w celu przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia, oceny otrzymanej oferty oraz przeprowadzenia
procedury wyboru najkorzystniejszej oferty.
3. Dostęp do Pani/Pana danych osobowych będą posiadali upoważnieni pracownicy MOSiR
oraz podmioty, które są zainteresowane prowadzonym zapytaniem ofertowym, podmioty
kontrolujące prawidłowość przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia oraz
instytucje uprawnione do dostępu do danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
4. Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku zawarcia umowy o
udzielenie zamówienia publicznego o czas niezbędny do jej wykonania; jeśli czynność nie
doszła do skutku Zamawiający przetwarza dane osobowe przez czas wymagany na
archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji.XVIII. WYNIK POSTĘPOWANIA
O wyborze oferty zamawiający powiadomi wykonawców drogą mailową.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie
bez podawania przyczyn.

Kontakt:
3. Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Tatiana Szewczyk e-mail: mosir@radlin.pl tel. 32 4568017

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii