Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zielona wyspa na dworcu |
Data zamieszczenia: | 2024-08-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Ochrony Środowiska ul. Lwowska 28A 38-400 Krosno powiat: Krosno https://platformazakupowa.pl/transakcja/972352 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Krosno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-09-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
KSL.7031.19.2024.BJ Zielona wyspa na dworcu w Krośnie Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość / Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz Plik 1 Zielona wyspa na dworcu w Krośnie Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu gminnego dworca autobusowego przy Ul. Kolejowej w Krośnie, poprzez wykonanie nasadzeń drzew i roślin ozdobnych na pow. 955,0 m2, według załączonego zakresu rzeczowego tj. dokumentacją projektową, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, warunkami prowadzenia robót w pasie drogowym. 1 usługa 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR Gmina Miasto Krosno Lwowska 28a 38-400, Krosno (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Dokument nr: ID 972352, KSL.7031.19.2024.BJ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/972352 Składania : 02-09-2024 10:00:00 Otwarcia : 02-09-2024 10:05:00 Wymagania: Wymagania i specyfikacja KSL.7031.19.2024.BJ Krosno, dnia 26.08.2024 r. OGŁOSZENIE dotyczące zamówienia poniżej 130 tys. złotych w trybie przetargowym zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych. GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-626, fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989 OGŁASZA że zamierza udzielić zamówienia na: ,,Zielona wyspa na dworcu w Krośnie" Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45111100-9 Roboty w zakresie rozbiórek 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 03452000-3 Drzewa 1. Zakres prac do wykonania przy realizacji zadania pn.: ,,Zielona wyspa na dworcu w Krośnie" Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu gminnego dworca autobusowego przy ul. Kolejowej w Krośnie, poprzez wykonanie nasadzeń drzew i roślin ozdobnych na pow. 955,0 m2, według załączonego zakresu rzeczowego tj. dokumentacją projektową, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, warunkami prowadzenia robót w pasie drogowym. Tereny do zagospodarowania zlokalizowane są na działkach o nr ew. gruntów: - Krosno, ul. Kolejowa, działki nr ewid. 236/23, 236/29, 236/31, obręb Przemysłowa. 2. Termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie - od dnia podpisania umowy, zakończenie - 30.11.2024 r., z czego: - usunięcie, wywiezienie, utylizacja powierzchni asfaltowej wraz z podbudową, wymiana podłoża, wykonanie obrzeży, roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu i wykonaniem nasadzeń roślin - do dnia 15 października 2024 r. - pielęgnacja roślin po posadzeniu, podlewanie, nawożenie, odchwaszczanie - do dnia 30 listopada 2024 r. 3. Warunki udziału w postępowaniu. 3.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji co najmniej 1 podobnych robót dot. zagospodarowania terenów zieleni - nasadzeń i pielęgnacji drzew, krzewów, roślin ozdobnych o wartości co najmniej 10 000 zł brutto, realizowanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z przedmiotowego postępowania. 3.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz: oferty przetargowej (załącznik nr 1), b) wykaz doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług przywołanych w przedmiotowym wykazie (Załącznik nr 5), c) klauzulę informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych (Załącznik nr 3). 3.3. Dokumenty wymienione w niniejszym dziale należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła ,,za zgodność z oryginałem" lub inna tożsama znaczeniowo. 4. Warunki płatności: Przelew z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 5. Wadium - wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium. 6. Kryterium oceny ofert: cena - 100%. 7. Termin składania ofert upływa dnia 2.09.2024 r. o godz. 10.00 Otwarcie ofert odbędzie się elektronicznie na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/krosno w dniu 2.09.2024 r. o godz. 10.05. 8. Ofertę należy złożyć w wymaganym czasie i terminie w formie elektronicznej, odpowiednio do treści wzoru formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania wraz z wymaganymi dokumentami tj. wykazem doświadczenia (Załącznik nr 5) oraz klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych (Załącznik nr 3). 9. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Bernadetta Józefczyk-Dziki - Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami Urzędu Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5 (pokój Nr 213), w godz. pon. od 7:30 do 16:30, wt.-czw. Od 7:30 do 15:30, pt. od 7:30 do 14:30, tel. (13) 47 43 670, e-mail: jozefczyk.bernadetta@um.krosno.pl 10. Wykaz załączników: 1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy, 2. Załącznik nr 2 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, 3. Załącznik nr 3 - Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych, 4. Załącznik nr 4 - Załączniki graficzne, 5. Załącznik nr 5 - Wykaz wiedzy i doświadczenia, 6. Załącznik nr 6 - Warunki prowadzenia robót w pasie drogowym, 7. Załącznik nr 7 - Wzór umowy. 11. Uwagi: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie. Szanowni Państwo, informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego. W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 13 47 43 670 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny. Komunikaty Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów Wyślij wiadomość do zamawiającego Kryteria i warunki formalne Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik 1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto 0,00 PLN brutto (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 3 Termin realizacji - Rozpoczęcie - od dnia podpisania umowy, zakończenie - 30.11.2024 r.. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Uwagi: Opis dodatkowy 1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne. Kontakt: Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Ochrony Środowiska ul. Lwowska 28A 38-400 Krosno Kontakt za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days |