Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wycinka i przycinka drzew metodą alpinistyczną oraz usuniecie karpin |
Data zamieszczenia: | 2024-09-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Baza Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Ptasia 2A 87-800 Włocławek powiat: Włocławek tel.: 728 366 362, tel./fax. 054 232-62-76 zamowienia.publiczne@spolkabaza.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Włocławek |
Wadium: | 1 400,00 złotych |
Nr telefonu: | tel.: 728 366 362, t |
Termin składania ofert: | 2024-09-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
na: Wycinkę i przycinkę drzew metodą alpinistyczną oraz usuniecie karpin znajdujących się na terenie Cmentarza Komunalnego we Włocławku. (Wpisać nazwę nadaną zamówieniu) 2. Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wycinkę i przycinkę drzew znajdujących się na terenie Cmentarza Komunalnego we Włocławku metodą alpinistyczną. Wykaz drzew do wycinki i przycinki zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany zostaje do: - wykonania wycinki 15 szt. drzew; - wykonania przycinki 16 szt. drzew; - usunięcia karpiny po wyciętym drzewie - 2 szt.; - przetransportowania drewna z wycinki na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Włocławek; - dokonania rozdrobnienia gałęzi stanowiących odpad z wykonanej wycinki za pomocą rębaka; Dokument nr: ZP.13.2024 Otwarcie ofert: 7) Otwarcie ofert nastąpi dnia: 11.09.2024 r. o godz. 15:05 w siedzibie spółki Baza Sp. z o.o., Ul. Ptasia 2A, 87-800 Włocławek. 8) Otwarcie ofert jest jawne. Składanie ofert: 5) Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć osobiście u zamawiającego (pokój Zarządu Baza Sp. z o.o.), lub pocztą/kurierem na adres: Baza Sp. z o.o. we Włocławku, Ul. Ptasia 2A, 87-800 Włocławek z adnotacją na kopercie o treści ,,Oferta na wycinkę i przycinkę drzew metodą alpinistyczną -sprawa nr ZP.13.2024 - nie otwierać przed 11.09. 2024 r godz. 15.15". 6) Ofertę należy złożyć do dnia: 11.09.2024r., godz. 15:00. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji zamówienia: 3 tygodnie dni od dnia zawarcia umowy. Wymagania: 3. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym/wykluczenie Wykonawcy: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który posiada polisę OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 50 000,00 zł. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopię polisy OC przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu, określone w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego; Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz.U.2024, poz.507), Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych lub innych czynników uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w całości w wyznaczonym terminie przewiduje się możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy. 5. Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu i braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 2) b) Formularz ofertowy (załącznik nr 3), c) Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. Termin związania ofertą: 30 dni. 7. Termin i sposób składania oferty: 1) Ofertę sporządzić należy na załączonym do zapytania ofertowego formularzu ofertowym (załącznik nr 3); 2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem; 3) Oferta winna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji Wykonawcy. 4) W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą, na szczelnie zamkniętej kopercie należy umieścić napis ,,Zapytanie ofertowe na wycinkę drzew. 9) Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego. 10) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 11) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 12) Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający może wezwać do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzjelenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 13) Na ofertę składają się: a) Formularz ofertowy (załącznik nr 3), b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 2), c) Dokument potwierdzający wniesienie wadium 14) Oferty we wstępnej ocenie zostaną sprawdzone pod względem kompletności oraz spełniania wymogów formalnych. 8. Sposób obliczania ceny: 1) Wykonawca wskaże w Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego cenę oferty. 2) Jako cenę oferty służącą do wyboru oferty przyjmuje się cenę całkowitą podaną w formularzu oferty, która stanowi cenę oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia 3) Zamawiający przewiduje rozliczenie tylko w polskich złotych. 4) Wykonawca, w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego, przedstawi cenę oferty brutto, z uwzględnieniem podatku VAT (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami). 5) Ceny muszą być podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia: poniżej 5 - należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 - należy zaokrąglić w górę). 6) Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę. 7) Zamawiający poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c) inne omyłki, polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, o czym niezwłocznie zawiadamia wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 9. Kryteria oceny ofert: 1) Kryteria oceny ofert - cena 100% 2) Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w ww. kryterium wynosi 100. 3) W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty w powyższym kryterium wg następującego wzoru: C = [CN/CB x 100%] x 100 C = ilość punktów badanej oferty wg kryterium CN= najniższa oferowana cena spośród złożonych ofert CB= cena oferty badanej Przez kryterium cena oferty brutto rozumie się cenę obliczoną przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami określonymi w punkcie 8 i podaną w formularzu ofertowym dołączonym do oferty. 4) Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty która otrzyma największą ilość punktów. 5) W sytuacji, gdy zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert zawierają taką samą cenę, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 6) W toku badania i oceny oferty zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 7) Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o kryteria wskazane w ppkt 1). 10. WADIUM 1) Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 1 400,00 złotych (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100). 2) Wadium, o którym mowa w pkt 1, utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem zawarcia umowy oraz unieważnienia postępowania. 3) Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 4) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych: d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości. 5) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer 62 1240 3389 1111 0010 4663 1474, prowadzony przez Bank PEKAO S.A. tytuł przelewu: ,,Wadium na wycinkę drzew metodą alpinistyczną - sprawa nr ZP.13.2024", a dokument potwierdzający wniesienie wadium (dokonanie przelewu) zaleca się dołączyć do oferty. 6) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 5, przed upływem terminu składania ofert (tj przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 12. O wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania Zamawiający powiadomi Wykonawców na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej. Wykonawca zostanie powiadomiony również o terminie podpisania umowy. Kontakt: 13. Osoby do kontaktu ze strony Zamawiającego: w sprawach merytorycznych: Pani Aneta Szadkowska nr tel.: 728 366 362, w sprawach proceduralnych: Pani Halina Walczak nr tel. 54-232 62 76, adres e-mail: zamowienia.publiczne@spolkabaza.pl |