Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz zimowe utrzymanie dróg dla pieszych i rowerów |
Data zamieszczenia: | 2024-09-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Pabianicki ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 2 95-200 Pabianice powiat: pabianicki +48 42 225 40 00, faks +48 42 215 91 66 przetargi@powiat.pabianice.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/976078 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Pabianice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | +48 42 225 40 00, fa |
Termin składania ofert: | 2024-09-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz zimowe utrzymanie dróg dla pieszych i rowerów Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Miejskiej Pabianice, Gminy Pabianice, Gminy Ksawerów i Gminy Lutomiersk oraz zimowe utrzymanie dróg dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Miejskiej Pabianice, Gminy Ksawerów, Gminy Dobroń, Gminy Dłutów, Gminy Pabianice i Gminy Lutomiersk. 2. Zamówienie podzielone jest na trzy (3) części. Część nr 1 obejmuje zimowe utrzymanie dróg wg standardu 3 i 4 na terenie Gminy Miejskiej Pabianice, Gminy Pabianice i Gminy Ksawerów - obszar wymieniony w Załączniku nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje (dotyczy części nr 1 i części nr 2): - mechaniczne usuwanie zalegającego śniegu, gołoledzi, lodowicy lub błota pośniegowego w odpowiednich standardach zgodnie z załączonym wykazem, pługopiaskarką lub solarką z pługiem, w trybie awaryjnym również równiarką i koparko-ładowarką, - usuwanie śliskości zimowej i uszorstnienie jezdni poprzez mechaniczne posypanie mieszanką solno-piaskową 50% lub solą drogową odcinków nawierzchni dróg powiatowych po konsultacji z przedstawicielem zamawiającego, - mechaniczne odśnieżanie i posypywanie mieszanką solno-piaskową 50% lub solą drogową odcinków nawierzchni dróg powiatowych po konsultacji z przedstawicielem zamawiającego. 3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ. 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Miejskiej Pabianice, Gminy Pabianice, Gminy Ksawerów i Gminy Lutomiersk oraz zimowe utrzymanie dróg dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Miejskiej Pabianice, Gminy Ksawerów, Gminy Dobroń, Gminy Dłutów, Gminy Pabianice i Gminy Lutomiersk. 2. Zamówienie podzielone jest na trzy (3) części. Część nr 2 obejmuje zimowe utrzymanie dróg wg standardu 3 i 4 na terenie Gminy Lutomiersk - obszar wymieniony w Załączniku nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje (dotyczy części nr 1 i części nr 2): - mechaniczne usuwanie zalegającego śniegu, gołoledzi, lodowicy lub błota pośniegowego w odpowiednich standardach zgodnie z załączonym wykazem, pługopiaskarką lub solarką z pługiem, w trybie awaryjnym również równiarką i koparko-ładowarką, - usuwanie śliskości zimowej i uszorstnienie jezdni poprzez mechaniczne posypanie mieszanką solno-piaskową 50% lub solą drogową odcinków nawierzchni dróg powiatowych po konsultacji z przedstawicielem zamawiającego, - mechaniczne odśnieżanie i posypywanie mieszanką solno-piaskową 50% lub solą drogową odcinków nawierzchni dróg powiatowych po konsultacji z przedstawicielem zamawiającego. 3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ. 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Miejskiej Pabianice, Gminy Pabianice, Gminy Ksawerów i Gminy Lutomiersk oraz zimowe utrzymanie dróg dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Miejskiej Pabianice, Gminy Ksawerów, Gminy Dobroń, Gminy Dłutów, Gminy Pabianice i Gminy Lutomiersk. 2. Zamówienie podzielone jest na trzy (3) części. Część nr 3 obejmuje zimowe utrzymanie dróg dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Miejskiej Pabianice, Gminy Ksawerów, Gminy Dobroń, Gminy Dłutów, Gminy Pabianice i Gminy Lutomiersk - obszar wymieniony w Załączniku nr 3 do Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. Zimowe utrzymanie dróg dla pieszych i rowerów obejmuje (dotyczy części nr 3): - mechaniczne lub ręczne odśnieżanie dróg dla pieszych lub dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów (drogę dla pieszych uważa się za odśnieżoną przy szerokości minimum 1,50 m, drogę dla rowerów uważa się za odśnieżoną przy szerokości min. 2m (droga rowerowa dwukierunkowa) i przy szerokości min. 1,5m (droga rowerowa jednokierunkowa), drogę dla pieszych i rowerów uważa się za odśnieżoną przy szerokości min. 3,0 m), - usuwanie śliskości zimowej, oblodzenia, gołoledzi i uszorstnianie dróg dla pieszych lub dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów poprzez posypywanie piaskiem, - usuwanie śliskości zimowej, oblodzenia, gołoledzi dróg dla pieszych lub dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów lub poboczy utwardzonych poprzez posypywanie solą drogową lub chlorkiem wapnia (CaCl2), - załadunek i wywóz śniegu. 3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ. CPV: 90620000-9, 90630000-2 Dokument nr: 2024/BZP 00483099, DM.272.66.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-11 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pabianice 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pabianice 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452; dalej: "Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji"), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 1.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 1.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0., 1.4. włączona obsługa JavaScript, 1.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 1.6. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 1.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 1.8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: o akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, o zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Zalecenia dotyczące stosowanych formatów przekazywanych plików, kompresji danych, zasad dotyczących stosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego określono w rozdziale XXVI - Zalecenia Zamawiającego SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Pabianicki z siedzibą w Pabianicach, przy Ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice, tel.: 42 225 40 00 faks: 42 215 91 66, e-mail: powiat@powiat.pabianice.pl 2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@powiat.pabianice.pl pod numerem telefonu 500 610 605; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP. 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/976078 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-11 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pabianice Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |