Malowanie dachów z blachy trapezowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Malowanie dachów z blachy trapezowej

Data zamieszczenia: 2024-09-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KROŚNIE
ul. Niepodległości 6
38-400 Krosno
powiat: Krosno
tel. (0-13) 43 66 308, Fax.(0-13) 43 67 110, telefon kom. 661 632 131
kmkrosno@podkarpacie.straz.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Krosno
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (0-13) 43 66 30
Termin składania ofert: 2024-09-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zamówienia/nazwa:
Malowanie dachów z blachy trapezowej na Budynkach Magazynowo -Garażowych nr 1 i nr 2 Komendy Miejskiej PSP w Krośnie
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Malowanie całości powierzchni dachu z blachy trapezowej na Budynkach Magazynowo-Garażowych nr 1 i nr 2 Komendy Miejskiej PSP w Krośnie znajdującego się przy Ul. Niepodległości 6, 38-400 Krosno.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
o
pokrycie dachów wykonane z pomalowanej blachy trapezowej (ocynkowanej) o wysokości trapezu 7cm,
o
powierzchnia pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi budynku magazynowo-garażowego nr 1 wynosi około 437 m2,
o
powierzchnia pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi budynku magazynowo-garażowego nr 2 wynosi około 448 m2,
o
powierzchnia obróbek blacharskich boksów garażowych Budynku Głównego wynosi około 56 m2.
Robota obejmuje:
prace przygotowawcze
a.) czyszczenie korozji pokrycia,
b.) odtłuszczanie,
c.) mycie,
d.) ewentualne uszczelnienia dachu taśmą dekarską lub innym materiałem.
Prace właściwe:
a.) wykonanie innych niezbędnych czynności przygotowujących powierzchnię dachu do malowania,
b.) dwukrotne malowanie powierzchni farbą niskorozpuszczalnikową o powłoce grubowarstwowej: w związku z kontynuacją malowania kolejnych dachów kompleksu budynków Komendy Miejskiej PSP w Krośnie, Zamawiający wymaga kontynuacji malowania budynków określonych w poniższym postępowaniu kolorem czerwieni RAL 3002 wykorzystywaną podczas pierwszego malowania Budynku Głównego (rodzaj farby oraz pozostałe parametry zostaną przedstawione podczas obowiązkowej wizji lokalnej).

CPV: 45261221-9

Dokument nr: MT.2370.4.2024, 2/2024

Składanie ofert:
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
8. Termin i miejsce złożenia oferty na realizację ww. zamówienia
Oferta powinna odpowiadać w pełni na ogłoszenie, powinna określać wykonawcę oraz wskazywać osobę do kontaktu - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego postępowania
Ofertę prosimy przesyłać do 10 września 2024 roku do godz. 1500 na adres:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Ul. Niepodległości 6,
38-400 Krosno (sekretariat zamawiającego - pokój nr 217, II piętro)
Oferta powinna być złożona osobiście, listownie (na adres powyżej) lub e-mailem na adres: kmkrosno@podkarpacie.straz.pl wraz z podpisanymi, zeskanowanymi załącznikami. Otrzymanie jej w jednej z tych form będzie potraktowane jako spełnienie warunku dotrzymania terminu złożenia oferty.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia:
do 30 września 2024

Wymagania:
Podstawa: Niniejsze postępowanie w sprawie zamówienia o szacunkowej wartości niższej od kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych jest prowadzone zgodnie z wytycznymi ustawy Pzp oraz wewnętrznymi regulacjami zamawiającego - zarządzeniem kierownika zamawiającego.
Niniejsze zapytanie ofertowe jest skierowane do zainteresowanych zamówieniem
wykonawców lub opublikowane na stronie internetowej zamawiającego
(www.gov.pl/web/kmpsp-krosno w zakładce ,,co robimy" a następnie ,,zamówienia publiczne" oraz BIP, stanowiąc jednocześnie zaproszenie do składania ofert przez wszystkich potencjalnych wykonawców zainteresowanych niniejszym zapytaniem.
- Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności przygotowawcze i malowania prace na wysokości zobowiązane są do posiadania wszelkich niezbędnych wymaganych prawem uprawnień do prac na wysokościach, aktualnych badań lekarskich. Ponadto osoby wykonujące prace na wysokości muszą posługiwać się sprawnym, kompletnym sprzętem przeznaczonym do prac na wysokościach, posiadającym stosowne atesty i certyfikaty.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy przedłożenia dokumentów poświadczających kwalifikacje i uprawnienia osób wykonujących u Zamawiającego usługi na wysokości (ocena ryzyka zawodowego stanowiska pracy, aktualne badania lekarskie oraz aktualne szkolenie BHP).
- Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie, w okolicy którego parkują pojazdy i przemieszczają się piesi. Wykonywane prace muszą przebiegać w taki sposób aby nie spowodowały one zranienia przechodniów, uszkodzenia pojazdów farbą lub innymi środkami użytymi do prowadzonych prac. W przypadku uszkodzenia pojazdów, budynków lub roślinności Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia strat.
Prowadzenie prac może odbywać się wyłącznie w wybrane dni tj. poniedziałek - sobota.
- W ramach wykonywania usługi, Wykonawca zobowiązany jest do używania własnego, profesjonalnego sprzętu i wyposażenia oraz własnych środków chemicznych myjących, czyszczących, odpowiednich do rodzaju czyszczonych powierzchni w ilościach niezbędnych do wykonania prac.
- Farby oraz środki chemiczne używane przez Wykonawcę do wykonywania roboty będą wysokiej jakości i będą posiadały wymagane atesty upoważniające do ich stosowania.
Zamawiający wymaga od składających oferty przeprowadzenia wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego w celu dokładnego zapoznania się ze specyfikacją przedmiotowych dachów. Wizja lokalna będzie zakończona protokołem z wizji lokalnej podpisanym przez obie strony postepowania. Protokół z wizji lokalnej stanowi załącznik do postepowania. Wizję lokalną można przeprowadzić w godz. od 8.00 do 15.00 do dnia 09.09.2024 r.
4. Wymagania formalne wobec wykonawców
Wymagane jest, aby wykonawca wykazał, że jest uprawniony do składania podpisów w imieniu wykonawcy (załączony aktualny wypis z KRS lub CEIDG).
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest spełniać poniższe warunki:
1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;
2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca złoży oświadczenie (zał. nr 2).
Ciężar wykazania spełnienia ww. wymogów leży po stronie wykonawców.
5. Wytyczne dla wykonawców dotyczące przygotowania treści oferty
Oferta powinna zawierać poniższe informacje:
1.
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1). Do formularza ofertowego należy dołączyć dodatkowo kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie ogłoszenia, specyfikacji technicznej i przedmiaru robót.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2)
3. Jeżeli podmiot/osoba ubiegająca się o zamówienie prowadzi działalność gospodarczą, wówczas niezbędne jest załączenie aktualnego wypisu (maksymalnie 6 miesięcy od daty wystawienia) z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) lub Krajowego Rejestru Sądowego (KRS).
Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez
upoważnionych przedstawicieli wykonawcy za wyjątkiem formularza ofertowego (zał. nr 1) oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2), który to dokument musi być w formie oryginałów. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczone przez wykonawcę.
6. Zasady współpracy, które będą zawarte w umowie
Zamówienie realizowane będzie na podstawie umowy pisemnej (załącznik nr 3 -
wzór) opisującej wymogi zawarte w niniejszym postępowaniu. Wykonawca
zobowiązuje się do wykonania zamówienia bezpośrednio przez osobę(-y)
wymienioną(-e) w ofercie. Zmiany w tym zakresie wymagają pisemnej zgody
Zamawiającego.
7. Proces i kryteria wyboru wykonawcy
Oferty będą poddane ocenie formalnej ze względu na: kompletność oferty oraz
potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim
potencjałem technicznym i osobowym oraz zdolnością finansową do wykonania
zamówienia. W tym zakresie zamawiający rezerwuje sobie prawo do sprawdzenia
podanych informacji.
Zamawiający dokona porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty.
1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy
bilans punktów w kryteriach:
1) Cena ofertowa (za dwa budynki) - 70 pkt
2) Okres gwarancji (za dwa budynki) - 30 pkt
2. Punkty powyższym kryteriom Zamawiający przyzna na podstawie:
1) Cena ofertowa - A oferty [70 pkt]
W zakresie kryterium ,,cena ofertowa" oferta może uzyskać określoną ilość punktów
wyliczoną na podstawie wzoru matematycznego. Cena ofertowa: matematyczne
porównanie ceny oferty z najniższą ceną do ceny oferty badanej (cena najniższa
otrzymuje łącznie 70 pkt).
Cena - wyliczenie wg wzoru:
CENA OFERTY ZAWIERAJĄCEJ NAJNIŻSZĄ CENĘ
A oferty= ------------------------------ ------------------------------------ x 70 pkt
CENA OFERTY BADANEJ
gdzie;
cena oferty - cena brutto w PLN za dostawę przedmiotu zamówienia.
Cena podana przez wykonawcę musi określać wszelkie koszty związane
z realizacją zamówienia.
2) Okres gwarancji - B oferty [30 pkt]
Ilość możliwych punktów do uzyskania:
10 pkt - przedłużona gwarancja i rękojmia do 36 miesięcy,
20 pkt - przedłużona gwarancja i rękojmia do 48 miesięcy,
30 pkt - przedłużona gwarancja i rękojmia do 60 miesięcy i powyżej,
Uwaga: Minimalna gwarancja i rękojmia wynosi 24 miesiące - 0 pkt
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg
poniższego wzoru:
P oferty = A oferty + B oferty
gdzie;
P oferty - całkowita liczba punktów
A oferty - punkty uzyskane w kryterium ,,Cena ofertowa"
B oferty - punkty uzyskane w kryterium ,,Okres gwarancji"
Oferta sklasyfikowana zgodnie z ilością uzyskanych punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
Zamawiający - dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów - doliczy do przedstawionej w niej ceny wymagany podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i gwarancji oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawca wybrany w tym postępowaniu musi załączyć do dokumentacji, przed podpisaniem umowy, pisemną oryginalną wersję oferty wraz z załącznikami, jeśli nie dostarczył jej wcześniej.
Zamawiający zastrzega sobie zmianę lub odwołanie treści ogłoszenia a także warunków postępowania bez podania przyczyny.
9. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą - 3 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu oznaczonego na składanie ofert.
Oferta wybranego wykonawcy, która była przesłana w formie elektronicznej, musi zostać załączona do umowy w oryginale.

Kontakt:
Dodatkowych informacji na temat przedmiotowego ogłoszenia dot. przetargu otwartego w rozumieniu art. 701-705 k.c. udziela:
mł.bryg. Krzysztof Szczęsny, telefon kom. 661 632 131

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii